eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowo › Remont istniejących ciągów pieszych wraz z zatokami autobusowymi na odcinku od km 288+490 do km 288+736 w ciągu drogi krajowej nr 15 w miejscowości Małki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Bobrowo: Remont istniejących ciągów pieszych wraz z zatokami autobusowymi na odcinku od km 288+490 do km 288+736 w ciągu drogi krajowej nr 15 w miejscowości Małki
Numer ogłoszenia: 133688 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84836 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowo, 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejących ciągów pieszych wraz z zatokami autobusowymi na odcinku od km 288+490 do km 288+736 w ciągu drogi krajowej nr 15 w miejscowości Małki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Remont istniejących ciągów pieszych wraz z zatokami autobusowymi na odcinku od km 288+490 do km 288+736 w ciągu drogi krajowej nr 15 w miejscowości Małki. 2) Inwestycja realizowana wspólnie przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad i Gminę Bobrowo. Do zadań GDDKiA należy: a) wykonanie całości przewidzianych projektem prac bitumicznych, b) odtworzenie oznakowania poziomego (stałej organizacji ruchu), c) dostarczenie na plac budowy lub inne wcześniej uzgodnione między stronami miejsce, materiałów w ilości: obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm - 376 mb, kostki brukowej betonowej grafitowej gr. 8 cm - 150 m2, kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm - 500 m2, kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm - 57 m2, wygrodzenie w kolorze żółtym - 180 mb, d) oraz elementów oznakowania przejścia dla pieszych (znaki pionowe, znak aktywny) wraz z montażem. e) udział przedstawiciela GDDKiA w odbiorze robót związanych z remontem ciągu pieszego oraz bieżący nadzór nad prowadzonymi pracami prze Wykonawcę 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: - roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne, - roboty podstawowe - odwodnienie, wykopy, montaż urządzeń sanitarnych - jezdnia- krawe6niki. Wykonanie całości przewidzianych, projektem prac bitumicznych, po stronie GDDKiA Bydgoszcz - zatoka autobusowa - w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki i obrzeża - zjazdy indywidualne - w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki i obrzeża - chodnik z opaską - roboty podstawowe, w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie i obrzeża 3. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - wykonanej przez DAN-TOR sp. z o.o. ul. Kopernika 4C/22, 14-200 Iława zatwierdzonej zgłoszeniem do Wojewody Kujawko Pomorskiego i Starosty Brodnickiego. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowią odpowiednio załączniki nr 8 do SIWZ. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: 1) projekt budowlany; 2) projekt zagospodarowania terenu 3) specyfikacje techniczne wykonywania i odbioru robót, 4) kosztorys ofertowy robót do wyceny. 5) projekt organizacji ruchu 4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza więc składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza produkty i rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 7. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 4) prowadzone roboty będą oznakowane. Projekt czasowej organizacji ruchu na czas robót należy zatwierdzić w GDDKiA, 2) remont ciągów pieszych prowadzony będzie wg obowiązujących zasad związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym z wyłączeniem opłat za zajęcie części pasa, 5) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 9. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 10. Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. dodatkowi kierownicy danej branży, uprawniony geodeta, radca prawny, hydrogeolog, geolog, specjalista ds. zieleni, ekspert ppoż., inżynier materiałowy, specjalista ochrony placu budowy, administrator, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 11. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości robót budowlanych i rękojmi za wady wykonanych robót w wymiarze minimum 3 lat, licząc od dnia ich odbioru. Z uwagi na to, że termin gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, szczegółowe wymagania w tym zakresie określone zostały w rozdz. XII SIWZ. 12. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż wartość umowy (brutto).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Ogólne - Usługi Krzysztof Gółkowski, ul. Graniczna 9, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 506371,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 355289,33

  • Oferta z najniższą ceną: 355289,33 / Oferta z najwyższą ceną: 641276,12

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.