eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie przeglądów rozszerzonych 39 obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu gliwickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Gliwice: Wykonanie przeglądów rozszerzonych 39 obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu gliwickiego
Numer ogłoszenia: 13353 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340696, faks 032 2340696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów rozszerzonych 39 obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu gliwickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów rozszerzonych 39 obiektów mostowych, zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu gliwickiego wskazanych w załącznikach (nr 2 i 3 do umowy) o długościach obiektu: do 10 mb, od 10 do 20 mb i powyżej 20 mb. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z zakresem wynikającym z przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623). CPV - 71631450-9 - usługi kontroli mostów 2. Celem przeglądu rozszerzonego jest sprawdzenie stanu technicznego elementów obiektu inżynierskiego, otoczenia obiektu, instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, przydatności obiektu do użytkowania, estetyki obiektu i jego otoczenia oraz rejestracja zmian powstałych w czasie użytkowania. W wyniku przeglądu rozszerzonego następuje stwierdzenie: - uszkodzeń obiektu, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska, - uszkodzeń obiektu, które mogą spowodować katastrofę budowlaną, - warunków bezpiecznego użytkowania obiektu, - uszkodzeń obiektu, które powinny zostać usunięte w ramach planu bieżącego utrzymania lub w trybie awaryjnym, - uszkodzeń instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, - uszkodzeń wyposażenia, - uszkodzeń zamocowań lub osłon urządzeń obcych, zagrażających bezpieczeństwu użytkowników drogi lub obiektowi inżynierskiemu, celem wezwania właścicieli tych urządzeń do przeprowadzenia kontroli i usunięcia uszkodzeń, - wykonania zaleceń z poprzedniego przeglądu, - potrzeby wykonania przeglądu szczegółowego poza harmonogramem przeglądów, - potrzeby wykonania ekspertyzy stanu technicznego obiektu albo jego części 3. Zakres usługi: Przed przystąpieniem do przeglądu należy zapoznać się z dokumentacją techniczną i dokumentacjami ewidencyjnymi obiektu. Przegląd rozszerzony obejmuje oględziny obiektu i jego otoczenia oraz podstawowe badania i pomiary. Oględziny oraz podstawowe badania i pomiary wykonuje się z poziomu jezdni, z poziomu terenu pod obiektem oraz z odległości ok. l m od kontrolowanego elementu, pozwalającej na stwierdzenie uszkodzeń nieuzbrojonym okiem; jeżeli zachodzi potrzeba, należy w czasie przeglądu stosować urządzenia umożliwiające bezpośredni dostęp do każdego elementu konstrukcji objętego kontrolą. Podstawowe badania i pomiary wykonywane podczas przeglądu rozszerzonego to: 1) ostukiwanie młotkiem o masie 0,5 kg, 2) odkuwanie fragmentów skorodowanych warstw; 3) nawiercanie wybranych fragmentów konstrukcji drewnianej wiertłem 0,5 mm; 4) pomiar rozwartości rys; 5) obmiar uszkodzeń sprzętem pomiarowym. W czasie przeglądu rozszerzonego, oprócz oględzin, podstawowych badań i pomiarów, należy wykonać dokumentację fotograficzna obiektu i uszkodzeń. Rezultaty przeglądów należy zapisać w odpowiednich protokołach. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska albo katastrofę budowlaną należy bezzwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać mu kopię protokołu kontroli celem podjęcia odpowiednich działań. Dokumentem stwierdzającym przeprowadzenie przeglądu jest protokół kontroli obiektu, sporządzony dla obiektów mostowych. Dodatkowo należy sporządzić: Wykaz potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów, sporządzony dla obiektów mostowych. Dokumentację należy wykonać w formie papierowej - 2 egzemplarze i w formie elektronicznej (na płytce CD) - 1 egzemplarz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.14.50 - Usługi kontroli mostów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1500,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca w okresie 3 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 2 usługi przeglądów rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich, (w tym co najmniej jednego obejmującego przegląd mostu o długości całkowitej powyżej 20 mb, o konstrukcji żelbetowej i stalowej) o łącznej wartości co najmniej 90 000 zł łącznie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. Każda usługa przeglądów rozszerzonych nie może zawierać mniej niż 5 obiektów mostowych W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek musi spełniać jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: Inspektor - 1 osoba o następujących kwalifikacjach: - uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju z którego pochodzi osoba, które pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w zakresie objętym zamówieniem; - przeszkolenie w zakresie wykonywania przeglądów rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich; - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 usług przeglądów rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich, w tym co najmniej jednego obejmującego przegląd mostu o długości całkowitej powyżej 20 mb, o konstrukcji żelbetowej i stalowej przy czym każda usługa przeglądów rozszerzonych nie może zawierać mniej niż 5 obiektów mostowych W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek musi spełniać jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 90 000 zł. W przypadku podmiotów działających wspólnie powyższy warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie. Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, o ile oferta jest składana przez osobę, która nie jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Zmiana wprowadzona będzie aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - sekretariat (pok. Nr 7).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17 - sekretariat (pok. Nr 14).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.