eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle w 2013r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-04

Jasło: zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle w 2013r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle
Numer ogłoszenia: 133377 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4464328, faks 13 4464328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsjaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle w 2013r. realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych (kursów, warsztatów, treningów) oraz świadczenie usługi terapii psychologicznej i terapii rodzin dla osób uczestniczących w projekcie pn. Czas na aktywność w mieście Jaśle Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w 2013r., realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle. 2. Projekt Czas na aktywność w mieście Jaśle adresowany jest do osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i/lub zatrudnionych zagrożonych wykluczeniem społecznym. W kursach, warsztatach, treningach i terapii wezmą udział wyłącznie uczestnicy projektu Czas na aktywność w mieście Jaśle skierowani przez MOPS w Jaśle (do grup nie można dołączyć innych kursantów). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć części, z których każda stanowi oddzielne zamówienie: 1) Część I: a) Zadanie nr 1: Kurs opiekunka dzieci i osób starszych z językiem angielskim: - Liczba uczestników: 5 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych, w tym 20 godzin lektoratu z języka angielskiego (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r., - Cel kursu: przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku opiekunki dzieci i osób starszych z podstawami języka angielskiego, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9a do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs fryzjerski: - Liczba uczestników: 4 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 3 i nie więcej niż 5), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych, (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom), na które składają się zajęcia teoretyczne (20 godz.) oraz zajęcia praktyczne (100 godz.), realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r. - Cel i problematyka kursu: celem kursu jest zapoznanie z pracą fryzjera, oraz przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej na poziomie podstawowym z zakresu fryzjerstwa, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9a do SIWZ. 2) Część II: a) Zadanie nr 1: Kurs Administracyjno-biurowy: - Liczba uczestników: 7 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r., - Cel i problematyka kursu: Celem kursu jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9b do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs Florystyka z obsługą kas fiskalnych: - Liczba uczestników: 33 osoby (2 grupy; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 31 i nie więcej niż 35). - Czas trwania: 100 godzin edukacyjnych, w tym 20 godzin teoretycznej i praktycznej obsługi kasy fiskalnej (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 16.00 (z wyłączeniem niedziel). - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r. - Cel i problematyka kursu: zdobycie przez uczestników kursu wiedzy z zakresu florystyki oraz umiejętności obsługi kasy fiskalnej. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9b do SIWZ. 3) Część III: a) Zadanie nr 1: Warsztaty Samozatrudnienie-zakładanie spółdzielni socjalnych wraz z wizytą studyjną do spółdzielni socjalnej: - Liczba uczestników: 14 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 13 i nie więcej niż 15), - Czas trwania: 30 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00. oraz 2 dni wizyty studyjnej, - Termin realizacji warsztatów: od 9 września do 15 września 2013 r., - Cel warsztatów: Celem warsztatów jest nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących założenia i prowadzenie spółdzielni socjalnej, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9c do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs Kucharz - pizzer - kelner: - Liczba uczestników: 19 (2 grupy szkoleniowe; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 18 i nie więcej niż 20). - Czas trwania: 150 godzin edukacyjnych, w tym 100 godzin praktycznych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel). - Termin realizacji: lipiec-sierpień 2013 r. - Cel i problematyka kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do pracy w zawodzie kucharz- pizzer- kelner. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9c do SIWZ. 4) Część IV: a) Zadanie nr 1: Mnemotechniki: - Liczba uczestników: 20 osób (dwie grupy: pierwsza -10 osób, druga -10 osób; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 19 i nie więcej niż 21), - Czas trwania: 20 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych: a. pierwsza grupa: listopad 2013 r. od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00, b. druga grupa: listopad 2013 r. w soboty od godziny 8:00 do 18:00. - Cel warsztatów: Celem jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznych technologii uczenia się, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9d do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Trening samooceny i poczucia własnej wartości: - Liczba uczestników: 25 osób (dwie grupy: pierwsza -16 osób, druga -9 osób w 2013r.; Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 24 i nie więcej niż 26 osób), - Czas trwania i termin realizacji: 20 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych: a. pierwsza grupa: w okresie od 1 października do 14 października 2013 r. godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku, b. druga grupa: październik 2013 r. w soboty od 8:00 do 18:00. - Cel treningu: celem będzie rozwijanie samoświadomości, poszerzanie świadomości własnych zalet, stworzenie okazji do twórczej ekspresji własnej osobowości, zachęcanie do pozytywnego myślenia i mówienia o sobie i innych oraz wzmacnianie poczucia własnej wartości, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9d do SIWZ. 5) Część V: a) Zadanie nr 1: Warsztaty z dziedziny rozwoju osobistego (zajęcia kreatywności połączone z arteterapią i ergoterapią): - Liczba uczestników: 20 (1 grupa szkoleniowa - Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 18 ii nie więcej niż 21 osób), - Czas trwania: 38 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) między 8.00 a 16.00, - Termin realizacji: od 1 września do 14 września 2013 r., - Cel i problematyka warsztatów: Celem będzie przywrócenie sprawności życiowej uczestników projektu. Stosowane na warsztatach metody terapii psychospołecznej pozwolą m.in. na zmniejszenie napięcia w stanach depresyjnych i lękowych, stworzenie u chorego poczucia własnej wartości oraz rozszerzenia kręgu zainteresowań, wzbogacenie jego życia emocjonalnego i aktywizacj, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9e do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Warsztaty wychowawcze: - Liczba uczestników: 23 osoby (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 21 i nie więcej niż 25 osób), - Czas trwania: 40 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne - realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu między godziną 8:00 a 18:00 (z wyłączeniem sobót i niedziel), obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami, - Termin realizacji warsztatów: październik - listopad 2013 r., - Cel warsztatów: Celem warsztatów będzie rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez wzrost wiedzy z zakresu specyfiki funkcjonowania dziecka oraz rozwój kompetencji rodzicielskich, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9e do SIWZ. 6) Część VI: a) Zadanie nr 1: Indywidualna terapia psychologiczna: - Liczba uczestników: 6 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 7 osób), - Czas trwania: po 10 godzin na osobę (6 osób), - Termin realizacji: od sierpnia do grudnia 2013 r., - Cel: celem terapii jest wspomaganie funkcjonowania jednostki w codziennym życiu, zwiększenie skuteczności działania, wspieranie w osobistym rozwoju, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9f do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Terapia rodzin: - Liczba uczestników: 3 osoby (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, nie mniej niż 2 i nie więcej niż 4 osoby), - Czas trwania: 3 osoby jeden raz w miesiącu począwszy od sierpnia 2013 do grudnia 2013 (5 sesji po 1,5 godziny zegarowej na osobę), - Termin realizacji: od sierpnia do grudnia 2013 r., - Cel: przepracowanie trudności i rozwiązanie konfliktów, które powodują pogorszenie relacji i życia w rodzinie. Omawianie problemów wspólnie z terapeutą daje możliwość odkrycia przyczyny trudności, znalezienia nowej perspektywy ich rozwiązania, wzmocnienia zasobów, wzajemnego zrozumienia czy wypracowania konstruktywnych zmian, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9f do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00-9, 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6, 85.31.24.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w przeprowadzeniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - w zakresie Części I: przynajmniej jednego kursu opiekunki dzieci i osób starszych z językiem angielskim oraz przynajmniej jednego kursu fryzjerskiego, - w zakresie Części II: przynajmniej jednego kursu administracyjno-biurowego oraz przynajmniej jednego kursu florystyki, - w zakresie Części III: przynajmniej jednego kursu z zakresu kucharza, - w zakresie Części IV: przynajmniej jednych warsztatów z zakresu mnemotechniki oraz przynajmniej jednego treningu samooceny i poczucia własnej wartości, - w zakresie Części V: przynajmniej jednych warsztatów z dziedziny rozwoju osobistego w zakresie arteterapii lub ergoterapii oraz przynajmniej jednych warsztatów wychowawczych, - w zakresie Części VI: przynajmniej trzech terapii psychologicznych, ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, wykazu wykonanych usług - załącznik nr 4 do SIWZ oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6do SIWZ(jeżeli dotyczy)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować przynajmniej: - w zakresie Części I: jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej dwa kursy opiekunki dzieci i osób starszych z językiem angielskim oraz jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej dwa kursy fryzjerskie; - w zakresie Części II: jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej dwa kursy administracyjno-biurowe oraz jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej dwa kursy florystyki; - w zakresie Części III: jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jedne zajęcia w zakresie spółdzielczości socjalnej oraz jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej dwa kursy kucharza; - w zakresie Części IV: jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jedne warsztaty z zakresu mnemotechniki oraz jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jeden trening samooceny i poczucia własnej wartości; - w zakresie Części V: jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jedne warsztaty z dziedziny rozwoju osobistego w zakresie arteterapii lub ergoterapii oraz jedną osobą, która będzie brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia i wykaże się, że przeprowadziła przynajmniej jedne warsztaty wychowawcze; - w zakresie Części VI: jednym psychoterapeutą posiadającym certyfikat Polskiego Towarzystwa Psychologicznego lub osobą będącą w trakcie szkolenia z psychoterapii i pracującą czynnie jako psychoterapeuta oraz przynajmniej dwiema osobami, które ukończyły szkolenie z zakresu systemowej terapii rodzin. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty, 3) Zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy) - oryginał

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnej zmianie przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą kwoty netto i naliczonych kwot podatku VAT, do usług wykonywanych po dniu w którym przepisy zaczną obowiązywać. b) Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsjaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle, ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle, ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zadanie nr 1: Kurs opiekunka dzieci i osób starszych z językiem angielskim: - Liczba uczestników: 5 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 6), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych, w tym 20 godzin lektoratu z języka angielskiego (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r., - Cel kursu: przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku opiekunki dzieci i osób starszych z podstawami języka angielskiego, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9a do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs fryzjerski: - Liczba uczestników: 4 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 3 i nie więcej niż 5), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych, (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom), na które składają się zajęcia teoretyczne (20 godz.) oraz zajęcia praktyczne (100 godz.), realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r. - Cel i problematyka kursu: celem kursu jest zapoznanie z pracą fryzjera, oraz przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej na poziomie podstawowym z zakresu fryzjerstwa, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zadanie nr 1: Kurs Administracyjno-biurowy: - Liczba uczestników: 7 (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 6 i nie więcej niż 8), - Czas trwania: 120 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel), - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r., - Cel i problematyka kursu: Celem kursu jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9b do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs Florystyka z obsługą kas fiskalnych: - Liczba uczestników: 33 osoby (2 grupy; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 31 i nie więcej niż 35). - Czas trwania: 100 godzin edukacyjnych, w tym 20 godzin teoretycznej i praktycznej obsługi kasy fiskalnej (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 16.00 (z wyłączeniem niedziel). - Termin realizacji: od lipca do 7.09.2013 r. - Cel i problematyka kursu: zdobycie przez uczestników kursu wiedzy z zakresu florystyki oraz umiejętności obsługi kasy fiskalnej. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zadanie nr 1: Warsztaty Samozatrudnienie-zakładanie spółdzielni socjalnych wraz z wizytą studyjną do spółdzielni socjalnej: - Liczba uczestników: 14 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 13 i nie więcej niż 15), - Czas trwania: 30 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00. oraz 2 dni wizyty studyjnej, - Termin realizacji warsztatów: od 9 września do 15 września 2013 r., - Cel warsztatów: Celem warsztatów jest nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących założenia i prowadzenie spółdzielni socjalnej, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9c do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Kurs Kucharz - pizzer - kelner: - Liczba uczestników: 19 (2 grupy szkoleniowe; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 18 i nie więcej niż 20). - Czas trwania: 150 godzin edukacyjnych, w tym 100 godzin praktycznych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu między 8.00 a 18.00 (z wyłączeniem niedziel). - Termin realizacji: lipiec-sierpień 2013 r. - Cel i problematyka kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie jego uczestników do pracy w zawodzie kucharz- pizzer- kelner. - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zadanie nr 1: Mnemotechniki: - Liczba uczestników: 20 osób (dwie grupy: pierwsza -10 osób, druga -10 osób; Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób ale nie mniej niż 19 i nie więcej niż 21), - Czas trwania: 20 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych: a. pierwsza grupa: listopad 2013 r. od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00, b. druga grupa: listopad 2013 r. w soboty od godziny 8:00 do 18:00. - Cel warsztatów: Celem jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznych technologii uczenia się, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9d do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Trening samooceny i poczucia własnej wartości: - Liczba uczestników: 25 osób (dwie grupy: pierwsza -16 osób, druga -9 osób w 2013r.; Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 24 i nie więcej niż 26 osób), - Czas trwania i termin realizacji: 20 godzin edukacyjnych obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych: a. pierwsza grupa: w okresie od 1 października do 14 października 2013 r. godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku, b. druga grupa: październik 2013 r. w soboty od 8:00 do 18:00. - Cel treningu: celem będzie rozwijanie samoświadomości, poszerzanie świadomości własnych zalet, stworzenie okazji do twórczej ekspresji własnej osobowości, zachęcanie do pozytywnego myślenia i mówienia o sobie i innych oraz wzmacnianie poczucia własnej wartości, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zadanie nr 1: Warsztaty z dziedziny rozwoju osobistego (zajęcia kreatywności połączone z arteterapią i ergoterapią): - Liczba uczestników: 20 (1 grupa szkoleniowa - Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 18 ii nie więcej niż 21 osób), - Czas trwania: 38 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) realizowanych maksymalnie 6 dni w tygodniu (z wyłączeniem niedziel) między 8.00 a 16.00, - Termin realizacji: od 1 września do 14 września 2013 r., - Cel i problematyka warsztatów: Celem będzie przywrócenie sprawności życiowej uczestników projektu. Stosowane na warsztatach metody terapii psychospołecznej pozwolą m.in. na zmniejszenie napięcia w stanach depresyjnych i lękowych, stworzenie u chorego poczucia własnej wartości oraz rozszerzenia kręgu zainteresowań, wzbogacenie jego życia emocjonalnego i aktywizacj, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9e do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Warsztaty wychowawcze: - Liczba uczestników: 23 osoby (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 21 i nie więcej niż 25 osób), - Czas trwania: 40 godzin edukacyjnych (1 godzina zajęć równa jest 45 minutom) obejmujących zajęcia praktyczne oraz teoretyczne - realizowanych maksymalnie przez 5 dni w tygodniu między godziną 8:00 a 18:00 (z wyłączeniem sobót i niedziel), obejmujących nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami, - Termin realizacji warsztatów: październik - listopad 2013 r., - Cel warsztatów: Celem warsztatów będzie rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez wzrost wiedzy z zakresu specyfiki funkcjonowania dziecka oraz rozwój kompetencji rodzicielskich, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9e do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zadanie nr 1: Indywidualna terapia psychologiczna: - Liczba uczestników: 6 osób (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, ale nie mniej niż 4 i nie więcej niż 7 osób), - Czas trwania: po 10 godzin na osobę (6 osób), - Termin realizacji: od sierpnia do grudnia 2013 r., - Cel: celem terapii jest wspomaganie funkcjonowania jednostki w codziennym życiu, zwiększenie skuteczności działania, wspieranie w osobistym rozwoju, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9f do SIWZ. b) Zadanie nr 2: Terapia rodzin: - Liczba uczestników: 3 osoby (Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej lub większej liczby osób, nie mniej niż 2 i nie więcej niż 4 osoby), - Czas trwania: 3 osoby jeden raz w miesiącu począwszy od sierpnia 2013 do grudnia 2013 (5 sesji po 1,5 godziny zegarowej na osobę), - Termin realizacji: od sierpnia do grudnia 2013 r., - Cel: przepracowanie trudności i rozwiązanie konfliktów, które powodują pogorszenie relacji i życia w rodzinie. Omawianie problemów wspólnie z terapeutą daje możliwość odkrycia przyczyny trudności, znalezienia nowej perspektywy ich rozwiązania, wzmocnienia zasobów, wzajemnego zrozumienia czy wypracowania konstruktywnych zmian, - Zakres: szczegółowy opis, wymagania oraz zakres przedmiotu zamówienia odnośnie niniejszego zadania - w załączniku nr 9f do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 85.31.24.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.