Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-25
Gdynia: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na: świadczenie usług prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
Numer ogłoszenia: 133883 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na: świadczenie usług prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w zakładzie pralniczym wykonawcy z zachowaniem obowiązujących przepisów i norm w zakresie: 1.1.prania bielizny szpitalnej (obejmującego obowiązkową dezynfekcję, pranie wodne, wykończenie, maglowanie, pranie pokrowców na materace zgodnie z instrukcją producenta) 1.2.dezynfekcji materacy, materacy przeciwodleżynowych 1.3.czyszczenia chemicznego kołder, poduszek, kurtek, peleryn, płaszczy, 1.4 koncesjonowania asortymentowego po procesie prania (pakowanie w worki foliowe) i dezynfekcji (każdy materac oddzielnie pakowany w worek foliowy) 1.5 wykonywania na bieżąco drobnych napraw uszkodzeń bielizny i odzieży (zszywanie rozpruć, cerowanie, tasiemek do wiązań itp.) 1.6 odbioru brudnej bielizny i materacy z wyznaczonych punktów 2 razy dziennie (o godz. 7.30 i 12.30) oprócz niedziel (nawet w dni świąteczne przypadające w środku tygodnia) - załadunek przez wykonawcę. 1.7 dowozu czystej bielizny i materacy do Magazynu Bielizny Szpitala: - każdego następnego dnia roboczego o godz. 7.00 (od poniedziałku do piątku) - na żądanie Zamawiającego dowóz do godz. 12.00 bielizny operacyjnej, pościelowej i pieluch, odebranej do prania tego samego dnia rano. Zamawiający przewiduje, iż konieczność ta będzie miała miejsce 2 razy w tygodniu. W razie potrzeby Zamawiający może wystąpić o zwiększenie częstotliwości odbioru brudnej i przywozu czystej bielizny i materacy. 2. Rodzaj bielizny stanowiącej przedmiot zamówienia: bielizna płaska(powłoki, prześcieradła, powłoczki, ścierki, ręczniki frotte, piżamy, ubrania operacyjne i bielizna operacyjna, podkłady, worki, bielizna noworodkowa), odzież ochronna, poduszki, koce, pokrowce typu Ekolastic na materace i poduszki, kurtki ortalionowe, firanki, materace. 3. Zamawiający przewiduje, że rocznie będzie przekazywał do prania około 280 ton bielizny i 1500 sztuk materacy. Podana powyżej ilość bielizny jest wielkością szacunkową. Rzeczywiste ilości bielizny wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania. 4. Wykonawca winien dysponować obiektem pralni spełniającym wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej. 5. Wykonawca zapewni wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia przy użyciu środków piorąco-dezynfekujących spełniających wymogi dopuszczenia do obrotu, zgodnie z ustawa z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1433 Z późn. zmianmi) 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zaleceniami służb sanitarno-epidemiologicznych oraz procedurami i instrukcjami z zakresu zapobiegania zakażeniom szpitalnym (załącznik nr 6 - wyciąg z instrukcji obowiązującej w szpitalu -Postępowanie z brudną bielizną i materacami - opis postępowania). W szczególności pralnia musi spełniać wymogi bariery higienicznej i mieć wydzielone pralnice dla bielizny noworodkowej i dziecięcej oraz śluzy pralnicze. W procesie prania muszą być stosowane środki piorące i dezynfekcyjne- zakres B, F, V, Tbc.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i wykaże się realizacja w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługą prania wykonana dla jednostek służby zdrowia, której wartość brutto była większa lub równa 800 000 zł).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 2 pracownikami nadzoru nad wykonywaniem usługi prania o stażu pracy w zakresie przedmiotowego nadzoru minimum 2 lata.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 2 pracownikami nadzoru nad wykonywaniem usługi prania o stażu pracy w zakresie przedmiotowego nadzoru minimum 2 lata
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100 000,00 PLN, w szczególności opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) na kwotę minimum 100 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (związanej z przedmiotem zamówienia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opinię właściwego inspektora sanitarnego potwierdzająca, że pralnia spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz. U. nr 213 poz. 1568) - posiada barierę higieniczną 2. Opinię sanitarną wydana przez Państwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny, że pojazdy, którymi będzie wykonywana usługa dla Zamawiającego, zostały dopuszczone do świadczenia usług przewozu bielizny i materacy szpitalnych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy, że będzie wykonywał przedmiot zamówienia z zachowaniem przepisów sanitarno-epidemiologicznych, norm technologicznych oraz stosując wyłącznie środki piorąco-dezynfekujące zgodne z ustawą z dnia 13 września 2002 r o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn.zm.) (załącznik nr 4). Do oświadczenia należy dołączyć: - opis procedury prania i dezynfekcji - wykaz używanych środków wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r o produktach biobójczych - odpowiednie opinie lub badania potwierdzające, że środki piorąco-dezynfekujące służące do prania bielizny noworodkowej nie działają drażniąco na błony śluzowe lub skórę noworodków
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego 1, Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój 29 płatny gotówką w kasie lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi - 20,00 PLN..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Morski im. PCK ul. Powstania Styczniowego 1, Gdynia w Dziale Zamówień Publicznych budynek nr 6 pokój 29 lub w Kancelarii Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z wynajmem bielizny z zastosowaniem systemu RFID UHF lub równoważnego - znak sprawy Adm 14/2024
- Usługi pralnicze
- Przedmiot zamówienia: Usługi pralnicze dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.