eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oty › Remont nawierzchni utwardzonych na terenie cmentarza komunalnego w P³otach wraz z wykonaniem i monta¿em nowych bram i furtek

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-06-18

P³oty: Remont nawierzchni utwardzonych na terenie cmentarza komunalnego w P³otach wraz z wykonaniem i monta¿em nowych bram i furtek
Numer og³oszenia: 131427 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 94539 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina P³oty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 P³oty, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3851415, faks 91 3851866.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont nawierzchni utwardzonych na terenie cmentarza komunalnego w P³otach wraz z wykonaniem i monta¿em nowych bram i furtek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Remont nawierzchni utwardzonych na terenie cmentarza komunalnego w P³otach wraz z wykonaniem i monta¿em nowych bram i furtek. KOD CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 2.Zakres zamówienia zosta³ okre¶lony szczegó³owo w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SIWZ, oraz pogl±dowo i pomocniczo Przedmiarach robót stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SIWZ. 1)ZADANIE NR 1: Remont nawierzchni utwardzonych na terenie cmentarza komunalnego w P³otach: a)Alejki dla komunikacji pieszej i samochodowej - wykonanie robót rozbiórkowych, robót przygotowawczych - korytowanie, wykonanie podbudowy, u³o¿enie nawierzchni z kostki betonowej o gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ustawieniem obrze¿y betonowych. b)Alejki dla komunikacji pieszej - wykonanie robót rozbiórkowych, robót przygotowawczych - korytowanie, wykonanie podbudowy, u³o¿enie nawierzchni z kostki betonowej o gr. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ustawieniem obrze¿y betonowych. UWAGA!!! Wszelkie wytyczenia dotycz±ce przebiegu trasu realizowanych alejek na terenie cmentarza nale¿y przeprowadziæ w ¶cis³ej wspó³pracy z Zamawiaj±cym oraz Zarz±dca obiektu. W zwi±zku z faktem, i¿ znaczna czê¶æ robót prowadzona bêdzie na terenie u¿ytkowanego cmentarza, Wykonawca robót jest zobowi±zany do wspó³pracy z Zamawiaj±cym oraz Zarz±dc± obiektu oraz do ¶cis³ego wykonywania zaleceñ w/w instytucji, dotycz±cych realizacji robót na terenie cmentarnym. Wykonawca musi ustaliæ harmonogram prac dotycz±cy realizacji robót w poszczególnych alejkach. W zwi±zku z charakterem obiektu, na terenie którego bêd± prowadzone prace zaleca siê, aby na terenie cmentarza rozbiórki chodników by³y wykonywane rêcznie celem unikniêcia uszkodzeñ sieci rozprowadzaj±cej wodê, jak te¿ samych grobów. Prace rozbiórkowe nale¿y prowadziæ wg wytycznych Zamawiaj±cego i Zarz±dcy obiektu. ZADANIE NR 1 bêdzie dofinansowane w ramach dzia³ania 413 Wdra¿anie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadaj±cych warunkom przyznania pomocy w ramach Odnowa i rozwój wsi objêtego PROW na lata 2007- 2013 2)ZADANIE NR 2: Wykonanie i monta¿ nowych bram (tj. brama dwuskrzyd³owa wraz z przynale¿n± furk± od strony ul. Jesionowej oraz od strony ul. Nowogardzkiej natomiast druga brama od strony ul. Jesionowej - naprzeciwko placu zabawa - brama jednoskrzyd³owa z furtk±) i furtki od strony ul. Spokojnej: a)Demonta¿ istniej±cych bram wraz z furtkami; b)Remont murowanych s³upów przybramowych; c)Wykonie, dostarczenie i monta¿ nowych bram wraz z furtkami. 3.W ramach zadania wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ nastêpuj±ce opracowania wraz z niezbêdnymi uzgodnieniami: 1)Plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia. 2)Projekty technologiczno-wykonawcze i warsztatowe je¿eli oka¿± siê potrzebne do prawid³owego wykonania robót zgodnie z za³o¿on± przez Wykonawcê technologi±. 3)Dokumentacjê Powykonawcz± wraz z: a) o¶wiadczeniem kierownika budowy o zgodno¶ci wykonania przedmiotu zamówienia z STWiORB i warunkami zg³oszenia robót budowlanych oraz z przepisami, a tak¿e o¶wiadczenie o doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy, Potwierdzenie zgodno¶ci wykonania z projektem, w wypadku uzgodnionych i dopuszczonych prawem budowlanym zmian w trakcie realizacji powinien tak¿e potwierdziæ projektant i inspektor nadzoru inwestorskiego. b) protoko³y badañ i sprawdzeñ, d) dokumentacj± geodezyjno-powykonawcz±. SIWZ zawiera: Specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB): Przedmiary robót dla zadania bêd±cego przedmiotem obecnego postêpowania: a) Nawierzchnie alejek b) Bramy i furtki 6. Warunki wykonawstwa: 1)Nale¿y przewidzieæ realizacjê robót zgodnie z STWiORB, postanowieniami umowy, wiedz± techniczn±, zasadami sztuki budowlanej i zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i wymogami poczynionych uzgodnieñ w trakcie realizacji zadania. Wykonawca musi zapewniæ kierownictwo budowy, si³ê robocz±, materia³y, sprzêt i inne urz±dzenia oraz wszelkie przedmioty niezbêdne do wykonania robót oraz usuniêcia wad. 2)Kierowanie robotami bêdzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadaj±cych odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pe³ni±cych funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, wymaga ka¿dorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiaj±cego. 3)Wykonawca sporz±dzi i przed³o¿y do umowy, zaakceptowany przez Zamawiaj±cego, szczegó³owy harmonogram rzeczowo - finansowy, okre¶laj±cy kolejno¶æ wykonywania robót ich warto¶æ oraz terminy realizacji. 4)Je¿eli ze wzglêdów technologicznych lub organizacyjnych, nie uwzglêdnionych w harmonogramie realizacji robót, niezbêdne jest wyd³u¿enie czasu pracy (ponad czas ustawowy) w dni robocze lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, powinno to byæ uzgodnione z Zamawiaj±cym i z Zarz±dc± obiektu. 5)Wszelkie roboty ulegaj±ce zakryciu i zanikaj±ce nale¿y zg³aszaæ do odbioru Inspektorowi nadzoru. Inspektor Nadzoru mo¿e za¿±daæ wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzaj±cych. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, je¶li wyka¿± one nieprawid³owo¶ci wykonania. 6)Dopuszcza siê materia³y, zgodnie z Polskimi Normami lub posiadaj±ce certyfikat zgodno¶ci z aprobat± techniczn± dla przyjêtej technologii po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego. Do odbioru robót wykonawca zobowi±zany jest przedk³adaæ atesty na wbudowane materia³y i sprzêt, dokumentuj±ce dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 7)Zastosowanie przez Wykonawcê materia³ów równowa¿nych jest mo¿liwe pod warunkiem, ¿e zaproponowane wyroby bêd± spe³nia³y co najmniej te same normy, parametry, standardy oraz zostan± zaakceptowane przez Inspektora nadzoru i Zamawiaj±cego. Zastosowanie równowa¿nych materia³ów wymaga przed³o¿enia zamawiaj±cemu z wyprzedzeniem 1-go miesi±ca wiarygodnych dokumentów ( karty katalogowe, karty techniczne, itd.), które umo¿liwi± ocenê czy materia³ jest równowa¿ny. O równowa¿no¶ci rozstrzyga inspektor nadzoru przy czym akceptuje Zamawiaj±cy. Wymaga siê stosowania materia³ów I gatunku odpowiednich do zastosowania w obiektach sportowych. 8)Tymczasowe zajêcie terenów, niezbêdnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we w³asnym zakresie i na w³asny koszt. 9)Wszystkie materia³y pochodz±ce z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagaj±ce wywozu urobku ziemnego bêd± stanowi³y w³asno¶æ Wykonawcy. Natomiast materia³y z rozbiórki elementów betonowych alejek zgodnie z dokumentacj± powinny zostaæ skruszone kruszark± dla dalszego u¿ycia. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z pó¼niejszymi zmianami. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru koñcowego realizowanego zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie jednak prawo do zadysponowania wywozem gruzu lub urobku ziemnego wg swoich wskazañ. 10)Zlecenie czê¶ci robót do wykonania podwykonawcom mo¿liwe jest tylko za zgod± Zamawiaj±cego. 11)Wykonawca zapewni warunki bezpieczeñstwa i praw w³a¶cicielom s±siaduj±cych z terenem inwestycji nieruchomo¶ci. 12)Przyjmuje siê, ¿e Wykonawca uwzglêdni³ w ofercie cenowej wszystkie okoliczno¶ci i warunki wynikaj±ce ze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, sztuki budowlanej i obowi±zuj±cych przepisów. 13)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, realizuj±c przedmiot umowy uwzglêdni w ramach ceny oferty koszty: - op³aty za media w trakcie realizacji umowy (woda, energia elektryczna) dla potrzeb wykonywania robót budowlanych, - uzyskania zgody i op³at za zajêcia dróg oraz terenów innych w³a¶cicieli, chodników, odtworzenia nawierzchni, - oczyszczenia nawierzchni chodników i ulic s±siaduj±cych z placem budowy z wszelkich nieczysto¶ci zwi±zanych z prowadzon± budow±, a w szczególno¶ci ziemi lub b³ota, - napraw i odtworzenia nagrobków, nawierzchni chodników i ulic, w przypadku ich zniszczenia, - naprawienia szkód powsta³ych w wyniku korzystania z s±siedniej nieruchomo¶ci, - przeprowadzenia wszelkich prób, sprawdzeñ i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - zabezpieczenia skarp wykopów zgodnie z technologi± prowadzenia robót ziemnych i przepisami bhp, - oczyszczania i niwelacji terenu, - obs³ugi geodezyjnej w trakcie realizacji robót i wykonania dokumentacji powykonawczej, 14)Wykonawca ubezpieczy budowê od ryzyk w ca³ym okresie realizacji inwestycji wraz z cesj± praw wynikaj±cych z tej polisy na Zamawiaj±cego. 15)Wykonawca, w ca³ym okresie realizacji inwestycji bêdzie posiada³ op³acon± polisê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, i bêdzie zobowi±zany przedk³adaæ t± polisê, a w wypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 100 000,00 z³. 16)Wynagrodzenie. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o wynagrodzenie rycza³towe zgodne z ofert± cenow± i warunkami niniejszego postêpowania o zamówienie publiczne. Rozliczenie i realizacja p³atno¶ci nast±pi zgodnie z umow±, której wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. Zamawiaj±cy nie przewiduje zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e na realizacjê zadania przeznaczy w poszczególnych latach nastêpuj±ce ¶rodki finansowe: 2014 r. - 100% warto¶ci inwestycji. Konkretne warto¶ci ¶rodków finansowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia w poszczególnych latach, Zamawiaj±cy poda Wykonawcy po rozstrzygniêciu przetargu, a przed podpisaniem umowy. W/w warunki finansowania Wykonawca powinien uwzglêdniæ w harmonogramie rzeczowo-finansowym, jaki przed³o¿y Zamawiaj±cemu do umowy. 17)Przedmiotem odbioru koñcowego bêdzie przedmiot zamówienia tj.: Remont nawierzchni utwardzonych na terenie cmentarza komunalnego w P³otach wraz z wykonaniem i monta¿em nowych bram i furtek. 18)Sprawy sporne rozstrzygane bêd± przez w³a¶ciwy dla Gminy P³oty S±d Powszechny.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.53-7, 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZADANIE NR 1 bêdzie dofinansowane w ramach dzia³ania 413 Wdra¿anie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadaj±cych warunkom przyznania pomocy w ramach Odnowa i rozwój wsi objêtego PROW na lata 2007- 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: BEN-BRUK Benedykt Ch³ap oraz BUDPAK Pawe³ Szubert, ul. Nasienna 4, 73-110 Stargard Szczeciñski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 319211,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 307500,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 307500,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 381163,63

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.