eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala, papieru do aparatów medycznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Poznań: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala, papieru do aparatów medycznych.
Numer ogłoszenia: 132729 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, faks 061 852-94-72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala, papieru do aparatów medycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala, papieru do aparatów medycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 39.22.43.30 - Wiadra 33.14.16.40 - Dreny 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniaja warunki o których mowa w art.22 ust.1 Pzp -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonuje oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ cz II, pkt 2. Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni warunków zostanie wykluczony. Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia również na podstawie art.23.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnieniu tych warunków, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art. 24 wyżej wymienionej ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ust. 1, potwierdzą spełnienie warunków wymienionych powyżej poprzez złożenie przez każdego Wykonawcę dokumentów wyżej wymienionych w pkt 2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2) lit.a, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa w pkt. 2.2) lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2.2) lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający ponadto żąda dołączenia do oferty: 1)Wykonawca zaproponuje dostawę odpowiadającą wymogom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia spełnienie tego wymogu Zamawiający żąda dołączenia do oferty aktualnego dokumentu dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem ( CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Stosownie do zaproponowanego przedmiotu w danym pakiecie. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul.Długa 1/2 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul.Długa 1/2 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój 603..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin dostawy przez Wykonawcę ustalony w § 3 może zostać przedłużony: a) w przypadku zaistnienia siły wyższej (ogień, uderzenie pioruna, eksplozja, klęska żywiołowa, strajk, deszcz nawalny i inne), b) w przypadku braku w dostawach potwierdzonych pismem od producenta z przyczyn za które ponosi on odpowiedzialność. 2. O przypadku zaistnienia przyczyny określonej w ust.1 Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia zaistnienia powyższych przyczyn, wyznaczając nowy termin dostawy. 3. W przypadku braku pisemnej informacji, o której mowa w ust. 2 ze strony Wykonawcy, Wykonawca wyraża zgodę na obciążenie go karami gwarancyjnymi zgodnie z zapisem § 12 lub różnicą ceny zgodnie z § 15. 4. W przypadku możliwości zaistnienia braku w dostawach wynikających bezpośrednio z winy producenta/wytwórcy Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego, natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego w terminie do 2 dni celem uzgodnienia dalszej realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz postanowień umowy zawartej w drodze negocjacji w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1. Zmiany korzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, na wniosek wykonawcy, b) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: a) dopuszczalne jest zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przez Narodowy Bank Polski kursu złotego w stosunku do waluty importera przedmiotu świadczenia powyżej 5% w stosunku do kursu z dnia zawarcia umowy, zmiany stawki podatku od towarów i usług lub akcyzowego na przedmiot świadczenia i zmiany cen urzędowych przedmiotu świadczenia. b) dopuszczalne jest wydłużenie terminu wykonania umowy z powodu siły wyższej albo z powodu okoliczności, za które wyłączną winę ponosi zamawiający, c) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywały on przy zawarciu umowy. 3. Zmiany neutralne dla zamawiającego: a) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, c) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. Każda zmiana do umowy wymaga pisemnej zgody Zamawiającego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ustniki do spirometru UNGEST- małe wielorazowe kompatybilne z wymienionym powyżej aparatem - 30 szt. 2.Głowice tacheometryczne do spirometru LUNGEST wielorazowe kompatybilne z wymienionym powyżej aparatem - 30 szt. 3.Ustniki z filtrerm Miro Gorad do spirometru JEAGER wielorazowe kompatybilne z wymienionym powyżej aparatem - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Łopatka drewniana jednorazowa - 2500 szt. 2.Patyczki drewniane jednorazowa- 17000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słoje do moczu typu tulipan lub równoważny - 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Aparat zegarowy do mierzenie ciśnienia dla dorosłych, mankiet zapinany na rzep, wykonany z tkaniny umożliwiającej dezynfekcję środkami dezynfekującymi na bazie alkoholu, czytelny manometr w obudowie metalowej połączony z gruszką - 20 szt. 2.Stetoskop lekarski dla dorosłych z podwójną głowicą, miękkie oliwki oraz tzw.ciepłe obwódki głowicy- 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny dren medyczny wykonany z PCV przeźroczystego o budowie dostosowanej do różnej średnicy łączników, - 2000 Mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieliszki do leków plastikowe, wielorazowe z możliwością dezynfekcji - 13000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe, medyczne nożyki do golenia typu BIC ( możliwość golenia długiego włosa , ostrze z grzebyszkiem lub równoważne - 14000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaczki białe, plastikowe (damskie, męskie) - 100 szt. 2. Podsuwacz biały , plastikowy- 100 szt. 3. Nerka biała plastikowa - 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady cytostatyczne z dojściem w jedną stronę - 2000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady medyczne z polipropylenu w kolorze żółto-czerwonym wyposażone w otwór z perforacją do usuwania igieł ze strzykawek , z naklejkami ostrzegawczymi-biohazard (naklejone w widocznym miejscu),- 700 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pojemniki na odpady medyczne z polipropylenu w kolorze żółto-czerwonym wyposażone w otwór z perforacją do usuwania igieł ze strzykawek o poj. 0,7 l- 0,8lz naklejkami ostrzegawczymi - biohazard ( naklejone w w widocznym miejscu) - 2500 szt 2.Pojemniki na odpady medyczne z polipropylenu w kolorze żółto-czerwonym , wyposażone w otwór z perforacją do usuwania igieł ze strzykawek o poj. 1,9 l- 2,0l z naklejkami ostrzegawczymi - biohazard (naklejone w widocznym miejscu) - 6000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki plastikowe zakręcane do badań histopatologicznych łączna ilość 3158 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do chirurgicznego mycia rąk do pojemnika Super Brush 300x ( podajniki do szczotek są własnością Zamawiającego ) 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wiadra pedałowe białe, plastikowe ( 15 l) +/- 10% wzmocniony mechanizm otwierający ze względu na częste używanie - 100 szt. 2.Wiadra pedałowe białe, plastikowe (30 l.) +/- 10% - 50 szt. 3.Wiadra pedałowe plastikowe (60 l) +/ -10% - 10 szt. 4.Wiadra pedałowe plastikowe (120 l.) +/- 10 % - 5 szt. 5.Kosz uchylny plastikowy ( 25 l.) +/- 10 % - 50 szt. 6. Kosz z pokrywą z dwoma uchwytami bocznymi, Okrągły ( 60 l.) +/- 10 % - 5 szt. 7.Naklejka samoprzylepna w formacie A5 z napisem : szkło, plastik, papier, odpady komunalne ( w zależności od potrzeb) - 150 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Foliowy, jałowy, przeźroczysty pokrowiec na przewody do aparatury med - 1500 szt. 2.Foliowy, jałowy pokrowiec na aparaty med - 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pisaki laboratoryjne wodoodporne - cienko i grubo piszące do opisywania probówek, szkiełek itp., - 800 szt. 2.Probówka zakręcana PS 15 ml - 2200 szt. 3.Probówka zakręcana PP 50 ml - 2000 szt. 4.Pojemnik do moczu z podziałką i zakrętką , duży otwór z PE -20 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zakup (dostawa) drobnego sprzętu na potrzeby szpitala , papieru do aparatów medycznych ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do videoprintera 110 x 20 SONY UPP-110S - 250 rol 2.Papier do videoprintera SONY 110 HG - 5 rol. 3.Papier do aparatu EKG MORTARA ELI 250 9100-026-50 ( 216 x 280 ) - 150 szt. 4.Papier do bieżni Marquette 210 x 280 x 300 -60 bl 5.Papier do EKG Ascard 104 x 40 -350 rol 6.Papier do EKG Ascard 112 x 25- 300 rol 7.Papier do EKA MAC 1200ST CARDIO SMART 210x295x150 - 120 op. 8.Papier do programatora stymulatorów BIOTRONIC EPR 100/TMS 1000 110x124x20 ( 115215) - 50 bl 9.Papier do programatora stymulatorów MEDTRONIC 110 x149 x 20 ( 9790) - 250 bl 10.Papier do programatorów stymulatorów firmy St.Jude Medical ( 210x140x250) - 30 bl 11.Papier termoczuły do spirometru Jeger , gładki 110x30 (O 53) - 30 szt. 12.Papier termoczuły do autorefraktometru 57x30 - 120 szt. 13.Papier do defibrylatora LIFEPACK 20 ,50x30 - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.