Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Nysa: ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę soli drogowej kamiennej niezbrylającej się o granulacji 0 - 5 mm wraz z transportem.
Numer ogłoszenia: 13254 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, fax (077) 433 88 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę soli drogowej kamiennej niezbrylającej się o granulacji 0 - 5 mm wraz z transportem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę soli drogowej kamiennej niezbrylającej: I kwartał 2008 r. · składowisko w Nysie 40 ton · składowisko w Głuchołazach 40 ton · składowisko w Ściborzu 40 ton · składowisko w Kamienniku 30 ton · składowisko w Korfantowie 60 ton IV kwartał 2008 r. · składowisko w Nysie 40 ton · składowisko w Głuchołazach 40 ton · składowisko w Ściborzu 30 ton · składowisko w Kamienniku 20 ton · składowisko w Korfantowie 60 ton Ogółem : 400 ton
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.50.00.00 - Podobne produkty wydobywcze i kopalne Kod CPV wg słownika 2008: 14.50.00.00 - Podobne produkty wydobywcze i kopalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - posiadają sól drogową kamienną niezbrylającą zgodną z PN-86/C-84081/02 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 SIWZ spełnia , nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (na załączonym druku) 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto Jeżeli Oferent nie jest płatnikiem podatku VAT powinien dostarczyć podstawę prawną, z której to wynika. Cena brutto będzie obowiązywała przez okres realizacji zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien uwzględniać cenę jednostkową 1 tony soli drogowej oraz transport liczony od 1 tony soli. Wartość końcową kosztorysu ofertowego stanowić będzie ogółem zamówiona sól drogowa wraz z jej transportem na miejsce składowania. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 4. Zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 5. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia z podziałem na sprzęt własny i dzierżawiony jeżeli występuje - na sprzęt dzierżawiony należy dołączyć do oferty umowy wynajmu 6. Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie 7. Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w okresie ubiegłych trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia wraz z załączeniem dokumentów o należytym wykonaniu zamówienia od poprzednich zamawiających, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, (max 5 szt.) np. referencje 8. Oświadczenie na podstawie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48 - 300 Nysa, ul. Słowiańska 17, pok. nr 7, II piętro.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48 - 300 Nysa, ul. Słowiańska 17, pok. nr 3, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Malowanie oznakowania poziomego dróg powiatowych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.
- Kredyt obrotowy krótkoterminowy w rachunku kredytowym w linii odnawialnej z limitem do 10.000.000 zł.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku zabytkowego nr 19 w Jarnołtówku "Aleksandrówka" - etap III.
- Dostawy warzyw i owoców świeżych, kiszonych oraz mrożonych na II półrocze 2024 r.
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku zabytkowego nr 19 w Jarnołtówku "Aleksandrówka" - etap II.
więcej: przetargi w Nysie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.