Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Mokrsko: Przetarg nieograniczony na wykonanie zadań:
1. Przebudowa drogi gminnej nr 117054 E Chotów- Krzyworzeka- Ożarów o dł. 2.657 km i skrzyżowania z drogą powiatową nr 4514 E Chotów- Mokrsko- Ożarów o dł. 0,220 km.
2. Budowa systemu oczyszczania ścieków w Gminie Mokrsko - budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami , odcinek Ożarów L=1284 mb.
3. Remont przyłączy wodociągowych w pasie drogi gminnej nr 413 w miejscowości Ożarów
Numer ogłoszenia: 13261 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mokrsko , Mokrsko 231, 98-345 Mokrsko, woj. łódzkie, tel. 43 841 18 18, faks 43 886 32 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokrsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie zadań: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 117054 E Chotów- Krzyworzeka- Ożarów o dł. 2.657 km i skrzyżowania z drogą powiatową nr 4514 E Chotów- Mokrsko- Ożarów o dł. 0,220 km. 2. Budowa systemu oczyszczania ścieków w Gminie Mokrsko - budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami , odcinek Ożarów L=1284 mb. 3. Remont przyłączy wodociągowych w pasie drogi gminnej nr 413 w miejscowości Ożarów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: Zakres zadania Przebudowa drogi gminnej Nr 117054E Chotów -Krzyworzeka- Ożarów od km 1+853 do km 4+510 o dł. 2,657 km i skrzyżowania z drogą powiatową Nr 4514E Chotów - Mokrsko Ożarów w m. Ozarów od km 0+000 do km 0+220 o dł 0,220 km: 1. droga gminna Nr 117054E Chotów -Krzyworzeka- Ożarów od km 1+853 do km 4+510 o dł. 2,657 km, w tym przebudowa nawierzchni na dł. 1,213 km. : - roboty przygotowawcze (pomiarowe) - wycinka drzew (karczowanie) z wywozem pozyskanego materiału i oczyszczeniem terenu - wyrównanie i wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym - ułożenie dwóch warstw nawierzchni asfaltowej - odmulenie istniejących rowów drogowych z wymianą uszkodzonych rur pod zjazdami - utwardzenie istniejących poboczy i zjazdów kruszywem łamanym i częściowo betonem - wykonanie odcinka rowu krytego z rur PP o dł. 227,5 m wraz ze studzienkami rewizyjnymi i ściekowymi - przedłużenie istniejącej kanalizacji deszczowej z rur PP o dł. 157,50 m wraz ze studzienkami rewizyjnymi, ściekowymi i przykanalikami w m. Ożarów - ułożenie ścieku z elementów betonowych, korytkowych - wykonanie opaski z kostki betonowej na dł. 162 m w m. Ożarów - utwardzenie terenu kostką brukową przy kapliczce w m. Ożarów - ułożenie chodnika z kostki betonowej - remont istniejących przepustów i budowa 2 szt. nowych przepustów - znaki drogowe pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 2. skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 4514E Chotów - Mokrsko Ożarów w m. Ozarów od km 0+000 do km 0+220 o dł 0,220 km - roboty przygotowawcze (pomiarowe) - wycinka drzew (karczowanie) z wywozem pozyskanego materiału i z oczyszczeniem terenu - budowa zatoki autobusowej, - budowa chodnika do przystanku wraz ze zjazdami do posesji i na pola - poszerzenie drogi od szer. 5,50 do 7,00 m - ułożenie nawierzchni asfaltowej w dwóch warstwach - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej na wjazdach na drogi boczne (wewnętrzne) - utwardzenie nawierzchni dróg bocznych (wewnętrznych) kostka brukową - oznakowanie poziome pionowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego 3. budowa kanalizacji deszczowej o długości 425 m. Zakres zadania: Budowa systemu oczyszczania ścieków w Gminie Mokrsko -budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, odcinek Ożarow L=1284mb. Jest to część zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej pracującej w systemie grawitacyjno-tłocznym obejmującej swym zasięgiem zlewnię miejscowości Krzyworzeka, Chotów, Ożarów i Mokrsko. Niniejsze zadanie obejmuje: 1. odcinek kanalizacji grawitacyjnej między studniami S130, a St388, oraz odcinek pomiędzy studniami S123, a S121, 2. odcinek kanalizacji ciśnieniowej pomiędzy korkiem o oznaczeniu C159, a studnią rozprężną S123, 3. odcinek kanalizacji ciśnieniowej pomiędzy pompownią przydomową Cp2 na działce o nr ew. 414, obręb Ożarów, a studnią rozprężną St382. WYKONANIE: OGÓLNA DŁUGOŚĆ SIECI KANALIZACYJNEJ - 1284mb DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN200 - 750mb DŁUGOŚĆ KANAŁU PVC SN8 DN160 - 63mb DŁUGOŚĆ KANAŁU PE100 SDR17 PN10 DN90 - 438mb DŁUGOŚĆ KANAŁU PE100 SDR17 PN10 DN63 - 33mb PROFILE: S136-S123 - odcinek S123-S121; S130-St388; St377-Sp207; St378-Sp208; St379-Sp209; St380-Sp210; St383-Sp211; St385-Sp212; S135-Sp214 C159-S123 Zakres zadania: Remont przyłączy wodociągowych w pasie drogi gminnej nr 413 w miejscowości Ożarów Zadanie polega na wymianie 6 sztuk stalowych przyłączy wodociągowych na przyłącza z węża PE O 32 oraz montażu 1 sztuki zasuwy odcinającej O 80 na sieci wodociągowej O 90 PCV. Przebudowa obejmuje wykonanie przyłączy od sieci wodociągowej zlokalizowanej w pasie drogi do budynków mieszkalnych na następujących działkach: 408, 416/1, 407/2, 412, 409, 414 położonych w miejscowości Ożarów, wzdłuż przebudowywanej drogi gminnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacjach projektowo - technicznych, przedmiarach robót oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Dokumenty te zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100 ).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania (zakończenia a nie rozpoczęcia i zakończenia) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na: a. 1 robota budowlana polegająca na przebudowie drogi o długości nie mniejszej niż 1000 mb i wartości co najmniej 1.500.000,00 zł brutto. b. 1 robota budowlana polegająca na budowie sieci kanalizacji grawitacyjnej o długości nie mniejszej niż 750 mb oraz sieci kanalizacji ciśnieniowej o długości co najmniej 400 mb i o wartości łącznej co najmniej 500.000,00 zł brutto. Lub jednej roboty budowlanej obejmującej swoim rodzajem i wartością (brutto) roboty określone w podpunkcie a i b.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a. 1 osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń ; b. 1 osoba, które będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych W przypadku posiadania uprawnień wymienionych w podpunkcie a i b przez jedną osobę możliwe jest dysponowanie 1 kierownikiem budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, tj. a. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł b. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. wypełniony Formularz Oferta stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. b. kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z założeniami określonymi w punkcie 17 niniejszej specyfikacji. c. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy opisane są w załączniku nr 6 do SIWZ- wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mokrsko.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mokrsku
98-345 Mokrsko 231.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mokrsku 98-345 Mokrsko 231 pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MOKRSKO
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowościach Komorniki - Motyl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 117054E w m. Krzyworzeka-Majorat, gm. Mokrsko"
więcej: przetargi MOKRSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.