eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie na rzecz Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy usług pocztowych polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami oraz dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2008r., Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Warszawa: Świadczenie na rzecz Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy usług pocztowych polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami oraz dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2008r., Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.)
Numer ogłoszenia: 13312 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 530498 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy usług pocztowych polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami oraz dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe ( Dz. U. z 2008r., Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem umowy jest świadczenie na rzecz Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy usług pocztowych polegających na przyjmowaniu nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g, tj. przemieszczaniu i doręczaniu ich adresatom na obszarze całego kraju i za granicami oraz dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2008r., Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.). 1.2. Przez przesyłki, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g (gabaryt A i gabaryt B): 1) zwykłe - przesyłki listowe, nierejestrowane, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, 2) zwykłe priorytetowe - przesyłki listowe, nierejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii, 3) polecone - przesyłki listowe rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, 4) polecone priorytetowe - przesyłki listowe rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, będące przesyłkami najszybszej kategorii, 5) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe, rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, 6) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki listowe, rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, będące przesyłkami najszybszej kategorii, 7) z zadeklarowaną wartością - przesyłki listowe rejestrowane, za których utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę. GABARYT A - to przesyłki o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. GABARYT B - to przesyłki o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego codziennie w dnia robocze (poniedziałek - piątek)w godzinach między 8:30 - 9:30 z kancelarii Urzędu znajdującej się na IV piętrze budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka (pok. 404B) przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie. 1.4. Termin realizacji zamówienia ustala się od daty zawarcia umowy od 01.01.2013r. do 30.06.2013r. 1.5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A., ul.Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 508254,05

  • Oferta z najniższą ceną: 508254,05 / Oferta z najwyższą ceną: 508254,05

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zgodnie z brzmieniem art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. możliwość zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zachodzi w sytuacji, gdy w prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przepis zezwala więc na zawarcie umowy po rokowaniach tylko z jednym dostawcą lub wykonawcą, gdy w sposób łączny zaistnieją następujące przesłanki: - w kolejno prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia, co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, - w postępowaniach tych nie złożono żadnych ofert lub wszystkie oferty zostały odrzucone, - pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zamówienia: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia w trybie z wolnej ręki kolejno przeprowadził dwa postępowania celem udzielenia zamówienia publicznego w konkurencyjnych trybach postępowania określonych w ustawie, tj. przetargu nieograniczonego. W postępowaniach tych nie złożono żadnych ofert a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione. Numery prowadzonych postępowań: UD-II-WPZ-ZP-271.55.2012.AMO/PN-u unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 12.12.2012r., UD-II-WPZ-ZP271.57.2012.AMO/PN-u unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 27.12.2012r. W związku z powyższym Zamawiający zaprosi na negocjacje zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp z dotychczasowego Wykonawcę usług pocztowych (Poczta Polska S.A.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.