eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Opracowanie projektów odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz projektu pompowni wody na terenie Gminy Czudec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-05

Czudec: Opracowanie projektów odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz projektu pompowni wody na terenie Gminy Czudec
Numer ogłoszenia: 133498 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92330 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 2771090, faks 017 2771090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, wodociągowej oraz projektu pompowni wody na terenie Gminy Czudec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 2.1 Wykonanie projektu 2 odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków w miejscowościach Babica i Czudec, projektu 5 odcinków sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków w miejscowościach Nowa Wieś, Pstrągowa i Zaborów oraz projektu pompowni wody w miejscowości Przedmieście Czudeckie zgodnie z zakresami zawartymi w załączniku graficznym. 2.2 Przygotowanie kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego łącznie z uzyskaniem zgód w formie umowy cywilno - prawnej z właścicielami działek zajętych pod planowaną inwestycję. 2.3 Wykonanie map do celów projektowych dla wszystkich zadań. 2.4 Uzyskanie pozwolenia na budowę. 2.5 Opracowanie projektu wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową. 2.6 Przedmiary robót wykonane w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072). 2.7 Kosztorysy inwestorskie, które winny być opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz.. 177 z późniejszymi zmianami). 2.8 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. nr 202. poz. 2072) i zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac. 2.9 Wstępna instrukcja obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji oraz urządzeń związanych z obiektami. 2.10 Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. 2.11 Dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami. 2.12 Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja: a. Nie przewiduje się etapowania realizacji inwestycji, w związku z tym: -projekt należy opracować jako jedną całość, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia i operaty, b. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD w formacie PDF, 3. Zamawiający posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach na realizacje przedsięwzięć.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sebastian Wojtas, ul. Komisji Edukacji Narodowej 59, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34999,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108461,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.