Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Pszczyna: Wykonanie projektu rozwiązań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie
Numer ogłoszenia: 132619 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie, ul. Korfantego 6, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 0322103021 wew. 234, fax 032 210 49 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozpszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu rozwiązań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu rozwiązań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie z dostosowaniem do obowiązujących przepisów. Dokumentację należy wykonać z uwzględnieniem rozwiązań projektowych Bloku Operacyjnego i OIOM. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w elementów: 1. Inwentaryzacja budowlana w zakresie niezbędnym do opracowania ekspertyzy technicznej (pożarowej) i dokumentacji projektowej sygnalizacji pożaru (budowlana, instalacyjna) dotyczącej całego obiektu Szpitalnego. 2. Ekspertyza techniczna (pożarowa) na podstawie par. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z póź. zm. z dnia 15 czerwca 2002 r.) z uzgodnieniem z Śląskim Wojewódzkim Komendantem Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach sporządzona przez osobę uprawnioną. 3. Projekt instalacji sygnalizacji pożaru uwzględniający: - założenia ekspertyzy technicznej, - uzgodnienia z Użytkownikiem podziału na strefy pożarowe budynku, - uzgodnienia z Użytkownikiem sposobu reagowania na alarmy pożarowe, - zaprojektowanie nowej instalacji w sposób umożliwiający jego etapową realizację, - Decyzje i Postanowienia Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie. 4. Projekt przebudowy zespołu pomieszczeń informacji głównej Szpitala i szatni przy wejściu do Pawilonu Łóżkowego wraz z punktem nadzoru alarmów w zakresie: - roboty budowlane - instalacje elektryczne - instalacje słaboprądowe - instalacje wod-kan - instalacja c.o. 5. Opracowanie kosztorysów inwestorskich do projektu instalacji sygnalizacji pożaru dla Szpitala 6. Opracowanie przedmiarów do projektu instalacji sygnalizacji pożaru dla Szpitala 7. Opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót do projektu instalacji sygnalizacji pożaru dla Szpitala 8. Opracowanie kosztorysów inwestorskich do projektu przebudowy zespołu pomieszczeń informacji głównej Szpitala i szatni przy wejściu do Pawilonu Łóżkowego wraz z punktem nadzoru alarmów. 9. Opracowanie przedmiarów do projektu przebudowy zespołu pomieszczeń informacji głównej Szpitala i szatni przy wejściu do Pawilonu Łóżkowego wraz z punktem nadzoru alarmów. 10. Opracowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót do projektu przebudowy zespołu pomieszczeń informacji głównej Szpitala i szatni przy wejściu do Pawilonu Łóżkowego wraz z punktem nadzoru alarmów Uwaga: Wszystkie opracowanie muszą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i zaświadczenia (Rzeczoznawcy d/s zabezpieczeń pożarowych oraz do projektowania instalacji sygnalizacji pożaru) Projekt wykonawczy instalacji sygnalizacji pożaru opracowany w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.pdf, oraz -papierowej- w ilości egz. 4. 3. Projekt musi być sporządzony zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 4. Wymagany maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 12 tygodni od daty zawarcia umowy. Dane wielkościowe obiektu Szpitala: Powierzchnia całkowita: 18.519m2 Kubatura: 81.873 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, w tym: - wykonują działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na sporządzeniu projektu instalacji przeciwpożarowej w szpitalu; - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia w specjalnościach: architektonicznej - bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń ; instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych /co bez ograniczeń legitymującymi się aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby branżowej; oraz dysponują osobami sprawdzającymi z uprawnieniami j.w., legitymującymi się aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby branżowej; - dysponują projektantem głównym posiadającym obowiązkowe ubezpieczenie OC w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł lub ubezpieczeniem dobrowolnym OC Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie w szczególności należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami (referencjami, opiniami, protokołami, itp), potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby branżowej. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (jeżeli są wymagane w siwz), składa dokument lub dokumenty, wymienione w § 2 w/w rozporządzenia. Warunki dotyczące treści oferty oraz opis sposobu oceny spełnienia tych warunków 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oferty, której treść odpowiada treści siwz, tzn. spełniającej wszelkie wymagania co do treści oraz formy oferty określone w siwz. 2. W szczególności Wykonawcy zobowiązani są do: a) złożenia wszystkich dokumentów, w tym oświadczeń wymienionych w treści siwz; b) potwierdzenia, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia (wzorem umowy) określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że akceptują je bez zastrzeżeń; c) potwierdzenia przeprowadzenia w obecności pracownika Zamawiającego wizji lokalnej miejsca inwestycji w celu przygotowania prawidłowej i jednoznacznej oferty (wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ); d) zagwarantowania wykonania zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego; e) wyrażenia zgody na 30 dniowy termin płatności za wykonanie zamówienia; f) złożenia oferty o treści odpowiadającej treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków dotyczących treści oferty określonych w siwz zostanie odrzucona. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia- Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie w szczególności należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących treści oferty: 1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2 Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Korfantego 6 woj. śląskie pok. nr 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna, ul. Korfantego 6 woj. śląskie pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Usługa ochrony osób i mienia
- REMONT ŚCIANY I POKRYCIA CZĘŚCI DACHU PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W ŁĄCE
- Modernizacja sanitariatów, instalacji c.w.u oraz częściowo c.o. w SP6 w Pszczynie oraz likwidacja barier architektonicznych w toaletach SP6 w Pszczynie w ramach projektu "SZKOŁA BEZ BARIER".
- Sportowo i kulturalnie w Łące. Remont nawierzchni boiska przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące.
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Dostawa wraz z montażem kontenerowego magazynu energii elektrycznej dla instalacji fotowoltaicznej w WCPiT w Poznaniu
- PRZEBUDOWA TRYBUN NA BOISKU W LESZNIE
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.