eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Sieradz: Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 132697 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219448 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sieradzki, Pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8226231, 8220532, faks 043 8227861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: -wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych samochodowych zwyczajnych - jedno i dwurzędowych, w ilości 20.971 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby zamawiającego, -wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych motocyklowych i motorowerowych zwyczajnych, w ilości 4.000 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby zamawiającego, -wykonanie i dostawę wtórników tablic rejestracyjnych oraz tablic zabytkowych i indywidualnych w ilości 389 sztuk, częściami wg potrzeb i do siedziby zamawiającego, -odbiór i utylizację wycofanych tablic rejestracyjnych, 3. Dostawa ma być realizowana sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 4. Zamawiający przewiduje dostawy tzw. awaryjne polegające na wykonaniu i dostarczeniu wtórników tablic rejestracyjnych oraz tablic zabytkowych i indywidualnych w ciągu 48 godzin od dnia złożenia zamówienia. 5. Zamawiający informuje, że korzysta z oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne (tj. Eta - program do zarządzania zamówieniami na tablice rejestracyjne) - praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego). Wykonawca będzie zobowiązany do prawidłowej realizacji zamówień przy zachowaniu kompatybilności z istniejącym oprogramowaniem w ramach zawartej umowy. 6. Okres gwarancji na wykonane tablice - minimum 36 m-cy. 7. Tablice winny być wykonane zgodne z wymogami określonymi w załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm.). W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UTAL Sp. z o.o., Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113154,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149075,85

  • Oferta z najniższą ceną: 149075,85 / Oferta z najwyższą ceną: 182169,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.