eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-24

Tychy: Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice
Numer ogłoszenia: 13239 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie analiz laboratoryjnych dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia: Część 1 zamówienia - Wykonywanie analiz laboratoryjnych ścieków, osadów ściekowych, wód podziemnych i powierzchniowych, odpadów oraz rudy darniowej dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice. 1A. Analizy ścieków: a) ChZTCr - 100 analiz/rok, b) BZT5 - 100 analiz/rok, c) Zawiesina ogólna - 100 analiz/rok, d) Azot ogólny (z rozbiciem na azot amonowy, azotynowy, azotanowy, Kjeldahla) - 100 analiz/rok, e) Fosforany rozpuszczone - 100 analiz/rok, f) Fosfor ogólny - 100 analiz/rok, g) Substancje ropopochodne - 100 analiz/rok. 2A. Analiza ścieków w zakresie: fenole lotne, chlorki, siarczany, rtęć, kadm, cynk, miedź, nikiel, chrom, ołów, arsen, wanad, srebro, heksachlorocykloheksan (HCH), tetrachlorometan (czterochlorek węgla - CCl4), pentachlorofenol (PCP), aldryna, dieldryna, endryna, izodryna, heksachlorobenzen (HCB), heksachlorobutadien (HCBD), trichlorometan (chloroform - CHCl3), 1,2-dichloroetan (EDC), trichloroetylen (TRI), tetrachloroetylen (nadchloroetylen - PER), trichlorobenzen (TCB)- 4 analizy/rok. 3A. Analiza osadu ściekowego w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. 2010 nr 137 poz. 924) wraz z wydaniem opinii - 8 analiz/rok. 4A. Analiza osadu odwodnionego ściekowego w zakresie: Escherichia Coli- 8 analiz/rok. 5A. Analiza osadów ściekowych w zakresie: Enterokoki- 12 analiz/rok. 6A. Analiza wód podziemnych w zakresie: odczyn, przewodność elektryczna właściwa PEW, ołów, kadm, miedź, cynk, chrom VI, rtęć, bor, sód, magnez, glin, potas, wapń, mangan, ogólny węgiel organiczny OWO, wodorowęglany, ortofosforany, chlorki, siarczany, amoniak, azotyny, azotany, indeks fenolowy, substancje powierzchniowo czynne- anionowe- 4 analizy/rok. 7A. Analiza wód powierzchniowych w zakresie: ChZTCr, BZT5, zawiesina ogólna, azot ogólny (z rozbiciem na azot amonowy, azotynowy, azotanowy, Kjeldahla), fosforany rozpuszczone, fosfor ogólny, substancje ropopochodne- 4 analizy /rok. 8A. Badania odpadów: o kodzie 19 08 01- Skratki oraz 19 08 02- Zawartość piaskowników w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 stycznia 2013r. w sprawie kryteriów oraz procedur dopuszczania odpadów do składowania na składowisku odpadów danego typu (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 38) - 4 analizy/rok. 9A. Analizy rudy darniowej: oznaczenie żelaza ogólnego, żelaza Fe2+, pH wyciągu wodnego, pozostałość nierozpuszczalna w HCl, wilgotność - 5 analiz/rok Część 2 zamówienia - Wykonywanie analiz laboratoryjnych biogazu i pomiar emisji zanieczyszczeń gazowych do atmosfery dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice. 1B. Analiza biogazu: a) Przed instalacją odsiarczania H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] - 12 analiz/rok. b) Za instalacją odsiarczania: O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3] - 12 analiz/rok, c) Za instalacją odsiarczania: badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan - 4 analizy/rok. d) Z modelu laboratoryjnego komór fermentacyjnych w zakresie: O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%], H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3] formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3], ciepło spalania [MJ/Nm3], wielkość próbki ca. 1,0 dm3/h- 56 analiz/rok 2B. Analiza spalin - pomiar emisji zanieczyszczeń w zakresie wynikającym z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19.11.2008 r. w sprawie rodzajów wyników pomiarów prowadzonych w związku z eksploatacją instalacji lub urządzenia i innych danych oraz terminów i sposobów ich prezentacji (Dz.U. 2008 nr 215 poz. 1366): a) CO, CO2, NOx, SO2, pyły- 8 analiz/rok Część 3 zamówienia - Wykonywanie analiz laboratoryjnych oleju silnikowego dla Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice 1C. Badanie oleju silnikowego w zakresie: IpH, żelazo, ołów, miedź, cyna, chrom, glin, nikiel, bor, sód, krzem obcy, zawartość wody, płyn chłodzący, liczba kwasowa, liczba zasadowa, lepkość w 400C, lepkość w 1000C, wskaźnik lepkości, stopień oksydacji oleju, oksydacja oleju netto, stopień nitrowania oleju netto w porównaniu ze wzorcem oleju oraz wydanie opinii, czy dany olej nadaje się do dalszego stosowania w silnikach opalany biogazem- 30 analiz /rok 2. Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia opisano w pkt. III.2 siwz 3. Metodyka badawcza opisana w pkt. III.3. siwz 4. Wymagania dotyczące akredytacji opisane zostały w pkt. III.4. siwz 5. Wymagania dot. podwykonawców opisane zostaływ pkt. III.5. siwz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część 1 - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych), Część 2 - 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych), Część 3 - 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży: - podpisane oświadczenie, iż posiada w zakresie niniejszego zamówienia niezbędną wiedzę i doświadczenie - załącznik nr 2 siwz oraz, - wykaz wykonanych usług dla Część 1 zamówienia, w którym: a) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych ścieków w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.1A. lit. a)-g) siwz w ilości co najmniej 50 analiz/rok - osobno dla każdego parametru, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. b) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych ścieków w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.2A. siwz w ilości co najmniej 2 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. c) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych osadu ściekowego w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.3A. siwz w ilości co najmniej 4 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. d) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych wód podziemnych w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.6A. siwz w ilości co najmniej 2 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów/zleceń wykonanych na rzecz różnych podmiotów. W treści załącznika nr 5A do siwz tj. wykaz wykonanych usług dla części 1 zamówienia, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. - wykaz wykonanych usług dla Części 2 zamówienia, w którym: e) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych biogazu w zakresie parametrów: H2S [mg/Nm3], HCl [mg/Nm3], HF [mg/Nm3], O2 [%], CO [%], CO2 [%], CH4 [%],formaldehyd [mg/Nm3], amoniak [mg/Nm3], wilgotność, wartość opałowa [MJ/Nm3], ciepło spalania [MJ/Nm3], badanie związków krzemu w zakresie: tetrametylosilan, trimetylosilanol, heksametylodisiloksan, heksametylocyklotrisiloksan, oktametylotrisiloksan, oktametylocyklotetrasiloksan, dekametylotetrasiloksan, dekametylocyklopentasiloksan w ilości co najmniej 3 analiz dla każdego z w/w parametru/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. f) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych spalin w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.2B. siwz, w ilości co najmniej 3 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów/zleceń wykonanych na rzecz różnych podmiotów. W treści załącznika nr 5B do siwz tj. wykaz wykonanych usług dla części 2 zamówienia, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. - wykaz wykonanych usług dla Części 3 zamówienia, w którym: g) potwierdzi należyte wykonanie analiz laboratoryjnych oleju silnikowego w pełnym zakresie określonym w pkt. III.1.1C. siwz w ilości co najmniej 8 analiz/rok, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu wykazania wymaganej przez Zamawiającego ilości analiz Zamawiający dopuszcza łączenie umów/zleceń wykonywanych na rzecz różnych podmiotów, pod warunkiem, że analizy zostały zakończone. W treści załącznika nr 5C do siwz tj. wykaz wykonanych usług dla części 3 zamówienia, do każdej wykonanej usługi należy dopisać jej przedmiot, datę wykonania i odbiorcę oraz załączyć dokument, potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił w/w warunek jeżeli złoży podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Ważny Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego Wykonawcy, wraz z zakresem akredytacji na analizy, na które Wykonawca składa ofertę (co do których Zamawiający wymaga akredytacji), wydany przez Polskie Centrum Akredytacji lub inne jednostki certyfikujące, będące sygnatariuszami wielostronnego porozumienia EA lub ILAC. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, zgodnie z pkt.VI.9. siwz. b) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać badania w zakresie określonym w pkt. III.1.1A lit. a)-g) siwz, pkt. III.1.2A. siwz, pkt. III.1.7A siwz, pkt. III.1.6A siwz, pkt. III.1.4A siwz według własnych procedur badawczych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 8 do siwz), że stosowane przez Wykonawcę własne procedury badawcze, są zgodne z metodami podanymi w odpowiednich rozporządzeniach - nie dotyczy parametru azot ogólny, jako sumy azotu azotynowego, azotanowego, Kjeldahla (nie jest wymieniony w rozporządzeniu)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do siwz 2) Zestawienie cenowe - załącznik nr 1A - dla części 1; załącznik nr 1B - dla części 2 zamówienia, załącznik nr 1C - dla części 3 zamówienia. 3) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia - Załącznik nr 6. 4) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr 4. 5) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p. 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. VIII.1. siwz 7) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 u.p.z.p. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b u.p.z.p., zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą wymaganych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia określonych w pkt.VI.2 ust.1)-2) siwz dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: a) konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny, b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.01.2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.