Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Małe Gacno: Przebudowa i remont drogi leśnej pożarowej nr 3 na terenie L-ctwa Zalesie etap -3.
Numer ogłoszenia: 131754 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Trzebciny, Trzebciny 30, 89-505 Małe Gacno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3361028, fax 052 3361028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebciny.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Lasów Państwowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont drogi leśnej pożarowej nr 3 na terenie L-ctwa Zalesie etap -3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i remont drogi leśnej pożarowej nr 3 na terenie L-ctwa Zalesie etap -3. odcinek 3400 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium do 17.07.08r. godz: 9 00 w kwocie: Dla całości zamówienia - 5.000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych) 1. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu b) poręczenie lub gwarancja bankowa c) gwarancja ubezpieczeniowa d) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w artykule 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 roku Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ Tuchola 40 2030 0045 1110 0000 0129 4820 Nie wniesienie wadium lub wniesienie po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności. Warunek uznaje za spełniony po przedłożeniu odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu wykazu, co najmniej 2 robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, miejsca, i daty wykonania ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. ), a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1. Warunek uznaje się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy oświadczenie (wzór oświadczenia zawiera formularz ofertowy) - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w/w dokumentach oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uzna za odrzuconą. 5) Dokumenty o których mowa powyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności. Warunek uznaje za spełniony po przedłożeniu odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu wykazu, co najmniej 2 robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, miejsca, i daty wykonania ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. ), a także z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1. Warunek uznaje się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy oświadczenie (wzór oświadczenia zawiera formularz ofertowy) - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte ww dokumentach oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uzna za odrzuconą. 5) Dokumenty o których mowa powyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebciny.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Trzebciny Trzebciny 30 89-505 Małe Gacno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Trzebciny Trzebciny 30 89-505 Małe Gacno sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olecko w 2024 roku
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.