eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pod nazwąPrzebudowa drogi powiatowej nr 1815N Gołdap - Skocze - Rogale - Żabin - Rapa - Sąkieły Małe - Budry - Radziszewo - droga nr 1732N (Pozezdrze) na odcinku Gołdap - Skocze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Gołdap: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej nr 1815N Gołdap - Skocze - Rogale - Żabin - Rapa - Sąkieły Małe - Budry - Radziszewo - droga nr 1732N (Pozezdrze) na odcinku Gołdap - Skocze
Numer ogłoszenia: 133474 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102130 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi, ul. Gumbińska 2a, Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6150989, faks 087 6150989.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pod nazwą: Przebudowa drogi powiatowej nr 1815N Gołdap - Skocze - Rogale - Żabin - Rapa - Sąkieły Małe - Budry - Radziszewo - droga nr 1732N (Pozezdrze) na odcinku Gołdap - Skocze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) na etapie prowadzenia robót budowlanych: 1. prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót (załącznik nr 7); 2. stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3. wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z zamawiającym; 4. podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 5. prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 6. stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 7. prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji; 8. współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; 9. podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; 10. pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 11. sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; - kontrola jakości wykonanych prac; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu oraz udział w czynnościach odbioru robót budowlanych i przekazywanie do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; - zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlanych oraz inwestycji; - przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlanych: 1. wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji; 2. zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi; 3. sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; 4. sporządzenie protokółu pogwarancyjnego; 5. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie; W ramach robót budowlanych zostanie przebudowany odcinek drogi od miejscowości Gołdap do miejscowości Skocze o długości 6,04 km (zakres prac budowlanych znajduje się w opisie technicznym - wyciągu z projektu wykonawczego)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 115000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO - KOM Zakład Usług Projektowych mgr inż. Krzysztof Sawczuk, ul. Sokola 3/27, 19-400 Olecko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 115000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 115000.00 oferta z najwyższą ceną: 115000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.