eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Dostawa do apteki szpitalnej w Goleniowie przy ul. Nowogardzkiej 2 produktów leczniczych, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego, heparyny drobnocząsteczkowej, albumin produktów do żywienia poza jelitowego, chemikaliów, środków przeciwbólowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Goleniów: Dostawa do apteki szpitalnej w Goleniowie przy ul. Nowogardzkiej 2 produktów leczniczych, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego, heparyny drobnocząsteczkowej, albumin produktów do żywienia poza jelitowego, chemikaliów, środków przeciwbólowych i innych zwanych dalej Przedmiotem Dostawy zawartych w 20 pakietach stanowiących załącznik nr 2 do siwz.
Numer ogłoszenia: 131935 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy , ul. Nowogardzka 2, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4072403, faks 091 091 4182003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-goleniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do apteki szpitalnej w Goleniowie przy ul. Nowogardzkiej 2 produktów leczniczych, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego, heparyny drobnocząsteczkowej, albumin produktów do żywienia poza jelitowego, chemikaliów, środków przeciwbólowych i innych zwanych dalej Przedmiotem Dostawy zawartych w 20 pakietach stanowiących załącznik nr 2 do siwz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do apteki szpitalnej w Goleniowie przy ul. Nowogardzkiej 2 produktów leczniczych, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego, heparyny drobnocząsteczkowej, albumin produktów do żywienia poza jelitowego, chemikaliów, środków przeciwbólowych i innych zwanych dalej Przedmiotem Dostawy zawartych w 20 pakietach stanowiących załącznik nr 2 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.50 - Heparyna 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 24.45.11.00 - 24.45.11.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami.) oraz spełniają wymogi określone w niniejszej siwz. Zamawiający będzie analizował dokumenty określone w pkt 9 siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz) 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą uprawnioną na podstawie wpisu do właściwego organu rejestrującego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 7) Oświadczenie o akceptacji postanowień siwz bez zastrzeżeń 8) Oświadczenie o akceptacji warunków wzoru umowy bez zastrzeżeń - wzór umowy zał. Nr 4 9) Oświadczenie, że składający ofertę pozostaje nią związany nie krócej niż 30 dni od dnia otwarcia ofert. 10) Tabele dotyczące oferowanych pakietów (składające się na zał. nr 1 do siwz) uzupełnione o dane określone w pkt 14 siwz. 11) Oświadczenie, iż wszystkie oferowane produkty będą dostarczone z terminem ważności nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy oraz że oferent posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie ich do obrotu na terenie RP 12) Deklaracje zgodności oraz oznaczenie CE dla wyrobów medycznych 13) Oświadczenie, iż oferowane produkty spełniają wszelkie wymogi określone w ustawie prawo farmaceutyczne, ustawie o wyrobach medycznych, przepisach wprowadzających w/w ustawy oraz w przepisach wykonawczych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-goleniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny wszpital Powiatowy w Goleniowie, ul. Nowogardzka 2 72-100 Goleniów, tel 091 46 64 301, faks 091 46 64 315, e-mail: sekretariat@szpital-goleniow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat - Samodzielny Publiczny wszpital Powiatowy w Goleniowie, ul. Nowogardzka 2 72-100 Goleniów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.