eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wymiana ław kominowych oraz pokrycia papowego na stropie betonowym w budynkach mieszkalnych-wielorodzinnych, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Tychy: Wymiana ław kominowych oraz pokrycia papowego na stropie betonowym w budynkach mieszkalnych-wielorodzinnych, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach
Numer ogłoszenia: 132215 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana ław kominowych oraz pokrycia papowego na stropie betonowym w budynkach mieszkalnych-wielorodzinnych, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania remontu ław kominowych oraz wymiany pokrycia papowego na stropie betonowym klatek wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych, z podziałem na 2 zadania. 1) Zamówienie składa się z 2 części, zwanych dalej zadaniami. 2) Oznaczenie zadań: ZADANIE Nr 1 - Wymiana ław kominowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 32/II, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach ZADANIE Nr 2 - Wymiana pokrycia papowego na stropie betonowym w dwóch klatkach budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 54/II, przy ul. Batorego 4a-8, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach 3) Zakres robót obejmuje m.in.: dla ZADANIA Nr 1 Na wymianę ław kominowych w budynkach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38: - demontaż starych ław kominowych ; - wykonanie i umocowanie nowych ław kominowych ; - wywóz gruzu ; dla ZADANIA Nr 2 Na wymianę pokrycia papowego na stropie betonowym klatek, przy ul. Batorego nr kl. 6b i 8: - zerwanie starej papy (4 warstwy) ; - wymiana pasa nadrynnowego od strony podwórka ; - położenie nowej papy termozgrzewalnej ; - wywóz gruzu ; Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót dla Zadania Nr 1 i Nr 2, stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobą / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 , poz. 118 ze zm.), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót). - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. : dla Zadania Nr 1 : nie dotyczy dla Zadania Nr 2 : należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, polegające na wykonaniu robót dekarskich w zakresie krycia papą , o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż : dla Zadania Nr 1 : 5 000,00 zł dla Zadania Nr 2 : 15 000,00 zł 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich). 4) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż : dla Zadania Nr 1 : 5 000,00 zł dla Zadania Nr 2 : 15 000,00 zł Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 5) wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania : dla Zadania Nr 1 : nie dotyczy dla Zadania Nr 2 : należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych kontraktów, polegające na wykonaniu robót dekarskich w zakresie krycia papą , o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 9 000,00 zł (brutto) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ; - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. 6) kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownik robót) oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ; - dot. Zadania Nr 1 i Nr 2 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20, cena 15 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43 - 100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - Wymiana ław kominowych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 32/II, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38, administrowanych przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: dla ZADANIA Nr 1 Na wymianę ław kominowych w budynkach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38: - demontaż starych ław kominowych ; - wykonanie i umocowanie nowych ław kominowych ; - wywóz gruzu ; Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla Zadania Nr 1, stanowiący załącznik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.20.00-1, 45.11.12.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - Wymiana pokrycia papowego na stropie betonowym w dwóch klatkach budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 54/II, przy ul. Batorego 4a-8, administrowanego przez Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: dla ZADANIA Nr 2 Na wymianę pokrycia papowego na stropie betonowym klatek, przy ul. Batorego nr kl. 6b i 8: - zerwanie starej papy (4 warstwy) ; - wymiana pasa nadrynnowego od strony podwórka ; - położenie nowej papy termozgrzewalnej ; - wywóz gruzu ; Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót dla Zadania Nr 2, stanowiący załącznik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.11.12.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.