eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Roboty budowlane w Leźnicy Wielkiej ( zad nr 1 ) , Łodzi (zad nr 2,3 ) , Tomaszowie Mazowieckim (zad nr 4,5 ) , Kutnie (zad nr 6) , Regnach ( zad nr 7) , Zgierzu (zad nr 8 ) numer sprawy 94/ZP/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-07

Zgierz: Roboty budowlane w Leźnicy Wielkiej ( zad nr 1 ) , Łodzi (zad nr 2,3 ) , Tomaszowie Mazowieckim (zad nr 4,5 ) , Kutnie (zad nr 6) , Regnach ( zad nr 7) , Zgierzu (zad nr 8 ) numer sprawy 94/ZP/15
Numer ogłoszenia: 132133 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Leźnicy Wielkiej ( zad nr 1 ) , Łodzi (zad nr 2,3 ) , Tomaszowie Mazowieckim (zad nr 4,5 ) , Kutnie (zad nr 6) , Regnach ( zad nr 7) , Zgierzu (zad nr 8 ) numer sprawy 94/ZP/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 94/ZP/15) są roboty budowlane ; Roboty konserwacyjne tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji budynku nr 82 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1) , Naprawa chodników w Łodzi (zadanie nr 2) , Wymiana i montaż stolarki drzwiowej w budynku nr 3 w Łodzi (zadanie nr 3) , Wykonanie robót konserwacyjnych malarskich z naprawą tynków zewnętrznych budynków nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 4) ,Wymiana obróbek blacharskich w budynku nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 5) , Wymiana bram - wrót garażowych w budynkachnr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie (zadanie nr 6) , Remont budynku nr 102 w Regnach (zadanie nr 7) , Remont ogrodzenia zewnętrznego w Zgierzu (zadanie nr 8 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 1 budynek nr 82 w Leźnicy Wielkiej załącznik nr 9 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 2 chodniki w Łodzi załącznik nr 10 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 3 budynek nr 3 w Łodzi załącznik nr 11 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 4 budynki nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 12 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 5 budynek nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 13 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 6 budynki nr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie załącznik nr 14 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 7 budynek nr 102 w Regnach załącznik nr 15 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna Dla Zadania nr 8 ogrodzenie w Zgierzu załącznik nr 16 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3.Lokalizacja obiektów Zadanie nr 1 nr 82 w Leźnicy Wielkiej 95-043 Leźnica Wielka gm. Parzęczew Zadania nr 2,3 chodniki oraz budynek nr 3 w Łodzi ul. 1-go Maja 90 , 90-766 Łódź Zadania nr 4,5 budynki nr 37,35,31,27,41,33 ,oraz nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki Zadanie nr 6 budynki nr 10,11,13,14,16,17 Kutno 99-300 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą Zadanie nr 7 budynek nr 102 w Regnach 95-045 Regny gm. Koluszki Zadanie nr 8 ogrodzenie w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:00-15:00 dla zadań nr 6,7 . Wykonawca będzie wykonywał roboty w godzinach 7:30-15:30 dla zadań nr 1-5, nr 8.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.25.54.00-3, 45.44.21.10-1, 45.26.30.00-5, 45.26.26.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.21.00.00-2, 45.22.13.10-1, 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.43.21.12-2, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.22.32.10-1, 45.26.22.10-6, 45.34.20.00-6, 45.31.62.13-1, 77.21.11.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość oraz formy wniesienia wadium dla poszczególnych zadań zostały określone w rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż : Dla zadania nr 1 - 10.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 2 - 100.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 3 - 20.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 4 - 20.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 5 - 10.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 6 - 400.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 7 - 30.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Dla zadania nr 8 - 50.000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów / dokumentów , że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - w formie stosownego złożonego przez Wykonawcę oświadczenia tj. wg załącznika nr 5 do SIWZ Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań , Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie np: zadania nr 1 i zadania nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 110.000,00 złotych brutto każda (10.000,00 + 100.000,00) wg załącznika nr 5 do SIWZ . Łącznie dla wszystkich zadań nr 1-8 Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót ogólno-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 640.000,00 złotych brutto każda wg załącznika nr 5 do SIWZ Brak takiego dokumentu spowoduje, że zamówienie zostanie uznane za niezrealizowane . Dowodami są: a)poświadczenie wystawione przez podmiot na rzecz, którego robota budowlana była wykonywana, b)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). W przypadku, gdy Zamawiający (31 WOG ) jest podmiotem na rzecz , którego robota budowlana wskazana w wykazie została wcześniej wykonana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku zamówień ciągłych lub okresowych zrealizowana część zamówienia musi potwierdzać spełnianie warunku wymaganego doświadczenia. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ. b)dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym : dla wszystkich zadań nr 1-8 uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia jak i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia. Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze. zm. ) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia tj. wg załącznika nr 6 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym : dla wszystkich zadań nr 1-8 uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie należącym do Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy . Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna zarówno wykazanie się minimum jedną osobą posiadającą łącznie w/w uprawnienia jak i wykazanie się inną ilością osób posiadających łącznie w/w uprawnienia. Zamawiający, określając wymogi dla wykazanej osoby, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, jeżeli ich zakres odpowiada aktualnie obowiązującym przepisom ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r. poz. 1409 ze. zm. ) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia tj. wg załącznika nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie aneksu do niniejszej umowy, jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Pzp, tj. 1). w przypadku zmniejszenia wynagrodzenia: a) w razie wyłączeń obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd, lub poza wojsko; b) w razie różnicy pomiędzy przedmiarami,a faktyczną ilością wykonanych robót wynikającą z obmiaru, 2). w przypadku zwiększenia wynagrodzenia, w sytuacji określonej w § 7 ust. 2 umowy. 2. Zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego o zaistniałej zmianie), koordynator ds. BHP, inspektor nadzoru nie stanowią zmiany umowy . 3. Zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 3 parter pokój nr 3 od poniedziałku do piątku 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2015 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POMIESZCZENIE NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty konserwacyjne tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji budynku nr 82 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty konserwacyjne tynków zewnętrznych z malowaniem elewacji budynku nr 82 w Leźnicy Wielkiej (zadanie nr 1) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : Dla Zadania nr 1 budynek nr 82 w Leźnicy Wielkiej załącznik nr 9 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3.Lokalizacja obiektu Zadanie nr 1 budynek nr 82 w Leźnicy Wielkiej 95-043 Leźnica Wielka gm. Parzęczew.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.25.54.00-3, 45.44.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa chodników w Łodzi (zadanie nr 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Naprawa chodników w Łodzi 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 2 chodniki w Łodzi załącznik nr 10 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu Zadanie nr 2 chodniki w Łodzi ul.1-go Maja 90 , 90-766 Łódź.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.30.00-5, 45.26.26.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana i montaż stolarki drzwiowej w budynku nr 3 w Łodzi (zadanie nr 3).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana i montaż stolarki drzwiowej w budynku nr 3 w Łodzi 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 3 budynek nr 3 w Łodzi załącznik nr 11 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu Zadanie nr 3 budynek nr 3 w Łodzi ul.1-go Maja 90 , 90-766 Łódź.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.26.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót konserwacyjnych malarskich z naprawą tynków zewnętrznych budynków nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie robót konserwacyjnych malarskich z naprawą tynków zewnętrznych budynków nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 4 budynki nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 12 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3.Lokalizacja obiektu Zadanie nr 4 budynki nr 37,35,31,27,41,33 w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana obróbek blacharskich w budynku nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim (zadanie nr 5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana obróbek blacharskich w budynku nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 5 budynek nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim załącznik nr 13 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3.Lokalizacja obiektu Zadanie nr 5 budynek nr 51 w Tomaszowie Mazowieckim ul. Piłsudskiego 72 , 97-200 Tomaszów Mazowiecki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wymiana bram - wrót garażowych w budynkach nr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie (zadanie nr 6).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wymiana bram - wrót garażowych w budynkach nr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 6 budynki nr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie załącznik nr 14 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu Zadanie nr 6 budynki nr 10,11,13,14,16,17 w Kutnie 99-300 Skład Kutno ul. Bohaterów Walk nad Bzurą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 44.22.13.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont budynku nr 102 w Regnach (zadanie nr 7).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont budynku nr 102 w Regnach 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 7 budynek nr 102 w Regnach załącznik nr 15 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu Zadanie nr 7 budynek nr 102 w Regnach 95-045 Regny gm. Koluszki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.43.21.12-2, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont ogrodzenia zewnętrznego w Zgierzu ( zadanie nr 8 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont ogrodzenia zewnętrznego w Zgierzu 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dla Zadania nr 8 ogrodzenie w Zgierzu załącznik nr 16 do SIWZ przedmiar robót i specyfikacja techniczna 3. Lokalizacja obiektu Zadanie nr 8 ogrodzenie w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.22.32.10-1, 45.26.22.10-6, 45.34.20.00-6, 45.44.21.00-8, 45.31.62.13-1, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.