eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy sprzętu do laboratorium, w tym zamkniętego systemu pobierania krwi metodą próżniową.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Tarnów: Dostawy sprzętu do laboratorium, w tym zamkniętego systemu pobierania krwi metodą próżniową.
Numer ogłoszenia: 132497 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu do laboratorium, w tym zamkniętego systemu pobierania krwi metodą próżniową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu do laboratorium, w tym zamkniętego systemu pobierania krwi metodą próżniową dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zamawiajacy podzielił przedmiot zamówienia na 15 Pakietów. Sprawa AE/ZP-27-58/08

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 26.10.00.00 - Szkło i produkty szklane Kod CPV wg słownika 2008: 14.82.00.00 - Szkło Oryginalny kod CPV: 25.22.00.00 - Opakowania zbiorcze z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów Oryginalny kod CPV: 24.44.12.00 - Pozostałe środki ginekologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.64.12.00 - Pozostałe środki ginekologiczne Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:50, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13 pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, a w odniesieniu do przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym oświadczenie, że posiada dokumenty o których mowa w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami, które przedstawi Zamawiającemu na każde żądanie 2.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ, a oferowany w Pakiecie Nr 1 spełnia również wymogi określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ (podpisany przez Wykonawcę Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ należy dołączyć do oferty).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Zamknięty system pobierania krwi metodą próżniową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zamkniętego systemu pobierania krwi metodą próżniową spełaniającego wymagania określone w Załaczniku Nr 2 do SIWZ, w ilościach i zgodnie z opisem zawartym w pozycjach 1-16..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy szkła laboratoryjnego w ilościach i zgodnie z opisem zawartym w pozycjach 1-33..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytkuw ilościach i zgodnie z opisem zawartym w pozycjach 1-42..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Kasetki histopatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kasetek histopatologicznych w ilościach i zgodnie z opisem zawartym w pozycjach 1-4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Mikrokuwety do pomiaru cukru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mikrokuwet do pomiaru cukru w ilości 1 000 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Szczoteczki do wymazów i wzierniki ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy szczoteczek do wymazów w ilości 2 000 sztuk oraz wzierników ginekologicznych w ilości 2 000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Utrwalacz cytologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy utrwalacza cytologicznego w ilości 30 opakowań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Zestawy do oznaczania płytek krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do oznaczania płytek krwi w ilości 100 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Kamery do analizy osadu moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kamer do analizy osadu moczu 10-cio polowe w ilości 300 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Cytoset do badania płynu mózgowo-rdzeniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy cytosetu do badania płynu mózgowo-rdzeniowego w ilości 100 zestawów oraz bibułek do zestawów w ilości 500 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Płyty do oznaczania grup krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy jednorazowych płyt do oznaczania grup krwi w ilości 1 300 sztuk oraz przeźroczystych pojemników wielokrotnego użytku zapewniających jednorazowym płytkom pożądaną sztywność w ilości 4 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Pisaki do pisania na szkle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pisaków do pisania na szkle w ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Sprzęt różny szklany do laboratorium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu różnego szklanego do laboratorium w ilościach i zgodnie z opisem zawartym w pozycjach 1-3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Noże i pasta do mikrotomu, żel do przymrażania wycinków, wanienki do parafiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy noży w ilości 5 000 sztuk, pasty do mikrotomu w ilości 1 sztuka, żelu do przymrażania wycinków w ilości 4 sztuki, foremki metalowe do parafiny w ilości 60 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Pęsety metalowe i stoper latoratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pęset metalowych w ilości 6 sztuk i stopera latoratoryjnego w ilości 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.