Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Warszawa: Dostawa dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 133569 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy m.st. Warszawy, ul. Grochowska 171B, 04-111 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8377060, 8774596, faks 022 8373340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, zwanych dalej materiałami, w skład którego wchodzą: a) do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych: - tonery - bębny - pasy transmisyjne b) do kserokopiarek: - tonery. Zestawienie ilości zamawianych materiałów zawiera Formularz asortymentowo - cenowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Po wyeksploatowaniu materiałów Wykonawca zobowiązany będzie do ich odbioru. Po każdorazowym odbiorze wyeksploatowanych materiałów Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania karty przekazania odpadów wymaganej przez Ministerstwo Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA i PETLAK SP.J., Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157998,42
Oferta z najniższą ceną: 157998,42 / Oferta z najwyższą ceną: 184155,16
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zmówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W ocenie zamawiającego dla przedmiotu zamówienia, jakim jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek, spełnione są wszystkie ustawowe przesłanki tj.: - przedmiotem zamówienia jest dostawa; - dostawa nosi przymiot powszechnie dostępnej; - dostawa ma ustalone standardy jakościowe; - wartość dostawy nie przekracza progu unijnego obowiązującego dla zamawiającego. Przesłanka dostaw powszechnie dostępnych powinna być rozumiana jako możliwość realizacji typowych w danej branży zamówień, przez większość podmiotów tej branży. O powszechnej dostępności świadczyć może przykładowo wielkość podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą określonych typowych produktów, które spełniają określone wymogi. Wymogi muszą mieć charakter standardowy, typowy, a nie specyficzny, wymagający indywidualnego podejścia. Taki Standardowy charakter mają m. in. materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. Tryb zapytania o cenę jest powszechnie dostępną metodą udzielenia zamówienia publicznego w przypadku zamówień typowych i prostych, ponieważ zamawiane rzeczy muszą być w pełni porównywalne, gdyż jednym różnicującym je kryterium jest cena. Niewątpliwie materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek są materiałami typowymi, o standardowym charakterze, zaś na rynku publicznym istnieje bardzo duża liczba podmiotów oferujących dostawy w tym zakresie. W tych okolicznościach należy stwierdzić, iż brak jest przeszkód do zastosowania trybu zapytania o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy, o wartości zamówienia poniżej 193 000 tys. euro.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - Części 1-38
- Zakup i dostawa samochodów osobowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Wykonanie centralnego, zintegrowanego systemu zarządzania energią w budynku Starego BUW w Warszawie
- Remont elewacji z płyt kamiennych na budynku przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie, będącym w trwałym zarządzie Sądu Rejonowego dla Warszawy - Śródmieścia w Warszawie.
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do drukarek i innych maszyn biurowych - sprawa numer 34/2024
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek
- " Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych położonego w Guzowie - postępowanie II"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Potworów.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych i medycznych
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rychtal w okresie od 01 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.