eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Remont chodnika wraz z zatokami parkingowymi w ul. Warszawskiej na odc. od ul. Włościańskiej do ul Armii Poznań w Łomiankach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Łomianki: Remont chodnika wraz z zatokami parkingowymi w ul. Warszawskiej na odc. od ul. Włościańskiej do ul Armii Poznań w Łomiankach.
Numer ogłoszenia: 132126 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 96003 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika wraz z zatokami parkingowymi w ul. Warszawskiej na odc. od ul. Włościańskiej do ul Armii Poznań w Łomiankach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika wraz z zatokami parkingowymi w pasie ul. Warszawskiej na odc. od ul. Włościańskiej do ul. Armii Poznań w Łomiankach. 1.1.1 rozebranie krawężników betonowych z ławami betonowymi - ok. 370 mb, 1.1.2 rozebranie obrzeży betonowych - ok. 1000 mb, 1.1.3 rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm - ok. 1200 m2, 1.1.4 ustawienie krawężnika betonowego na ławie betonowej - ok. 900 mb, 1.1.5 ustawienie obrzeży betonowych - ok. 1000 mb, 1.1.6 wybudowanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm. szarej o powierzchni ok. 774 m2, 1.1.7 wybudowanie ścieżki rowerowej z kostki betonowej gr. 6 cm. kolorowej o powierzchni ok. 516 m2, 1.1.8 wjazdy bramowe z kostki gr. 8 cm kolorowej - ok. 850 m2, 1.1.9 wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych 60x40x10 cm - ok. 155 m2, 1.1.10 odtworzenie rowów odwodniających. 2. Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności przedmiaru robót ze stanem faktycznym. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu w ustawowym terminie. 3. Wykonawca wykona projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wystąpi o zajęcie pasa drogowego do Zarządcy drogi we własnym zakresie. 4. Terminy wykonania wjazdów bramowych należy uzgodnić z właścicielami posesji. 5. Należy zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 6. Zamawiający dokona odbioru robót w terminie 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego i Prawa Energetycznego. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż i branżowych. 8. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 9. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 10. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 11. Wprowadzenie Wykonawcy na teren budowy nastąpi po upływie 7 dni od zgłoszenia rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 260770,91 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Telekomunikacyjne MBT sp z.o.o., Marki ul. Okólna 43A/43B, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 260770.91
  • Oferta z najniższą ceną: 260770.91 / oferta z najwyższą ceną: 421285.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.