eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Wykonanie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Tuchola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Tuchola: Wykonanie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Tuchola
Numer ogłoszenia: 13309 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 33 63 500, fax 052 3342138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Tuchola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w gminie Tuchola o wartości robót budowlanych 4,5 mln zł - w m. Rudzki Most i ul. Młyńskiej w Tucholi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w ilości co najmniej 12 pracowników, b) wskazać do wykonywania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia: - co najmniej 1 osobę na stanowisko inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadającą wykształcenie techniczne oraz co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe, w tym sprawowanie nadzoru inwestorskiego lub pełnienie funkcji kierownika budowy, nad co najmniej trzema zakończonymi kanalizacjami sanitarnymi o wartości minimum 4,5 mln. zł każda, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne oraz członkowstwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 1 osobę na stanowisko specjalisty ds. pozyskiwania środków finansowych, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w opracowywaniu wniosków o pozyskanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji budowlanych, w tym minimum trzech kanalizacjach sanitarnych, finansowanych środkami Fundacji EkoFundusz, - co najmniej 1 osobę na stanowisko specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu inwestycji budowlanych, w tym minimum trzech kanalizacjach sanitarnych finansowanych środkami Fundacji EkoFundusz ; c) posiadają doświadczenie w nadzorowaniu oraz rozliczaniu robót i wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sprawowali obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na minimum 3 zakończonych inwestycjach obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej jak 4,5 mln zł każda i długości nie mniejszej jak 8 km każda, d) posiadają doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie środków finansowych na realizację inwestycji z Fundacji EkoFundusz oraz WFOŚiGW: i wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - sporządzili wnioski o pozyskanie dotacji z Fundacji EkoFundusz na budowę co najmniej 3 kanalizacji sanitarnych, a wysokość pozyskanych środków finansowych stanowiła minimum 30 % wartości netto robót budowlano-montażowych, - sporządzili wnioski o pozyskanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na budowę 3 kanalizacji sanitarnych, e) posiadają doświadczenie w rozliczaniu środków finansowych pochodzących z Fundacji EkoFundusz, WFOŚiGW oraz z Unii Europejskiej: i w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dokonali rozliczenia środków finansowych z Fundacji EkoFundusz, pozyskanych na budowę co najmniej 3 kanalizacji sanitarnych, - dokonali rozliczenia środków finansowych z WFOŚiGW, pozyskanych na budowę co najmniej 3 kanalizacji sanitarnych 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1,0 mln zł, b) wykażą się osiągnięciem obrotu ze sprzedaży usług w okresie ostatnich dwóch lat nie mniejszym niż 0,5 mln zł rocznie. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 (druk do wypełnienia) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinno być składane w zakresie poszczególnych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, przez tych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają dany warunek. Jeżeli jakikolwiek warunek, spośród wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp spełnia tylko jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to w zakresie tego warunku oświadczenie składa ten wykonawca, a jeżeli dany warunek wykonawcy ci spełniają łącznie, składają oświadczenie wspólne. Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp, powinien złożyć odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - załącznik nr 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. d) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (załącznik nr 3) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załącznik nr 4) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5), W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. f) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6), W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) Doświadczenie zawodowe. 1. Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia - załącznik nr 7 (wg wzoru w SIWZ): Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, na których Wykonawca pełnił w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obowiązki Inżyniera Kontraktu, Inwestora Zastępczego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.1.2.c.: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. 2. Doświadczenie zawodowe w przygotowywanie wniosków o pozyskanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych - załącznik nr 8 (wg wzoru w SIWZ): 2.1. z Fundacji EkoFundusz: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, na których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządził wnioski dot. pozyskania dotacji z Fundacji EkoFundusz na budowę kanalizacji sanitarnych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.1.2.d.1.: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. 2.2. z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, na których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządził wnioski o pozyskanie środków finansowych z WFOSiGW na budowę kanalizacji sanitarnych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.1.2.d.2.: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. 3. Doświadczenie zawodowe w rozliczaniu środków finansowych pochodzących ze źródeł zewnętrznych - załącznik nr 9 (wg wzoru w SIWZ): 3.1. z Fundacji EkoFundusz: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie uczestniczył w rozliczaniu środków pochodzących z Fundacji EkoFundusz (przygotował sprawozdania etapowe i końcowe) na budowę kanalizacji sanitarnych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.1.2.e.1: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. 3.2. z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej: Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu zadań, dla których Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie uczestniczył w rozliczaniu środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na budowę kanalizacji sanitarnych. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W wykazie należy umieścić tylko te usługi, które odpowiadają warunkowi określonemu w pkt. VI.1.2.e.2: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki mogą spełnić łącznie. b) Potencjał kadrowy - załącznik nr 10 (wg wzoru w SIWZ). Sporządzenia i załączenia do oferty oświadczenia o ilości zatrudnionych osób na stałe wg stanu na dzień 31.12.2005 r., 31.12.2006 r., 31.12.2007 r. oraz wykaz osób, posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, którym powierzona będzie realizacja zadania. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. c) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 1) Załączenia do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł - załącznik nr 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2) Załączenia do oferty kopii rachunku zysku i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata 2005 - ¬2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (załącznik nr 12). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.tuchola.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola pokój 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski Pl. Zamkowy 1 89-500 Tuchola pokój 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.