eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Remont i wymiana nawierzchni asfaltowej, układanie kostki, realizacja według zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Chełm: Remont i wymiana nawierzchni asfaltowej, układanie kostki, realizacja według zadań
Numer ogłoszenia: 132083 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wymiana nawierzchni asfaltowej, układanie kostki, realizacja według zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i wymiana nawierzchni asfaltowej, układanie kostki, realizacja według zadań: Zadanie nr 1 - Położenie dywaników asfaltowych park międzyosiedlowy pomiędzy osiedlem Kościuszki a osiedlem XXX -Lecia, Chełm - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 1, Zadanie nr 2 - Wymiana krawężników i nawierzchni na kostkę brukową, kostka szara o wielkości 8 cm, od budynku biurowego do bramy głównej - Cmentarz Komunalny, ul. Mościckiego, Chełm - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 2, Zadanie nr 3 - Wymiana nawierzchni i krawężników na sześciu alejkach do bramy głównej oraz Wymiana nawierzchni i krawężników alejek w sektorach A1, A2, A3, A29 i B3 - Cmentarz Komunalny, ul. Mościckiego, Chełm - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 3, Zadanie nr 4 - Remont placu manewrowego Zakład Oczyszczania Miasta, ul. Bieławin 5, Chełm - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 4, Szczegółowy zakres prac dla każdego zadania określa załącznik o tym samym numerze, stanowiący przedmiar poszczególnych robót i tym samym podział przedmiotu zamówienia na zadania. Okres gwarancyjny dla każdego z zadań minimum 24 miesiące..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać: 1. Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), oraz określone przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej jednego zadania, w latach 2006 - 2008, o podobnej specyfice i wielkości robót. 3. Wykonawcy posiadający dokumenty stwierdzające przynależność Kierownika budowy do Izby Inżynierów. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawcy, którzy złożą kosztorysy wykonania prac zgodnie z ust. III SIWZ w zakresie zadania lub zadań do których ofertę składają. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, według formuły -spełnia/nie spełnia-..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa - sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykonawcy składający oferty do więcej niż jednego zadania wypełniają załącznik nr 5 do każdego z zadań osobno. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6 lub załącznikiem nr 6a (jeżeli dotyczy) do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Referencje - wymagane wykonanie co najmniej jednego zadania, w latach 2006 - 2008, o podobnej specyfice i wielkości robót. Dokument musi zawierać informację o czasie wykonania zadania oraz dokładnie określonej specyfice i ilości wykonanych robót, wraz z określeniem ich wartości. 5. Aktualne dokumenty stwierdzające przynależność Kierownika budowy do Izby Inżynierów. 6. Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z wartością ubezpieczenia podstawowego minimum 40 tys. zł, aktualnej w okresie trwania umowy, OC deliktowa i kontraktowa. UWAGA: W zakresie realizacji zadań nr 1, nr 2 i nr 3 Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza przedstawienia dodatkowo (przed podpisaniem umowy) polisy, która obejmowała będzie zabezpieczenie roszczeń w zakresie prac wynikających z niniejszego postępowania. 7. Szczegółowy kosztorys, stanowiący podstawę do wyliczenia ceny oferty. 8. Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków i wymagań zawartych w załączniku nr 8 podczas wykonywania robót. 9. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w ust. IX, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. IX, pkt 3, oraz jeżeli dotyczy w pkt 10 i 11 są składane dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i okresu gwarancji, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.mpgk.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, województwo lubelskie, pokój 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, województwo lubelskie, pokój 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Położenie dywaników asfaltowych park międzyosiedlowy pomiędzy osiedlem Kościuszki a osiedlem XXX -Lecia, Chełm - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 1,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.50-6, 45.23.32.53-7, 45.23.32.51-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana krawężników i nawierzchni na kostkę brukową, kostka szara o wielkości 8 cm, od budynku biurowego do bramy głównej - Cmentarz Komunalny, ul. Mościckiego, Chełm - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.50-6, 45.23.32.53-7, 45.23.32.51-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana nawierzchni i krawężników na sześciu alejkach do bramy głównej oraz Wymiana nawierzchni i krawężników alejek w sektorach A1, A2, A3, A29 i B3 - Cmentarz Komunalny, ul. Mościckiego, Chełm - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.50-6, 45.23.32.53-7, 45.23.32.51-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont placu manewrowego Zakład Oczyszczania Miasta, ul. Bieławin 5, Chełm - kosztorys ofertowy zawiera załącznik nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.32.50-6, 45.23.32.53-7, 45.23.32.51-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.