eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych przez DK 94 w ciągu ul. Staszica w m. Czeladź.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Katowice: Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych przez DK 94 w ciągu ul. Staszica w m. Czeladź.
Numer ogłoszenia: 131202 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, fax 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych przez DK 94 w ciągu ul. Staszica w m. Czeladź..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej na przejściu dla pieszych przez DK 94 w ciągu ul. Staszica w m. Czeladź - 1 komplet

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN (pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): warunek określony w pkt.1 muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; warunek określony w pkt.2 musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe: 1) Wykonawca musi wykazać przychód (na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów, lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) za ostatni rok obrachunkowy w wysokości nie mniejszej niż 650000,00 zł. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, dane należy podać za cały okres. 2) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. 3) Wykonawca musi dysponować doświadczonym personelem o odpowiednich kwalifikacjach potwierdzonych właściwymi uprawnieniami, który będzie uczestniczyć przy realizacji niniejszego zamówienia. Powinien dysponować: a) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. nr 5, poz.42 z 2001r. z późniejszymi poprawkami) z minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - planowaną na stanowisko kierownika budowy; b) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. nr 5, poz.42 z 2001r. z późniejszymi poprawkami) z minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót - planowaną na stanowisko kierownika robót drogowych; c) min. 1 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP typu D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru; d) min. 1 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji; e) min. 1 osobami przeszkolonymi i posiadającymi kwalifikacje do przeprowadzania samodzielnych przeglądów, napraw i programowania instalowanego sterownika sygnalizacji; f) min. 1 osobami przeszkolonymi w zakresie kierowania ruchem drogowym w sytuacja awaryjnych. 4) Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca powinien wykazać, że w wyżej wymienionym okresie zrealizował co najmniej 3 (trzy) zadania polegające na budowie lub przebudowie sygnalizacji świetlnych. 5) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać że: a) warunki określony w pkt.1 ÷ 4 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; b) warunek określony w pkt.5 spełnia każdy z Wykonawców; 7) Zamawiający dokona przeglądu złożonych przez Wykonawcę dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń) i porówna je z dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie wszystkich warunków Zamawiający dokona oceny ofert wg poniższego kryterium: Cena: znaczenie 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami (wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): a) właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; b) właściwego Oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4÷8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy o wysokości przychodów firmy za ostatni rok obrachunkowy wraz z informacją o bankach kredytujących Wykonawcę oraz o wysokości dostępnego kredytu ( potwierdzone sprawozdaniem finansowym za wyżej wymieniony okresy, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności). 8) Informację o osobach, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego. 9) Informację o doświadczeniu Wykonawcy wraz z dokumentami poświadczającymi, że wszystkie wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Zawierciu 42-400 Zawiercie, ul. Towarowa 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w Katowicach REJON w Zawierciu 42-400 ZAWIERCIE, ul. TOWAROWA 24 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.