Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Oborniki: Dostawa Tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Obornickiego
Numer ogłoszenia: 132648 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Obornicki, ul. 11 Listopada 2a, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 2973100, faks 61 2973101 , strona internetowa www.oborniki.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Obornickiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)tablice zwyczajne samochodowe - 1220 sztuk b)tablice zwyczajne motocyklowe - 90 sztuk c)tablice motorowerowe - 40 sztuk d)wtórniki różnego rodzaju tablic - 50 sztuk.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie z wolnej ręki - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759 ze zm.) - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W związku z otrzymanymi informacjami z Instytutu Transportu Samochodowego o zawieszeniu certyfikatów zgodności na tablice rejestracyjne pojazdów oraz Marszałka Województwa Mazowieckiego o wszczęciu postępowania kontrolnego w związku z wydanym zezwoleniem na produkcję tablic rejestracyjnych i wstrzymania czasowej dystrybucji w stosunku do dotychczasowego dostawcy tablic rejestracyjnych wyłonionego w trybie przetargu nieograniczonego tj Spółki z.o.o EUROTAB, ul Mostowa 27, 61-854 Poznań, zachodzi konieczność wstrzymania dystrybucji tablic pochodzących od wyżej wymienionego dostawcy, do czasu zakończenia postępowań kontrolnych przez wyżej wymienione instytucje. Aby zapewnić prawidłowe zaspokojenie bieżących potrzeb organu rejestrującego pojazdy, jakim jest Powiat, zachodzi natychmiastowa potrzeba dokonania zakupu tablic rejestracyjnych i ich wtórników.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
UTAL Sp. z o.o, Poznań -Gruszczyn, ul. katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.