eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › Budowa nowego skrzydła Pawilonu Gruźlicy wraz z modernizacją istniejącego budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Jaroszowiec: Budowa nowego skrzydła Pawilonu Gruźlicy wraz z modernizacją istniejącego budynku
Numer ogłoszenia: 131788 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90468 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu, ul. Kolejowa 1a, 32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, faks 032 6428100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowego skrzydła Pawilonu Gruźlicy wraz z modernizacją istniejącego budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zadaniu pn.: Budowa nowego skrzydła Pawilonu Gruźlicy wraz z modernizacją istniejącego budynku rezultatem, której będzie wybudowanie (przy zastosowaniu modułowej zabudowy w systemie szkieletu stalowego) nowego obiektu przylegającego do budynku istniejącego skrzydła Pawilonu Gruźlicy oraz zmodernizowanie pomieszczeń istniejącego pawilonu objętych zakresem robót przedmiotowej budowy. Dane architektoniczne budowanego obiektu: budynek parterowy z dachem pokrytym papą o nachyleniu 5%, kubatura 2 356 m3, wysokość : 3,80 m., powierzchnia zabudowy 620 m2. - Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony w Opisie przedmiotu zamówienia będącym Załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz w przedmiarach robót stanowiących integralną część dokumentacji projektowej. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., nr 202, poz. 2072 ze zmianami)-załączonymi do niniejszej specyfikacji i stanowiącymi jej integralną część. 2.Opis zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, 2) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załącznikach do specyfikacji zostaną odrzucone. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części niniejszego zamówienia przez podwykonawców (art.36 ust. 4 ustawy). Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która część niniejszego zamówienia będzie wykonana przez podwykonawców, 5) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6. 3.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania gwarantuje, że posiada wszelkie wymagane zezwolenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Zaleceniem jest, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, w celu zapoznania się z terenem budowy oraz zakresem prac objętych niniejszym zamówieniem. 3) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiający harmonogram rzeczowo- finansowy robót objętych zakresem zamówienia do 7 dni od podpisania umowy. Harmonogram robót uzgodniony i zatwierdzony przez Zamawiającego stanowić będzie integralną część umowy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu, co najmniej 36- miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, natomiast na materiały i urządzenia zgodnie z deklaracją ich producenta. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót. 5) Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto należnego z tytułu wykonania umowy. a) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości lub zgodnie z zapisami art.148 ust.2 Ustawy Pzp. b) W przypadku należytego wykonania robót 70 % zabezpieczenia zostanie zwrócone lub zwolnione w ciągu 30 dni po ostatecznym odbiorze robót potwierdzonym protokołem odbioru robót, a pozostała część tj. 30 % zostanie zwolniona lub zwrócona w ciągu 14 dni po upływie okresu rękojmi, który wynosi 3 lata od daty odbioru końcowego robót. c) W przypadku nienależytego wykonania zamówienia zabezpieczenie wraz z powstałymi odsetkami staje się własnością Zamawiającego i będzie wykorzystane do zgodnego z umową wykonania robót i do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wykonane roboty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych OLEXBUD, Kąty 95, 32-862 Porąbka Iwkowska, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2404763,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1907463,13

  • Oferta z najniższą ceną: 1907463,13 / Oferta z najwyższą ceną: 2430000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.