eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa materiałów lakierniczych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Koszalin: Dostawa materiałów lakierniczych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 131166 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, fax 094 3422768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów lakierniczych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów lakierniczych w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa materiału Jedn.m. Ilość w 3 latach 1 Podkład Robello (pod farbę) lub inny równoważny o podobnych parametrach litr 144 2 Podkład 2100 (mokro/mokro) kg 105 3 Farba akrylowa RAL 1032, RAL 1004, RAL DAB. litr 170 4 Farba renowacyjna czarna litr 50 5 Farba renowacyjna bursztynowa litr 40 6 Farba renowacyjna niebieska litr 5 7 Farba renowacyjna czerwona litr 5 8 Farba renowacyjna zielona litr 5 9 Baranek czarny i biały litr 24 10 Rozpuszczalnik do farby akrylowej litr 120 11 Rozpuszczalnik nitro litr 500 12 Maski lakiernicze jednorazowe KOYOTE K100 lub inne równoważne o podobnych parametrach szt 200 13 Taśma papierowa - 58mm x 50m jednostronnie przyklejana szt 340 14 Papier ścierny w krążkach, Ø 150mm, na przylepiec, przystosowany do szlifierki typu FESTO szt 2 280,00 15 Szmatka antystatyczna 4CR-6200 lub inna równoważna o podobnych parametrach szt 40 16 Mata do matowania 115mmx225mm (przystosowana do szlifierki FESTO) szt 50 17 Szpachelki lakiernicze (4szt. w komplecie) szt 20 18 Papier ścierny (standard) 80 mb 150 19 Papier ścierny (standard) 60 mb 150 20 Sitka do lakieru jednorazowe, papierowe 190µ (mikron) szt 200 21 Papier szary (standard) do oklejania 0,9m x 240m rolka 15 22 Podkład Corrina lub inny równoważny o podobnych parametrach litr 20 23 Taśma dwustronna szt 100 24 Farba do felg (srebrna) litr 80 25 Masa na pędzel litr 12 26 Lakier bezbarwny litr 60 27 Utwardzacz do lakieru 0,5 l szt 60 28 Wałek do malowania 80mm szerokość szt 40 29 Papier tarcza ścierna standard Ø 180mm, granulacje 36 i 80 szt 140 30 Papier ścierny wodny 230cm x 280cm, w arkuszach, granulacje 360,600,1000 szt 100 31 Tarcza pół miękka, na przylepiec, Ø 150 mm, do szlifierki FESTO szt 10 32 Filtry do maski przeciwpyłowej typu 3M; 3M-06911; 3M5911 - 4 szt. w komplecie szt 20 33 Pędzel płaski 30 mm szerokości szt 20 34 Klej do szyb w tubie aluminiowej 310 ml (do pistoletu) szt 250 35 Kombinezon lakierniczy jednorazowy, przepuszczający powietrze, typ 3M-50198 lub inny równoważny o podobnych parametrach, rozmiar L i XL szt 40 36 Rękawice jednorazowe gumowe para 600 37 Utwardzacz 2100 litr 11 38 Utwardzacz do farby akrylowej litr 75 39 Kit szpachlowy 0,75kg szt 144 40 Kit szpachlowy 2kg szt 105 41 Żywica poliestrowa litr 21 42 Mata żywiczna - 0,5 kg / m2 szt 33 43 Pasta polerska - tubka szt 20 44 Szpachel wykończeniowy - opak. 0,2 kg szt 20 45 Zmywacz W 900 litr 200 46 Masa uszczelniająca kg 20 47 Podkład pod kit szpachlowy litr 20 48 Podkład na plastik litr 10 II. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a. gwarantował stałą jakość dostaw. Dla substancji szkodliwych i drażniących, do oferty należy dołączyć aktualną kartę charakterystyki preparatu chemicznego (zgodną z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystyki Dz. U. nr 215 poz. 1588) b. dostarczył przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących ograniczenia emisji lotnych związków organicznych powstających w wyniku wykorzystywania rozpuszczalników organicznych w niektórych farbach i lakierach oraz preparatach do odnawiania pojazdów (Dz.U. nr 11 poz. 72 z dnia 16.01.2007r).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 24.13.50.00 - Różne chemikalia nieorganiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.31.50.00 - Różne chemikalia nieorganiczne Oryginalny kod CPV: 24.31.00.00 - Farby Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.00.00 - Farby Oryginalny kod CPV: 24.35.00.00 - Rozpuszczalniki Kod CPV wg słownika 2008: 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 1,000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc).Termin ważności wadium - od terminu składania ofert do terminu związania ofertą (z zastrzeżeniem pkt 4 ppkt c). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu (przed godziną) składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych ; d. gwarancjach ubezpieczeniowych ; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, - co najmniej następujące warunki: a. Ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; b. określać kwotę gwarantowaną w złotych; c. określać termin ważności gwarancji (termin ważności gwarancji winien być dłuższy o 15 dni od terminu związania z ofertą); d. określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); e. być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 75 1160 2202 0000 0000 6175 0721 z opisem wadium - przetarg nieograniczony na dostawę materiałów lakierniczych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b. który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona. 8.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający wymogi Art. 22 pkt 1 i nie są wykluczeni na podstawie Art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymogi SIWZ. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu działalności będącej przedmiotem zamówienia. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę minimum trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto, co najmniej 80% wartości brutto oferty. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają polisę OC. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawcy dotyczące Art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wraz z późniejszymi zmianami to jest, że: a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. wykaz (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością - zgodnie z pkt 5.2 SIWZ - dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie. d. polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy, na tych samych warunkach, na 7 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, z winy Wykonawcy, z upływem ważności polisy. e. w przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców wymienione dokumentymuszą złożyć wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, osobę działającą w jego imieniu lub notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.koszali.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Gnieźnieńska 9 75-736 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ul. Gnieźnieńska 9 75-736 Koszalin pokój nr 20 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I..Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami, a także adres poczty elektronicznej lub strony internetowej Zamawiającego, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumienie się droga elektroniczną; 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną - adres: przetargi@mzk.koszalin.pl, fax 094 342-27-68 2. Każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną. 3. W formie pisemnej muszą być składane oświadczenia, dla których Ustawa PZP zastrzegła formę pisemną. 4. Osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są: Robert Koszal - (094) 3445280 - w sprawach technicznych Lidia Klim - (094) 3445284 - w sprawach proceduralnych. 5. Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie. II.Opis sposobu przygotowania ofert; 1.Oferta musi być złożona na dołączonym do specyfikacji formularzu, który stanowi integralną część specyfikacji (załącznik nr 1). Musi on być wypełniony czytelnie w języku polskim. Wszystkie załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione, ponumerowane i zszyte w jeden pakiet opatrzony spisem. Ofertę należy umieścić w zamkniętej wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, które będą zaadresowane na Zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenie Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów lakierniczych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie. Poza wymienionymi oznaczeniami koperta wewnętrzna powinna posiadać nazwę i adres Wykonawcy. 2. Oferta winna zawierać następujące dane dotyczące Wykonawcy: a. nazwa firmy; b. imię i nazwisko osoby działającej w imieniu Wykonawcy, adres firmy, pieczęć firmy. 3. Oferta będzie odrzucona w przypadkach określonych w Art.89 i w Art.24 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj. jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą; b. jej treść nie odpowiada treści istotnych warunków zamówienia; c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów z zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d. zawiera rażąco nisko cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie Art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; g. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; oraz jeżeli: i. nie będzie złożona na załączonym formularzu oferty; j. jest nieczytelna, nie podpisana lub podpisana przez osobę nieuprawnioną; Do wypełnionej czytelnie oferty należy załączyć wszystkie dokumenty oraz wymienione oświadczenia; jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - należy dołączyć pełnomocnictwo. III.Wzajemne rozliczenie; Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, jeżeli Zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych; 1.Wynagrodzenie za usługę będzie rozliczone na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po wykonaniu dostawy i stwierdzeniu przez Zamawiającego, że dostawa została wykonana należycie. 2. Należyte wykonanie usługi zostanie potwierdzone na podstawie bieżącej faktury przez podpisanie jej przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.Faktura VAT zostanie wystawiona z 21 dniowym terminem płatności. 4.Rozliczenie będzie następować w złotych polskich. IV.. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; W terminie określonym w piśmie akceptującym ofertę Wykonawca winien przybyć we wskazane przez Zamawiającego miejsce w celu podpisania umowy, której projekt stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. V.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 1.Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia przed terminem podpisania umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest okazać dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed jej podpisaniem. Zasady zwrotu zabezpieczenia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji. 2 Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia zabezpieczenia winna spełniać co najmniej następujące warunki: f. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; g. określać kwotę gwarantowaną w złotych; h. określać termin ważności gwarancji (termin ważności gwarancji winien być dłuższy o 15 dni od terminu upływu okresu gwarancji usunięcia wad i usterek). i. określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. zabezpieczenie); j. być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie). 4.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 75 1160 2202 0000 0000 6175 0721 z opisem: zabezpieczenie - umowa na dostawę materiałów lakierniczych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie. 5.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium w poczet zabezpieczenia. Zamawiający wymaga, aby zgoda została wyrażona w formie pisemnej. 6.Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy Wykonawcy. 7.Ustala się zabezpieczenie w wysokości 2 500,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące pięćset). VI.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach; Wszelkie zobowiązania stron określone są w załączonym do specyfikacji - projekcie umowy (załącznik nr4 do SIWZ). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach. VII.Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia uregulowane są od art. 180 do art. 198 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. VIII.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. IX.Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego. X.Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania umowy podwykonawcom. XI.Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia; 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, o którym mowa w punkcie 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 4.Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnie Wykonawcy, a ich oferta została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców - pod rygorem odstąpienia od zawarcia umowy. XII. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. XIII..Wyjaśnienia dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli Zamawiający przewiduje wyjaśnienia 1.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający odpowiada na każde pytanie niezwłocznie chyba, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego w terminie na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert. 2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza także na tej stronie. 3.Modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełnienia. 4.Zamawiający przedłuża termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. 5.O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza tę informację na tej stronie. XIII.Informacja o załącznikach: Do specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączony jest wzór oferty (załącznik nr 1do SIWZ), wzór oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), wzór wykazu wykonanych dostaw i usług (załącznik nr 3 do SIWZ), projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), które stanowią integralną część specyfikacji. Zamawiający wymaga, by umowa była zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.