Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Radom: zakup i dostawa wyposażenia łazienek oddziałowych (wanna o regulowanej wysokości 2 szt., krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt., krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo - Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 132307 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa wyposażenia łazienek oddziałowych (wanna o regulowanej wysokości 2 szt., krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt., krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo - Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - wanna o regulowanej wysokości 2 szt. L.p. Parametry wymagane Wersja I 1. O regulowanej wysokości i długości całkowitej nie większej niż 2,5 m 2. Panel elektryczny regulujący wysokość wanny i dezynfekcji 3. Termostat regulujący zabezpieczenie przed poparzeniem. Termometr z czytnikiem temperatury wody w wannie. 4. Udźwig wanny nie mniej niż 380 kg 5. Użytkowa pojemność wanny: do 300 l 6. Poduszka i regulowany wspornik stóp umożliwiający kąpiel pacjentów o różnym wzroście 7. Hydromasaż do wanny. 8. Wąż do masażu podwodnego wyposażony w centralną dyszę. Możliwość regulacji ciśnienia w dyszy do masażu podwodnego od 0 aż do maksymalnej wartości. Ciągła regulacja powietrza zasysanego do dyszy do masażu podwodnego 9. Podnośnik regulowany hydraulicznie zmiany wysokości, możliwość obciążenia min. 140 kg. 10. Długość podnośnika w pozycji leżącej min. 190 cm. Możliwość łamania leża na 3 części z regulacją kąta położenia. 11. Pasy zabezpieczające przed upadkiem z podnośnika, w wyposażeniu min. 2 sztuki 12. Komplet min. 2 materacy na podnośnik wykonanych z materiału nienasiąkliwego, z możliwością mycia i dezynfekcji 13. System mycia i dezynfekcji. Oddzielny prysznic do dezynfekcji 14. Gwarancja ogólna min. 24 miesiące 15. Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat Wersja II 1. O regulowanej wysokości, długości całkowitej nie większej niż 2,5 m, z dwiema rączkami do podtrzymywania się umieszczonymi wewnątrz wanny 2. Panel elektryczny, regulacja za pomocą dwóch siłowników znajdujących się na dwóch końcach wanny. Panel regulujący wysokość wanny oraz z systemem termostatu i termometru. 3. Dezynfekcja z możliwością regulacji dozowania środka, podaż oddzielnym systemem prysznicowym. Pojemnik ze środkiem bezpiecznie zamocowany w wannie. 4. Podnośnik transportowy do przemieszczania chorych, elektrycznie sterowany 5. Udźwig min. 160 kg możliwość obracania o 360 stopni 6. Zakres podnoszenia min. 1200 mm, 2 akumulatory i ładowarka 7. System awaryjnego opuszczania podnośnika 8. Nosidło transportowe z możliwością zabezpieczenia odcinka szyjnego kręgosłupa 9. Gwarancja 24 miesiące 10. Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat 11. Dodatkowe wyposażenie w rękaw do przesuwania chorego z łóżka na wózek w pozycji leżącej, z materiału łatwoślizgowego, możliwość dezynfekcji materiału. Zakres nr 2 - krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt. L.p. Parametry wymagane 1. Podstawa mobilna na 4 kółkach z blokadą 2. Uchwyt do przewożenia 3. Boczne barierki 4. Minimalna waga pacjenta 120 kg 5. Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki 6. Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienasiąkliwej tkaniny 7. Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki 8. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 9. Gwarancja 24 miesiące Zakres nr 3 - krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt. L.p. Parametry wymagane Wersja I - z możliwością regulacji wysokości 1. Wysokość krzesła fotela regulowana elektrycznie - wyposażenie podstawowe w ładowarkę i min. 2 baterie. Udźwig min. 130 kg. 2. Możliwość utrzymania pozycji siedzącej lub półleżącej z opcją ustawienia poduszki pod głowę zależnie od wzrostu chorego i opcją umożliwiającą wyprostowanie nóg. 3. Poza funkcją kąpielową opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem 4. Boczne barierki podłokietniki, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji. 5. Głębokość siedziska min. 37 cm 6. Stała podstawowa rama 7. Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt 8. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 9. Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji . 10. Gwarancja 24 miesiące 11. Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat Wersja II 1. Wysokość krzesła fotela regulowana elektrycznie. Udźwig min. 130 kg. 2. Możliwość ustawienia w pozycji siedzącej, półleżącej oraz uniesienia części pośladkowej chorego do góry 3. Boczne barierki podłokietniki, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji. 4. Głębokość siedziska min. 37 cm 5. Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienamakającej tkaniny 6. Stała podstawowa rama 7. Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt 8. Poza funkcją kąpielową, opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem 9. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 10. Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji . 11. Gwarancja 24 miesiące 12. Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zakres nr 1 - 2.300,00 PLN Zakres nr 2 - 900,00 PLN Zakres nr 3 - 27,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę . Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Katalogi, foldery oferowanego towaru w języku polskim. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Lekarska 4 pok. nr 309A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 pok. nr 309A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wanna o regulowanej wysokości 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Parametry wymagane Wersja I 1. O regulowanej wysokości i długości całkowitej nie większej niż 2,5 m 2. Panel elektryczny regulujący wysokość wanny i dezynfekcji 3. Termostat regulujący zabezpieczenie przed poparzeniem. Termometr z czytnikiem temperatury wody w wannie. 4. Udźwig wanny nie mniej niż 380 kg 5. Użytkowa pojemność wanny: do 300 l 6. Poduszka i regulowany wspornik stóp umożliwiający kąpiel pacjentów o różnym wzroście 7. Hydromasaż do wanny. 8. Wąż do masażu podwodnego wyposażony w centralną dyszę. Możliwość regulacji ciśnienia w dyszy do masażu podwodnego od 0 aż do maksymalnej wartości. Ciągła regulacja powietrza zasysanego do dyszy do masażu podwodnego 9. Podnośnik regulowany hydraulicznie zmiany wysokości, możliwość obciążenia min. 140 kg. 10. Długość podnośnika w pozycji leżącej min. 190 cm. Możliwość łamania leża na 3 części z regulacją kąta położenia. 11. Pasy zabezpieczające przed upadkiem z podnośnika, w wyposażeniu min. 2 sztuki 12. Komplet min. 2 materacy na podnośnik wykonanych z materiału nienasiąkliwego, z możliwością mycia i dezynfekcji 13. System mycia i dezynfekcji. Oddzielny prysznic do dezynfekcji 14. Gwarancja ogólna min. 24 miesiące 15. Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat Wersja II 1. O regulowanej wysokości, długości całkowitej nie większej niż 2,5 m, z dwiema rączkami do podtrzymywania się umieszczonymi wewnątrz wanny 2. Panel elektryczny, regulacja za pomocą dwóch siłowników znajdujących się na dwóch końcach wanny. Panel regulujący wysokość wanny oraz z systemem termostatu i termometru. 3. Dezynfekcja z możliwością regulacji dozowania środka, podaż oddzielnym systemem prysznicowym. Pojemnik ze środkiem bezpiecznie zamocowany w wannie. 4. Podnośnik transportowy do przemieszczania chorych, elektrycznie sterowany 5. Udźwig min. 160 kg możliwość obracania o 360 stopni 6. Zakres podnoszenia min. 1200 mm, 2 akumulatory i ładowarka 7. System awaryjnego opuszczania podnośnika 8. Nosidło transportowe z możliwością zabezpieczenia odcinka szyjnego kręgosłupa 9. Gwarancja 24 miesiące 10. Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat 11. Dodatkowe wyposażenie w rękaw do przesuwania chorego z łóżka na wózek w pozycji leżącej, z materiału łatwoślizgowego, możliwość dezynfekcji materiału..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Parametry wymagane 1. Podstawa mobilna na 4 kółkach z blokadą 2. Uchwyt do przewożenia 3. Boczne barierki 4. Minimalna waga pacjenta 120 kg 5. Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki 6. Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienasiąkliwej tkaniny 7. Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki 8. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 9. Gwarancja 24 miesiące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Parametry wymagane Wersja I - z możliwością regulacji wysokości 1. Wysokość krzesła / fotela regulowana elektrycznie - wyposażenie podstawowe w ładowarkę i min. 2 baterie. Udźwig min. 130 kg. 2. Możliwość utrzymania pozycji siedzącej lub półleżącej z opcją ustawienia poduszki pod głowę zależnie od wzrostu chorego i opcją umożliwiającą wyprostowanie nóg. 3. Poza funkcją kąpielową opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem 4. Boczne barierki /podłokietniki/, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji. 5. Głębokość siedziska min. 37 cm 6. Stała podstawowa rama 7. Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt 8. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 9. Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji . 10. Gwarancja 24 miesiące 11. Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat Wersja II 1. Wysokość krzesła / fotela regulowana elektrycznie. Udźwig min. 130 kg. 2. Możliwość ustawienia w pozycji siedzącej, półleżącej oraz uniesienia części pośladkowej chorego do góry 3. Boczne barierki /podłokietniki/, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji. 4. Głębokość siedziska min. 37 cm 5. Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienamakającej tkaniny 6. Stała podstawowa rama 7. Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt 8. Poza funkcją kąpielową, opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem 9. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 10. Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji . 11. Gwarancja 24 miesiące 12. Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- "Zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu autolaweta dla potrzeb KWP zs. w Radomiu"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic emulsją asfaltową i grysami na terenie miasta Radomia
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa szafy do przechowywania i suszenia endoskopów elastycznych
- Dostawa stołów operacyjnych, lampy operacyjnej dwuczaszowej, kolumny chirurgicznej, wózków do transportu chorych w pozycji leżącej, wózków anestezjologicznych, (....) w podziale na 13 części.
- Dostawa i montaż elementów wyposażenia sal operacyjnych
- Leki z receptariusza szpitalnego.
więcej: Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.