Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Kuryłówka: Remont drogi gminnej dojazdowej do pól o nr ew. 347 w miejscowości Kolonia Polska gm. Kuryłówka
Numer ogłoszenia: 131846 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kuryłówka, Kuryłówka 527, 37-303 Kuryłówka, woj. podkarpackie, tel. 017 2438010, fax 017 2426994.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej dojazdowej do pól o nr ew. 347 w miejscowości Kolonia Polska gm. Kuryłówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi wykonywane mechanicznie przy użyciu spycharki gąsienicowej i walca wibracyjnego na odcinku 385 m, pasem szerokości 10m, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm, pasem szerokości 4 m, na długości 385 m, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi wykonywane mechanicznie przy użyciu spycharki gąsienicowej i walca wibracyjnego na odcinku 125 m, pasem szerokości 7m, - wykonanie koryta na głębokości 20, pasem szerokości 4m, na długości 125m, - wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, grubość warstwy dolnej po uwałowaniu 10 cm, warstwa górna po uwałowaniu 7cm, pasem szerokości 4 m, na długości 125 m,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163), spełniający warunki art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia okreslone poniżej. 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W ciągu ostatnich pięciu lat Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze. Aby spełnić ten warunek należy wykazać robotę w zakresie wykonania dróg gruntowych w kwocie 80% ceny oferowanej. 3 Formalność oferty Wszystkie wymagane przez Zamawiającego w SIWZ dokumenty powinny zostać złożone i podpisane przez osobę do tego upoważnioną Spełnienie warunków przez oferentów zostanie zweryfikowane poprzez złożenie odpowiednich dokumentów jako załączników do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz Załącznikiem nr 1 Oświadczenia oferenta ---------------------------------------------- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył dodatkowo dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2006 Nr 87 poz.605), wymienione poniżej (1-3): 1. Zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty złożone przez każdy podmiot z osobna wraz z umową regulującą wzajemne zależności i odpowiedzialność lub pełnomocnictwo dla oferenta, który ma reprezentować pozostałych wraz z opisem czynności do których został upełnomocniony, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. Zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego, z wyjątkiem przypadków w których tacy oferenci uzyskali zgodę na zwolnienie z takich płatności, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych. 3. Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne, z wyjątkiem przypadków w których tacy oferenci uzyskali zgodę na zwolnienie z takich płatności, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych. Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnioną do tego, osobę lub notariusza. Oferenci zagraniczni powinni przedstawic dokumenty (zaświadczenia według punktów j do m) odpowiednie do krajów ich zarejestrowania lub oświadczenie, ze takie dokumenty nie sa dostępne. Dokumenty powinny byc przetłumaczone na język polski. 1.2.2. Załącznik nr 2 - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i podobnej wielkości wykonywanych prac za każdy spośród ostatnich pięciu lat, szczegóły prac realizowanych w danym momencie lub takich, które są przedmiotem zobowiązań kontraktowych; informacji na temat klientów, z którymi można się będzie skontaktować w celu uzyskania dalszych szczegółów na temat tych kontraktów (zgodnie z opisem w załączniku nr 3) 1.2.3. Załącznik nr 3 - Informacja o podwykonawcach; propozycje podzlecania (o ile są takie) składników prac wynoszących ponad 10% kontraktu. 1.2.4. Załącznik nr 4 - Cena oferty; 1.2.5. Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z zaleceniami opisanymi w dziale III 1.2.6. Uzupełniony i podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań przez Wykonawcę (podpisanie kontraktu) wzór umowy. Wypełnione wszystkie pozycje dotyczące Wykonawcy i warunków na bazie złożonej przez siebie oferty. 1.3. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie oferentów, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. W przypadku spółek zastosowanie ma również art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 roku Kodeks spółek handlowych, a odpowiednie dokumenty Wykonawca przedstawi z chwilą podpisania umowy. UWAGA!!! Do poszczególnych załączników należy załączyć dokumenty potwierdzające zgodnie z opisami zawartymi w tych załącznikach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kurylowka.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia należy nabyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 12 lub pobrać nieodpłatnie ze strony BiP Urzędu Gminy Kuryłówka http://www.kurylowka.biuletyn.net.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat - pok. 18 lub drogą pocztową. Adres: Urząd Gminy Kuryłówka 37-303 Kuryłówka 527 - godz. pracy Urzędu: 7.30 - 15.30. UWAGA!!! Decyduje czas faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KURYŁÓWKA
więcej: przetargi KURYŁÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Chrapoń
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Lądek - etap II
- Przebudowa drogi gminnej
- Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach
- Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych na drogach gminnych w Gminie Mrozy
- Kompleksowa modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Wleń - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.