eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa na opaskowym rowie melioracyjnym R34bystrotoku od km 0+009 do km 0+034, zastawki piętrzącej - typ Z-4-3 w km 0+330, przepustu w km 1+122, przepustu z piętrzeniem w km 1+548 na działkach o Nr geod. 418/1, 462, 468, 474, 481, 480 wieś Topórek, gm. Si

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Siedlce: Budowa na opaskowym rowie melioracyjnym R34: bystrotoku od km 0+009 do km 0+034, zastawki piętrzącej - typ Z-4-3 w km 0+330, przepustu w km 1+122, przepustu z piętrzeniem w km 1+548 na działkach o Nr geod. 418/1, 462, 468, 474, 481, 480 wieś Topórek, gm. Siedlce
Numer ogłoszenia: 13119 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa na opaskowym rowie melioracyjnym R34: bystrotoku od km 0+009 do km 0+034, zastawki piętrzącej - typ Z-4-3 w km 0+330, przepustu w km 1+122, przepustu z piętrzeniem w km 1+548 na działkach o Nr geod. 418/1, 462, 468, 474, 481, 480 wieś Topórek, gm. Siedlce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. Odmulenie rowu R34: a. od km 0+050 do km 0+260 warstwą do 20 cm, b. od km 0+408 do km 0+676 warstwą do 20 cm, c. od km 1+390 do km 1+452 warstwą do 30 cm, d. od km 1+572 do km 2+010 warstwą do 20 cm, Razem warstwą do 20 cm na długości około 916m. Razem warstwą do 30 cm na długości około 62 m. 2. Pogłębienie rowu na odcinku od km 1+452 do km 1+572 na głębokość 0,5m. 3. Wykoszenie porostów gęstych ze skarp i dna rowu w miejscach w których będą wykonywane roboty na rowie o powierzchni około 5.062 m2, a mianowicie na odcinku: a. wykonywania bystrotoku, b. wykonywania zastawki, c. 10 m przed przepustem i 5 m za przepustem w km 1+122, d. Na odcinkach przewidzianych do odmulenia i wykopu. 4. Rozebranie istniejących budowli: a. przepustu o długości 6m, na rowie o głębokości 1,55m. b. Przepustu z piętrzeniem o długości 13m, na rowie o głębokości 2,40m. 5. Wyprofilowanie dna pod budowle: a. pod zastawkę w km 0+330 - około 12,25 m2, b. pod przepust w km 1+122 - około 21,60 m2, c. pod przepust z piętrzeniem w km 1+548 - około 52,91 m2, Razem profilowanie dna pod trzy budowle wynosi około 86,04 m2. 6. Wykonanie gródz ziemno darniowych przed projektowanymi budowlami (przed zastawką piętrzącą w km 0+330, przepustem w km 1+122, przepustem z piętrzeniem w km 1+548). 7. Wykonanie bystrotoku: a. ułożenie płyt EKO na dnie i na skarpach na wysokość o powierzchni około 75 m2 na geowłókninie, b. wykonanie zastawki piętrzącej typowej Z-4-3 o parametrach b = 1,25m h = 0,9 m, c. wykonanie typowego przepustu z piętrzeniem PP-4 z szandorami drewnianymi o grubości 50 mm o średnicy O120 cm z rur betonowych o długości 13m. 8. Wykonanie przepustu z rur PEHD Peror Optima o O 120 cm i długości 9m ze ściętymi końcami na równi z nachyleniem skarpy 1:0.5 i 1:0,8 z umocnieniem wlotu i wylotu z płyt EKO. Oraz umocnienie nawierzchni drogi nad przepustem płytami YOMB na powierzchni około 30 m2, Uwaga: 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna. 2) Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną w zakresie urządzeń melioracji wodnych oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane 45.24.72.40 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych 45.24.85.00 - Roboty budowlane w zakresie barier ruchomych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem: Wadium na: Budowa na opaskowym rowie melioracyjnym R34: bystrotoku od km 0+009 do km 0+034, zastawki piętrzącej - typ Z-4-3 w km 0+330, przepustu w km 1+122, przepustu z piętrzeniem w km 1+548 na działkach o Nr geod. 418/1, 462, 468, 474, 481, 480 wieś Topórek, gm. Siedlce. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 7.45 do 15.45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; To jest: a. wykażą, że wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru końcowego). W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł) w zakresie urządzeń melioracji wodnych. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; To jest: a) dysponują narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia tj.: ciągnik kołowy - szt. 1, przyczepa skrzyniowa 3,5 Mg - szt.1, koparka - szt.1, żuraw samojezdny kołowy do 5 Mg - szt. 1, odmularka - szt. 1, koparko-spycharka szt.1, samochód dostawczy - szt. 1, pompa - szt.1, betoniarka - szt.1; b) przedstawią oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia w zakresie melioracji wodnych. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; To jest: a) złożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 50 000,00 zł. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, w stosunku do których brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. To jest Wykonawcy, którzy: a) złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy; b) złożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2; c) złożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) złożą aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający oceniał będzie spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty, w których Wykonawca wykaże, że spełnia ww. wymogi Zamawiającego. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu oraz nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24. ust. 1 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadanie wiedzy i doświadczenia, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej do oferty należy dołączyć: a) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej trzy roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł) w zakresie urządzeń melioracji wodnych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokółu odbioru końcowego robót. b)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, tj: ciągnik kołowy - szt. 1, przyczepa skrzyniowa 3,5Mg - szt.1, koparka - szt.1, żuraw samojezdny kołowy do 5Mg - szt. 1, odmularka - szt. 1, koparko-spycharka szt.1, samochód dostawczy - szt. 1, pompa - szt.1, betoniarka - szt.1. c) Oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia w zakresie melioracji wodnych. d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 50 000,00 zł. e) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 4.6 i 4.7 niniejszej SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 78,00 zł brutto + koszt przesyłki)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.