eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2008 roku



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Murowana Goślina: Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2008 roku
Numer ogłoszenia: 131645 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 117941 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina, ul. Poznańska, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122375, fax 061 8122140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 maja 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ŚWIADCZENIE USŁUG KOMUNALNYCH POLEGAJĄCYCH NA UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY MUROWANA GOŚLINA W TERMINIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO DNIA 31 MAJA 2008 ROKU. 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodu CPV (Wspólny Słownik Zamówień): Przedmiot został zakwalifikowany do poniższego CPV: OPIS KOD CPV Usługi zamiatania ulic 90.21.00.00-2 Usługi odśnieżania 90.21.20.00-6 Usługi usuwania oblodzeń 90.21.30.00-3 Usługi usuwania nieczystości 90.11.13.00-1 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: A. Utrzymanie zimowe dróg. Zimowe utrzymanie dróg - wg wykazu standardu zimowego utrzymania określonego w zał. nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia (części II SIWZ) o ogólnej długości 113,4 km oraz chodników o długości 9,10 km. Zimowe utrzymanie dróg polega na odśnieżaniu i usuwaniu skutków gołoledzi na drogach gminnych (drogi, ulice, chodniki, parkingi, zatoki autobusowe, place, tereny wokół przystanków autobusowych). Do zimowego utrzymania dróg zalicza się także utrzymanie całodobowego dyżuru gotowości Akcji Zima. W czasie, kiedy nie ma konieczności wyjazdu samochodów w trasę Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia dyżurów zimowych szczególnie w niedziele i święta min. 4 godz., podczas których można będzie w razie potrzeby nawiązać łączność telefoniczną oraz w przypadkach nagłych rozpocząć akcję zimowego utrzymania dróg. 1)Utrzymanie zimowe dróg odbywa się od 1 listopada do 31 marca. 2)Utrzymanie zimowe dróg na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym: a. odśnieżanie z całej szerokości jezdni, ulic, chodników wraz z zatokami postojowymi, zatokami przystanków komunikacji miejskiej i utrzymaniem stałej przejezdności, b. profilaktyczne zabezpieczenie jezdni przed śliskością zimową, c. usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających, d. odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej, tj. uzupełnienie odpłużenia mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, e. oczyszczanie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny w strefie przykrawężnikowej oraz przejść dla pieszych, f. uszorstnienie nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu, g. usuwanie na bieżąco zmarzliny wokół wpustów ulicznych w celu spływu z jezdni wody powstającej z topniejącego śniegu, h. stałe patrolowanie dróg objętych umową w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań i zastosowanych technologii, korygowania tras przejazdu pługopiaskarek w przypadku utraty przejezdności niektórych odcinków dróg oraz niezwłocznej reakcji na wystąpienie lokalnej śliskości, i. utrzymywanie stałego dyżuru dyspozytorskiego pracującego w ruchu ciągłym, stała obserwacja stanu pogody i analiza danych ze stacji pogodowych i Biura Prognoz IMiGW pod kątem podejmowanych działań, j. likwidowanie śliskości na podjazdach przez ręczne posypywanie środkami chemicznymi i uszorstniającymi (w przypadku utrudnionego podjazdu posypywarek spowodowanego zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi), k. zbieranie i pozbywanie się odpadów zgromadzonych w pasach drogowych w urządzeniach do tego przeznaczonych i utrzymanie tych urządzeń w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, l. pozbycie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej, m. likwidowanie skutków zimy, gołoledzi, śliskości na jezdniach przez posypywanie mieszankami piaskowo-solnymi w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów zgodnie z przepisami o ruchu drogowym w utrudnionych warunkach atmosferycznych, n. prowadząc odśnieżanie jezdni należy zapewnić, aby części przykrawężnikowe jezdni oraz studzienki kanalizacyjne były w okresie mrozów i opadów śnieżnych oczyszczone ze śniegu i lodu w stopniu umożliwiającym spływ z jezdni wody powstałej z topniejącego śniegu. 3) Inne obowiązki Wykonawcy w ramach utrzymania zimowego: a. dysponowanie dostateczną do bieżącego wykonywania zabiegów liczbą sprzętu specjalistycznego (pługopiaskarki, zamiatarki, itp.) w tym, w przypadku wystąpienia wzmożonych warunków zimowych lub warunków uznanych za klęskę żywiołową uzupełnienie dodatkowego sprzętu o: pługi odśnieżne typu ciężkiego, pługi wirnikowe, ładowarki, sprzęt holowniczy, itp., b. zakup materiałów uszorstniających i chemicznych (piasku i soli drogowej) w ilościach niezbędnych do prowadzenia akcji zimowej oraz przygotowanie pojazdów i sprzętu (konserwacja, remonty) przed jej rozpoczęciem, c. rozstawienie w każdym sezonie zimowym we wskazanych przez Zamawiającego miejscach utrudniających prowadzenie akcji odśnieżnej i gołoledziowej (wzniesienia) ok. 4 pojemników na piasek o pojemności 0,5 m3 każdy, służących do likwidacji lokalnych śliskości oraz uzupełnienie stanu piasku w tych pojemnikach, d. po zakończeniu sezonu zimowego zwiezienie ww. pojemników na teren swojej bazy, e. magazynowanie na terenie bazy przez sezon zimowy pryzm z mieszanką solno-piaskową, f. zapewnienie całodobowej stałej łączności telefonicznej dla przyjmowania zgłoszeń od wytypowanego pracownika Urzędu Miasta i Gminy, g. codzienne przekazywanie meldunku w godzinach 8:00-10:00 do pracownika UMiG oraz prowadzenie zapisu o wykonanym zakresie usług wg poniższego wzoru meldunku i rejestru AZ o stanie na drogach, Rejestr dobowy przebiegu usługi REJESTR WYKONYWANEJ USŁUGI LP. Stan pogody-warunki atmosferyczne Zdarzenia Typ, sprzęt Trasa AZ Wykonywane czynności podczas AZ Potwierdzenie wykonania usługi przez Sołtysa 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 1 Rejestr dobowy przebiegu usługi potwierdza każdorazowo Sołtys na terenie, którego prowadzona była akcja zimowego utrzymania dróg, h. w przypadku, kiedy nie występują zimowe zjawiska pogodowe, utrzymywania się przez pięć kolejnych dni średniej temperatury powyżej +5ºC, Wykonawca przystąpi do potwierdzenia przez Zamawiającego do sprzątania zalegającego śniegu i piasku z ulic wraz z wywozem na składowisko gminne, i. odbieranie komunikatów prognoz pogody oraz rejestrowanie faktycznego stanu pogody, co dwie godziny, tj. wystąpienia opadów śniegu, deszczu, powstania zawiei śnieżnych oraz powstania gołoledzi, j. przyjmowanie zgłoszeń od: pogotowia, Policji, Straży Miejskiej oraz wytypowanego pracownika Urzędu Miasta i Gminy, k. nadzorowanie przebiegu akcji zimowej, podejmowanie stosownych działań w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, l. organizowanie pracy pogotowia AZ w taki sposób, aby niezwłocznie przystąpić do wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina, od czasu ustania opadów śniegu, m. w warunkach atmosferycznych wątpliwych, tj. takich, które mogą spowodować powstanie śliskości zimowej, patrolowanie tras komunikacji miejskiej i innych dróg objętych utrzymaniem zimowym, n. przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym zgodnie z kolejnością wykonywania zabiegów odśnieżania, o. odśnieżanie jezdni ulic przebiegających w centrum miasta należy prowadzić na całej szerokości z zachowaniem odległości nie większej niż 20 cm od strefy przykrawężnikowej. Należy zwracać szczególną uwagę na dokładne odśnieżanie skrzyżowania ulic i dróg w odległości 10 m od przejścia dla pieszych oraz spadków podłużnych i poprzecznych, p. przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, przystanków komunikacji miejskiej oraz skrzyżowań, q. podejmowanie następujących działań w sytuacji wynikających np. z intensywnych opadów śniegu lub zalegającego błota pośniegowego: - odśnieżanie szczególnie w okresach roztopów (błoto pośniegowe) należy prowadzić w sposób uwzględniający zabezpieczenie odpływu wody do studzienek kanalizacyjnych znajdujących się na trasach objętych prowadzoną akcją, - odśnieżanie zatok przystankowych należy prowadzić tak, aby zwały śniegu nie pozostawały przy krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu, - zwalczanie śliskości zimowej przez posypywanie mieszankami piaskowo-solnymi w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów należy prowadzić zgodnie z określonymi przepisami o ruchu drogowym w utrudnionych warunkach atmosferycznych, - Wykonawca nie może dopuścić do powstawania lokalnych zasp utrudniających widoczność i ruch samochodów, - Wykonawca ma obowiązek rozpoczęcia prac natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Zamawiający, w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji. Za wykonany zakres pracy Wykonawca otrzyma określone umową wynagrodzenie, - Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewni całodobowy punkt dyspozytorski i zagwarantuje całodobową łączność telefoniczną z Zamawiającym. Wykonawca zapewni łączność radiową lub telefoniczną pomiędzy poszczególnymi jednostkami odśnieżającymi. Wykonawca wyraża gotowość do pracy 24 godziny na dobę. W ramach prowadzenia punktu dyspozytorskiego Wykonawca prowadził będzie obserwacje stanów pogody oraz DZIENNIK zawierający rejestrację temperatury powietrza i opadów śniegu w ciągu doby, mierzonych w odstępach 4-godzinnych, - Wykonawca w ramach prowadzonej Akcji Zima doprowadzi drogi do stanu przejezdności i zabezpieczy je przed śliskością do godziny 500 rano, kiedy to zwiększa się natężenie ruchu na drogach. Prace związane z zimowym utrzymaniem wykonywane będą w dniach, w których wymagają tego warunki atmosferyczne (marznący deszcz, opady śniegu, mróz). W niesprzyjających warunkach atmosferycznych o rozpoczęciu i zaprzestaniu odśnieżania zadecyduje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. O decyzji Zamawiającego Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie, co zostanie niezwłocznie potwierdzone faxem. Na dzień przed prognozowanym atakiem zimy, Wykonawca powinien pozostawać w pełnej gotowości do działania, o czym zawiadomi telefonicznie Zamawiającego, - w przypadku braku opadów śniegu Wykonawca zobowiązuje się do pozostania w stanie pełnej gotowości, - Wykonawca może wystawić Zamawiającemu fakturę każdorazowo do 10 dniach miesiąca. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru, który należy sporządzić jako (zestawienie) obrazujące łączną ilość kilometrów dróg pomnożonych przez krotność ich utrzymania oraz panujące w tym czasie warunki pogodowe, - cena ryczałtowa za jeden kilometr prowadzenia Akcji Zima powinna uwzględniać w szczególności: koszt odśnieżania lub posypywania całej szerokości jezdni przy pełnym wykorzystaniu posiadanych środków technicznych, koszt zakupu materiału, pracy sprzętu i ludzi, - cena ryczałtowa za jedną godzinę dyżurowania w niedziele i święta powinna obejmować koszt tzw. gotowości do działania, działania punktu dyspozytorskiego, patrolowania dróg, - w robocze dni tygodnia, tj. od poniedziałku do piątku o godz. 8:00 rano Wykonawca przesyłał będzie za pomocą faxu, do siedziby Zamawiającego raport o stanie dróg informujący, jakie drogi i o której godzinie zostały odśnieżone w ciągu minionej doby, oraz jaki jest aktualny stan nawierzchni dróg wchodzących w zakres umowy, a także na których drogach pracuje sprzęt. Przesyłane raporty będą stanowić podstawę do dokonywania wizji w terenie i rozliczania Wykonawcy z wykonanego zadania. Jeżeli wynik kontroli przeprowadzonej w terenie (w przypadku intensywnych opadów śniegu - po 4 do 8 godzin od ich ustania w zależności od standardu) potwierdzi, że drogi, o których mowa w raporcie, nie zostały należycie odśnieżone lub zabezpieczone przed śliskością, to Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą finansową określoną w umowie, - Wykonawca we własnym zakresie zapewni odpowiednią ilość soli i piasku, która wystarczy na prowadzenie Akcji Zima w ciągu całego sezonu zimowego. Ilość użytej soli drogowej do posypywania ulic nie może przekroczyć jednorazowo 25-30 g na m2 powierzchni. Sól drogowa wykorzystywana do posypywania ulic winna spełniać wymogi normy PN-86/C-84081/02. Materiały chemiczne stosowane w ramach Akcji Zima, muszą być składowane w odpowiednich, ekologicznych magazynach, niepowodujących uciążliwości dla środowiska, a ich wykorzystywanie winno się odbywać zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska określonymi przepisami prawa. Wykonawca w zestawieniu miesięcznym przedstawi Zamawiającemu pisemną informację dotyczącą ilości zużytego materiału, - Zamawiający może żądać od Wykonawcy wydruków z tachometrów poszczególnych pojazdów biorących udział w Akcji Zima oraz wydruków GPS, jeżeli Wykonawca nimi dysponuje, obrazujących drogę przejazdu oraz pracę sprzętu. Powyższe dokumenty Wykonawca przedstawi w ciągu 24 godzin od momentu wezwania, - w przypadku wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, Wykonawca posypie miejsca newralgiczne takie jak: strome podjazdy, łuki, skrzyżowania, przystanki autobusowe, parkingi, przejścia dla pieszych, mieszaniną soli i piasku. Kierowca pojazdu płużącego ma obowiązek wozić ze sobą, a w razie konieczności użyć do ręcznego posypywania lub odśnieżania, sprzęt typu: łopata. Odśnieżaniu i posypywaniu podlega nie tylko tor ruchu pojazdu, ale w przypadku skrzyżowań, również odcinki dróg wlotowych krzyżujących się w ramach jednego skrzyżowania oraz powierzchnie jezdni wyłączone z ruchu, co ma zapobiec powstawaniu zwałów śniegu w miejscach skrzyżowań. Drogi wlotowe powinny być odśnieżane na odcinku 10 metrów. Odśnieżaniu podlegają również zatoki autobusowe, pasy włączeń i wyłączeń, które muszą być odśnieżane przez Wykonawcę w ramach odśnieżania drogi, na której się znajdują. Powyższe będzie przedmiotem kontroli w terenie, a za zaniedbania w zakresie odśnieżania i posypywania ww. odcinków dróg wlotowych, zatok i przejść dla pieszych, Wykonawca zostanie każdorazowo obciążony karą finansową określoną w umowie, - Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruch na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi (piasek lub mieszanka piasku i soli) oraz do (płużenia) powierzchni drogi, - W przypadku ciągłych opadów śniegu czynności odgarniania śniegu i posypywania muszą być ponawiane z częstotliwością uniemożliwiającą tworzenia się śliskości pośniegowej, aż do ustania opadów. r. Zamawiający zastrzega, że w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonywania obowiązków umowa może zostać zerwana. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za wyjątkiem wynagrodzenia należnego z wykonanej części umowy. B. Sprzątanie pozimowe Pozimowe sprzątanie jezdni dróg, na których były wykonywane usługi utrzymania zimowego. 1) Termin realizacji usług sprzątania pozimowego wynosi 1 miesiąc i odbywa się od 15 marca do 15 kwietnia 2008 roku. Zamawiający może wprowadzić zmiany w powyższym terminie w przypadku wystąpienia sytuacji, której nie można przewidzieć (zmiany atmosferyczne). 2) Sprzątanie pozimowe odbywa się na terenie miasta oraz na drogach pozamiejskich utwardzonych (Trojanowo, Długa Goślina, Długa Goślina - Wojnowo, Wojnowo - Wojnówko, Okoniec, Łopuchowo - Głęboczek, Mśicszewo - wieś, Mściszewo - (górka II) ok. 15 km, tj. o ogólnej powierzchni 82 500 tys.m2 3) Przedmiot zamówienia obejmuje: a. usuwanie piasku zgromadzonego w strefie przykrawężnikowej jezdni, zatok postojowych i pętli komunikacji miejskiej, chodników, placów, b. w sposób mechaniczny lub ręczny, w przypadkach koniecznych ze zmyciem nawierzchni (zgodnie z Ustawą o odpadach), c. utrzymanie w czystości oczyszczonych z piasku dróg do czasu zakończenia sprzątania pozimowego i odbioru prac, d. Zamawiający może wprowadzić zmiany w terminach rozpoczęcia i zakończenia usługi pozimowego sprzątania. C. Całoroczne oczyszczanie Miasta Termin realizacji usług oczyszczania wynosi 10 miesięcy. 1) Utrzymanie czystości na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina, w tym: a. Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Miasta (Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi częstotliwość oraz konkretny dzień tygodnia, w którym będzie odbywać się będzie przedmiotowe oczyszczanie) przy średnio-miesięcznej powierzchni ulic przeznaczonych do sprzątania tj. ok. 131,585 tys. m2 (zał. nr 1) podczas całego okresu wykonywania przedmiotu zamówienia, w czasie, gdy nie zalega na ulicach pokrywa śnieżna. Sprzątanie ulic powinno odbywać się wraz z wywozem śmieci pochodzących ze sprzątania. Zaleca się wykonywanie tych czynności w godzinach wieczornych na terenie starszej części miasta natomiast na terenie osiedla Zielone Wzgórza (duże zagęszczenie parkowanych samochodów) w godzinach dopołudniowych z wyłączeniem soboty i niedzieli. W sytuacjach szczególnych zastrzega się możliwość zmiany zakresu prac. Wykonywanie ww. czynności w okresie od 1 listopada do 31 marca winno być realizowane w zależności od panujących zjawisk atmosferycznych w uzgodnieniu z Zamawiającym. b. Ręczne oczyszczanie (Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi częstotliwość oraz konkretny dzień tygodnia, w którym odbywać się będzie przedmiotowe oczyszczanie) terenu wokół wiat przystanków autobusowych oraz placów, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych i placów zabaw (zał. nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia - części II SIWZ) na terenie Miasta przy średnio-miesięcznej powierzchni 36,400 tys. m2 wraz z wywozem śmieci pochodzących ze sprzątania również ciągów pieszych utrzymywanych przez mieszkańców (zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządków w gminach z dnia 13 września 1996 roku ze zmianami DzU nr 132 poz. 622), codzienne (w dni robocze) ranne sprzątanie terenów przy Urzędzie Miasta i Gminy oraz dodatkowe sprzątanie w każdą sobotę i niedzielę w godzinach wczesnorannych Placu Powstańców Wlkp., oraz ulic w pobliży marketów (tj. ulica Poznańska, Rogozińska, Długa, Generała T.Kutrzeby). c. Pozostałe usługi, tj.: - Bieżące utrzymanie koszy ulicznych - opróżnianie koszy (zapełnionych max 80% objętości kosza odpadkami), wywóz nieczystości stałych (1 raz w ciągu dnia) z 90 szt. koszy na śmieci na terenie całego Miasta, 30 koszy zlokalizowanych na terenach wiejskich oraz 2 koszy na terenie placów zabaw (Murowana Goślina: ul. Wiśniowa i ul. Wiosenna). Wykonawca odpowiada za porządek w obrębie kosza (o promieniu 2 m2). - Wywóz nieczystości stałych polegający na bieżącym opróżnianiu wszystkich pojemników na śmieci minimum 1 raz w tygodniu - Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi konkretny dzień tygodnia, w którym będzie odbywać się będzie przedmiotowy wywóz (wywóz nieczystości z budynków Urzędu Miasta i Gminy ul. Poznańska 18 i 16) w ilości 6 worków o poj. 120 litrów oraz z budynków strażnic (Murowana Goślina, Białężyn, Boduszewo, Mściszewo) w ilości 12 koszy o poj. 120 litrów. - Zbieranie i usuwanie wszystkich nieczystości typu: folie, PET, papiery, butelki, korki od butelek, niedopałki, pobite szkło, gałęzie, odchody zwierzęce, kamienie, gruz, wysypany piasek lub inny materiał z poszczególnych ulic, parkingów, chodników w pasie drogowym. - Usuwanie bieżącego opadu liści i kwiatostanów z drzew z powierzchni z całego pasa drogowego. - Utrzymanie czystości wokół pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Miasta i Gminy, w miejscach wyszczególnionych w załączniku nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia(części II SIWZ) w ilości 25 szt.. - Bieżące utrzymanie czystości, raz w miesiącu w okresie od kwietnia do listopada (Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi konkretny dzień tygodnia, w którym będzie odbywać się będzie przedmiotowe utrzymanie czystości) w miejscach pamięci narodowej (8 miejsc na terenie miasta i gminy) oraz jeden raz w tygodniu (Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi konkretny dzień tygodnia) pod pomnikiem na Placu Powstańców Wlkp. w Murowanej Goślinie zgodnie z zał. nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia (części II SIWZ), polegające na oczyszczaniu miejsc pamięci narodowej (grobów, pomników), tj.: - usunięciu liści, chwastów, uschniętych kwiatów, wiązanek, wypalonych zniczy, zalegającego śniegu na i wokół grobów i pomników, - myciu płyt pomników, płyt oraz grobów jeden raz w roku przed dniem 1 listopada. - Flagi narodowe, gminne, papieskie, solidarności oraz baner zostaną protokołem przekazane na przechowanie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do: - przechowywania ww. flag i baneru przez okres trwania umowy, - dokonywania oflagowania miasta wg załączonego harmonogramu planowanych imprez i uroczystości, stanowiącym załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia (cześci II SIWZ), - zdjęcia flag po zakończonej uroczystości, - dokonania inwentaryzacji flag i baneru oraz zgłoszenie dokonanej inwentaryzacji Zamawiającemu, - utrzymanie w czystości przekazanych flag i baneru. - Mycie wiat przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminy, co najmniej 4 razy w roku (tj. w okresie VIII-IX 2007 r., w IV kwartale 2007 r., w I kwartale 2008 r. oraz w okresie IV-V 2008 r.), o pow. wiat ogółem 562,50m2. - Sprzątnięcie rowów przydrożnych, co najmniej 4 razy w roku (tj. w okresie VIII-IX 2007 r., w IV kwartale 2007 r., w I kwartale 2008 r. oraz w okresie IV-V 2008 r.), - Odchwaszczanie wszystkich utwardzonych pasów drogowych - usuwanie chwastów, hakanie i bieżące usuwanie porostów w ciągach pieszych i jezdniach - dotyczy wyrastającej trawy i chwastów przy znakach, lampach, barierach, a także chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz pasach przykrawężnikowych w jezdniach. - Usuwanie piasku zgromadzonego w strefie przykrawężnikowej jezdni, zatok postojowych i pętli komunikacji miejskiej, chodników, placów, w sposób mechaniczny lub ręczny, w przypadkach koniecznych ze zmyciem nawierzchni. - Usuwanie naniesionego przez wodę opadową piasku w szczególności w miejscach połączenia dróg i zjazdów nieutwardzonych (niezwłocznie po ustaniu opadów). - Zebranie zanieczyszczeń oraz ich wywóz. 2) Warunki prowadzenia usługi w zakresie oczyszczania Miasta. a. zabiegi należy wykonywać w sposób możliwie najmniej utrudniający ruch pojazdów i pieszych, na głównych drogach w dniach i godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu i w godzinach nocnych, b. Wykonawca przed przystąpieniem do oczyszczania letniego jezdni dróg, na których parkują samochody zobowiązany jest z wyprzedzeniem, co najmniej dwóch dni zamieścić na danej ulicy informację o terminie i godzinach jej sprzątania z prośbą o nie parkowanie na jezdni. 3) Informacje uzupełniające. a. Na pozostałych drogach gminnych nie ujętych w dodatkach do SIWZ, przewiduje się wykonywanie zabiegów odśnieżania na dodatkowe zlecenia Zamawiającego. b. w warunkach występowania zimy bardzo ciężkiej - klęski żywiołowej Wykonawca na drogach standardu II zapewni przejezdność w czasie nie dłuższym niż 3 godziny, a na drogach pozostałych w ciągu 5 godzin. Dopuszcza się pozostawienie na nawierzchni jezdni cienkiej, równomiernej warstwy zajeżdżonego śniegu, który należy usunąć na wszystkich drogach standardu II w ciągu 24 godzin, c. na drogach II i III standardu zimowego utrzymania, w warunkach zimy (bardzo ciężkiej - klęski żywiołowej), w celu zapobieganiu gołoledzi i ubijaniu śniegu należy posypywać nawierzchnię dróg środkami chemicznymi stosując mieszankę piasku i soli, zwilżoną 20% solanką, d. na drogach II i III standardu zimowego utrzymania odśnieżania nawierzchnię należy posypywać środkami chemicznymi stosując mieszankę 10% piasku i soli, e. w celu sprawnej realizacji zamówienia, zalecane jest aby Wykonawca dysponował bazą terenową (sprzętowo-magazynową, wraz z miejscem gromadzenia piasku i środków chemicznych) na terenie objętym przedmiotem zamówienia, f. W przypadku wystąpienia warunków zimy bardzo ciężkiej lub warunków uznanych za klęskę żywiołową, Wykonawca zagwarantuje w ciągu 2 godzin od otrzymania dyspozycji niezbędny sprzęt do utrzymania przejezdności na drogach. D) Likwidacja skutków zdarzeń losowych w pasie drogowym na terenie Gminy - usuwanie skutków zdarzeń losowych, usuwanie pozostałości uszkodzonych części pojazdów, przewożonych ładunków, np. cementu, tłucznia, itp. powstałych w wyniku zdarzeń drogowych. Ww. obowiązki wymagają dyspozycyjności całodobowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.11.13.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 474150,93 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe Wysocki Stefan, ul. Malinowa 29, 62-095 Murowana Goślina, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 474150.93 maksymalna wartość nominalna
  • Oferta z najniższą ceną: 474150.93 maksymalna wartość nominalna / oferta z najwyższą ceną: 474150.93 maksymalna wartość nominalna
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.