eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Przebudowa ulicy Górskiej-drogi dojazdowej na Górę Żar w Międzybrodziu Żywieckim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Czernichów: Przebudowa ulicy Górskiej-drogi dojazdowej na Górę Żar w Międzybrodziu Żywieckim
Numer ogłoszenia: 131155 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109297 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Górskiej-drogi dojazdowej na Górę Żar w Międzybrodziu Żywieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis stanu istniejącego. Przedmiotem projektu jest przebudowa ulicy Górskiej - drogi dojazdowej na górę Żar w Międzybrodziu Żywieckim. Początek opracowania przyjęto na wysokości dolnej pętli PKS a koniec powyżej szkoły lotniczej na ostatnim przystanku PKS. Całkowita długość odcinka objętego opracowaniem wynosi 1280 mb w rzucie poziomym. Początek i koniec proj. odcinka zostanie dowiązany do istniejącej nawierzchni. Na całym odcinku jezdnia posiada przekrój drogowy. Szerokość jezdni w stanie istniejącym wynosi 6,00 - 7,90 i ograniczona jest nie utwardzonym poboczem i odcinkowo rowami drogowymi. Nawierzchnia jezdni jest w złym stanie technicznym, natomiast krawędzie jezdni są nieregularne i posiadają liczne ubytki. Na długości inwestycji występują wjazdy do posesji oraz na działki gruntowe. Odwodnienie drogi jest powierzchniowe, a wody deszczowe są odprowadzane do istniejących rowów przydrożnych,. Odwodnienie odbywa się poprzez istniejące spadki poprzeczne i podłużne drogi. Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe - stan projektowany. Projektowany chodnik wzdłuż drogi dojazdowej, ul. Górskiej przebiega po stronie: lewej w km: km 0+000,00 do km 0+310,00,km 1+004,00 do km 1+409,00,prawej w km:,km 0+420,00 do km 1+004,00,,prawej i lewej w km:, km 0+310,00 do km 0+420,00,km 1+004,00 do km 1+082,00 projektowany chodnik posiada szerokość dostosowaną do warunków terenowych tzn. od 1,70 do 2,20m. Chodnik zaprojektowano w nawiązaniu do krawędzi istniejącej drogi przy zachowaniu istniejących łuków poziomych i pionowych. Na długości projektowanego chodnika zostaną zachowane istniejące wjazdy na parcele gruntowe i na drogę dojazdową poprzez obniżenie krawężnika i wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o innym kolorze. Jezdnia ul. Górskiej pozostaje bez zmian poza wymianą warstw bitumicznych. Przekroje typowe. Przekroje typowe przedstawiono na odpowiednich rysunkach. Projektowana niweleta chodnika zostanie dostosowana do ukształtowania istniejącego terenu oraz rzędnych wjazdów na posesję. Od strony drogi chodnik obramowany jest krawężnikiem betonowym 15-30-100 wibroprasowanym układanym na ławie z oporem, z betonu C 16-20. Pod krawężnik zaprojektowano ławę betonową przy przyjęciu 0,095 m3 betonu na mb krawężnika. Z drugiej strony chodnik obramowany jest obrzeżem betonowym 8-30-100 montowanym na ławie z betonu C 16-20. Pod obrzeże zaprojektowano ławę betonowa z oporem przy przyjęciu 0,04m3 betonu na mb obrzeża. Obrzeże na całej długości powinno być montowane tak aby góra wystawała 3cm powyżej niwelety chodnika. Wzdłuż obrzeża od strony posesji należy wykonać półkę gruntową szerokości 30cm o spadku 1procent, za którą powinna być formowana skarpa o nachyleniu 1:1,5 w nawiązaniu do istniejącego terenu ogrodzeń i rowów. Konstrukcja chodnika jest trzywarstwowa. Podbudowa powinna być układana na wyrównanym i stabilizowanym podłożu, na którym powinny być wyprofilowane spadki podłużne i spadki poprzeczne. Nawierzchnia zostanie wykonana z kostki betonowej wibroprasowanej gr.8cm w kolorze szarym. Kostka montowana jest na podbudowie za pośrednictwem podsypki z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm gr.3cm. Na wysokości wjazdów do posesji podbudowa jest z kruszywa łamanego o uziarnieniu 031,5mm gr. 25cm, a nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej gr.8cm w kolorze czerwonym. Na wysokości wjazdów do posesji chodnik należy nawiązać do stanu istniejącego. Spadek poprzeczny chodnika wynosi 2procent, a na wysokości wjazdów do posesji i drogi gruntowe należy dostosować do istniejącego terenu jednak spadek nie może być większy niż 5%. Krawężnik na wysokości wjazdów do posesji powinien być obniżony tak, aby wystawał powyżej nawierzchni bitumicznej na max. 5cm, a na pozostałej długości krawężnik należy wykonać o odkryciu 12cm powyżej projektowanej krawędzi drogi.Na odcinkach o dużych spadkach podłużnych zaprojektowano barierę stalową typu olsztyńskiego. Barierę należy osadzić w fundamencie z betonu C1620 wym. 0,4x0,4x0,8m. Słupki bariery należy zlokalizować za obrzeżem betonowym. Konstrukcja chodnika: 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru szarego,3 cm podsypka z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm,20 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm,istniejące podłoże stabilizowane mechanicznie. Konstrukcja zjazdów w chodniku: 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej koloru czerwonego barwionej w masie,3 cm podsypka z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm,25 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mmistniejące podłoże stabilizowane mechanicznie.Konstrukcja jezdni:4cm warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo grysowej SMA11,5cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W,siatka stalowa o oczkach 118x80mm z modułem elastyczności 200kNmm2,4 cm frezowanie istniejących warstw bitumicznych.Konstrukcja jezdni w miejscach przekopów poprzecznych:4cm warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo grysowej SMA11,5cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W siatka stalowa o oczkach 118x80mm z modułem elastyczności 200kNmm2 10 cm podbudowa z betonu asfaltowego AC22P25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie zasypka przykanalików przepustów.Konstrukcja zatok postojowych:8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej, 3 cm podsypka z kruszywa łamanego płukanego frakcji 2-5mm, 20 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 031,5mm, 25 cm podbudowa z kruszywa naturalnego 063mm z dodatkiem 20procent kruszywa łamanego, istniejące podłoże stabilizowane mechanicznie.Konstrukcja pobocza:3 cm destrukt asfaltowy,20 cm podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 031,5mm,Ściek skarpowy: Prefabrykat ścieku skarpowego,15 cm ława z betonu C1620.Ściek kolejowy: Prefabrykat ścieku kolejowego,15 cm ława z betonu C1620.Krawężniki i ławy betonowe.Wzdłuż chodnika dla pieszych zaprojektowano krawężnik betonowy wibroprasowany 1530100 prosty i najazdowy. Odkrycie krawężnika wynosi 12cm, a na wysokości wjazdów do posesji, wzdłuż zatoki postojowej odkrycie ich wynosi max. 5cm. Krawężniki betonowe zostaną posadowione na ławie betonowej. Pod krawężniki betonowe zaprojektowano ławę z betonu C 1620 z oporem przy ilości 0,095m3 betonu na metr bieżący. Obrzeża i ławy betonowe. Obrzeża betonowe zaprojektowano jako wibroprasowane 830100 montowane na ławie betonowej C1215 z oporem przy ilości 0,04m3 na mb.Odwodnienie.Odwodnienie chodnika i drogi realizowane jest przy udziale projektowanych i istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Wody deszczowe zostaną ujęte w koronie drogi, a odwodnienie będzie częściowo realizowane przy udziale projektowanej kanalizacji deszczowej oraz przy pomocy istniejących rowów przydrożnych. Woda z chodnika i pasa drogi popłynie wzdłuż krawężnika do projektowanych studzienek ściekowych. Woda ze studzienek ściekowych dostanie się do projektowanego kanału deszczowego z rur PVC o śr. 300mm i 400mm poprzez projektowane studzienki rewizyjne. Następnie wody deszczowe będą prowadzone przez istniejący rów aż do istniejącego przepustu na początku opracowania. Na wjazdach przez rów projektuje się wymianę przepustów na rury VIPRO fi600mm. Dodatkowo zaprojektowano drenaż obsypce ze żwirku płukanego oraz w oplocie z geowłókniny filtracyjnej. Drenaż należy układać za krawężnikiem drogowym z odprowadzeniem wód do wpustów deszczowych.Charakterystyka elementów odwodnienia - studzienki rewizyjne Jako studzienki rewizyjne projektuje się studzienki betonowe fi1000mm, łączone na uszczelkę. Studnie winny być wykonane z betonu klasy C3545, wodoszczelnego, mrozoodpornego. Poszczególne elementy studni łączone są na uszczelki co gwarantuje elastyczność połączeń oraz ich szczelność. Studnie wyposażone są w stopnie złazowe zgodnie z normą PN-64H-74086 oraz włazy żeliwne odpowiadające wymaganiom PN-EN 124:2000. Studnie należy skompletować i wykonać według wskazań producenta. Dla obszarów, w których zostanie stwierdzone występowanie wód gruntowych oddziałujących na wbudowane studnie wykonane zostaną izolacje z powszechnie używanych bitumicznych materiałów powierzchniowych stosowanych na zimno. Włączenia rury do studni muszą zapewniać szczelność w stopniu uniemożliwiającym infiltrację wody gruntowej. Przejścia w studniach wykonać należy przez zastosowanie przejścia stosowanego dla danego rodzaju rury: dla rur PVC -tuleja ochronna długa, dla rur PP - przejście szczelne. Przejścia te zapewniają szczelność połączeń oraz spełniają rolę połączeń przegubowych. Niweletę włazu dopasować do rzędnej projektowanej drogi i chodnika. W przypadku usytuowania studzienki w terenie zielonym należy właz wynieść 15 cm ponad teren i studnie obetonować 1,0x1,0x0,25m betonem C1215. Studnia wpadowa w km 0+911,50 wykonana jako monolityczna z betonu C3037 zbrojonego w postaci podwójnej siatki zbrojeniowej ze stali o średnicy 12mm. Pręty należy montować w rozstawie co 15cm przy założeniu 140kgm3 betonu. Studnia o wymiarach zewnętrznych 2,0x2,0m i grubości ścianki 20 cm będzie studnią przelewową tzn., że nadmiar wody deszczowej zostanie odprowadzony rowem wzdłuż jezdni po stronie prawej. Różnica poziomów w studni powinna wynosić 20cm tj. rzędna wlotu rowu do studni wynosi 449,98 rzędna wlotu do przepustu 449,98 rzędna wylotu do rowu 450,18 rzędna dna studni 449,68.Charakterystyka elementów odwodnienia - kolektor deszczowy.Dla odwodnienia chodnika zaprojektowano kolektor z rur PVC o śr. 300mm i 400mm. Rury kolektora należy układać na wyprofilowanym i zagęszczony podłożu za pośrednictwem podsypki z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 020mm gr. 15cm. Na wykonany kolektor deszczowy należy wykonać zasypkę z piasku gr. min. 30cm. Charakterystyka elementów odwodnienia - przykanaliki.Projektowane studzienki ściekowe i rewizyjne należy łączyć przykanalikami PVC o średnicy 200mm. Rury należy układać na wyprofilowanym i zagęszczony podłożu za pośrednictwem podsypki z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 020mm gr. 10cm. Łączenie przykanlików ze studzienkami ściekowymi i rewizyjnymi powinno być szczelne i wykonane przy udziale uszczelki gumowej lub wkładki in situ. Na rury przykanalików należy wykonać zasypkę z pisaku gr. 20cm.Charakterystyka elementów odwodnienia - materiały rur.Kanały o średnicach 200-400mm projektuje się z rur PVC-U. Należy stosować rury PVC-U ze ścianką litą SN8 typu ciężkiego wraz z uszczelkami gumowymi wg PN-8DC-6925, spełniające wymagania PN-EN 14011999. Należy bezwzględnie przestrzegać instrukcji producenta dotyczącej konieczności zachowania długości montażowej i sposobu jej realizacjipasek kontrastowy naniesiony na obwód rury. Przy wykonywaniu przykanalików należy przestrzegać następujących zasad:trasa przykanalika powinna być prosta, bez załamań w planie i pionie,minimalny przekrój przewodu przykanalika powinien wynosić 0,20 m,długość przykanalika od studzienki ściekowej wpustu ulicznego do kanału lub studzienki rewizyjnej połączeniowej nie powinna przekraczać 20 m, spadki przykanalików powinny wynosić od min. 20 do max. 400,kierunek trasy przykanalika powinien być zgodny z kierunkiem spadku kanału zbiorczego,łączenie przykanalika do kanału powinno być wykonane pod kątem min. 45 i, max. 90 optymalnym 60, włączenia przykanalików z dwóch stron do kanału zbiorczego poprzez wpusty boczne powinny być usytuowane w odległości min. 1,0 m od siebie.Charakterystyka elementów odwodnienia - wpusty deszczowe.Dla odwodnienia powierzchni drogi w projekcie przewidziano zabudowę wpustów ulicznych klasy D400 zabezpieczonym przed kradzieżą osadzonych na prefabrykowanej studzience betonowej fi500mm z osadnikiem. Zadaniem wpustów ulicznych jest odbiór ścieków opadowych z utwardzonych nawierzchni, odseparowanie części stałych piasku i odprowadzenie do studni kanalizacyjnych. Podstawowe wymiary studzienek powinny wynosić: głębokość studzienki od wierzchu skrzynki wpustu do dna wylotu przykanalika min. 1,05 m i max. 2,05 m,głębokość osadnika min. 0,95 m,średnica osadnika (studzienki) 0,50 m lub 0,6m. Projekt organizacji ruchu. Docelowa organizacja ruchu stanowi odrębne opracowanie.Rozwiązania chroniące środowisko. Przewidziane w projekcie prace nie odprowadzą do otoczenia żadnych szkodliwych substancji oraz szkodliwych związków chemicznych. Wynika to z faktu, iż wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania musza posiadać aktualne świadectwo przydatności do stosowania w budownictwie drogowym - np. aprobatę IBDiM. Droga powyższa ma charakter drogi publicznej o dużym znaczeniu. Z drogi i chodnika będą korzystali mieszkańcy okolicznych terenów. Wody deszczowe z całej korony drogi zawierającej jezdnię i pobocza zostały ujęte w obrysie drogi dzięki spadkom poprzecznym i podłużnym. W trakcie prowadzenia prac nie będą występować ścieki technologiczne. Wód roztopowych nie będzie gdyż roboty musza być prowadzone w okresie wiosenno-jesiennym ze względów technologicznych. W czasie przebudowy droga będzie na bieżąco czyszczona z zanieczyszczeń związanych z transportem materiału budowlanego. Wszelkie materiały przywożone na budowę będą wbudowywane na bieżąco lub składowane na poboczu drogi. Przy realizacji inwestycji nie przewiduje się odpadów. Materiał nie wykorzystany będzie odwieziony do magazynu wykonawcy robót. Proces technologiczny będzie związany jedynie z zastosowaniem maszyn emitujących hałas. W szczególności są to walce drogowe, młoty pneumatyczne, zagęszczarki, pompy do betonu.Roboty dodatkowe. Przed rozpoczęciem robót należy dokonać rozbiórki krawędzi drogi wzdłuż projektowanego krawężnika szerokości 10cm. Należy z rowów i poboczy zdjąć warstwę darniny i ziemi urodzajnej.W czasie korytowania pod konstrukcję chodnika należy wykonać wykop pod studzienki rewizyjne, ściekowe, kolektor deszczowy i pod poszerzenie drogi powiatowej jak również pod odtworzenie drogi.Po wybudowaniu chodnika należy uzupełnić gruntem pochodzącym z korytowania przestrzeń pomiędzy obrzeżem, a istniejącym terenem. Dodatkowo należy obsypać humusem pochodzącym z rozbiórki i obsiać trawa.Po wykonaniu chodnika na wysokości wjazdów należy dostosować niweletę do istniejącego terenu. W tym celu należy dokonać profilowania i uzupełnienia nawierzchni wjazdów poza chodnikiem na długości około 5,0mb kruszywem łamanym grubości średnio 20cm.Wykonawca robót dokona oznakowania prowadzonych prac według projektu organizacji ruchu i wykona harmonogram robót.Warunki gruntowe.W celu rozpoznania podłoża gruntowego dokonano pomiaru nośności i zagęszczenia a pomiary wykonano za pomocą sondy dynamicznej lekkiej. Przedmiotowy teren został zaliczony do prostych warunków gruntowych i I kategorii geotechnicznej. Ochrona punktów geodezyjnych. Wszystkie punkty geodezyjne, jakie mogą pojawić się w rejonie inwestycji podlegają ochronie prawnej. Punkty te należy chronić a w przypadku konieczności ich likwidacji należy zlecić uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich przeniesienie. Dopuszczalne odstępstwa od projektu w zakresie zmian nieistotnych - art. 36a.5. Prawa budowlanego. Jako dopuszczalne odstępstwa od projektu w zakresie zmian nieistotnych dopuszcza się: zmianę rodzaju materiałów użytych do konstrukcji nawierzchni, zmianę grubości konstrukcji nawierzchni z uwagi np. na zmianę tonażu pojazdów lub zmianę materiałów, zmianę rodzaju i wymiarów zastosowanych krawężników i obrzeży. Spełnienie wymagań zgodnie z art. 5.1. Prawa budowlanego.Drogowy obiekt budowlany zaprojektowany został zgodnie z Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z dnia 02.03.1999r; Dziennik Ustaw Nr 43, poz. 430 ze zmianami; przy zachowaniu mi. przepisów Prawa budowlanego, tym samym na podstawie §1.3 ww. Rozporządzenia spełnia on wymagania podstawowe oraz użytkowe zgodnie z art. 5.1. Prawa budowlanego. W szczególności: bezpieczeństwo konstrukcji osiągnięto poprzez zaprojektowanie konstrukcji nawierzchni zgodnych i posadowionych na ulepszonym podłożu (o odpowiedniej nośności); bezpieczeństwo pożarowe osiągnięto poprzez zastosowanie na drogach przeznaczonych dla ruchu wozów bojowych szerokości jezdni oraz promieni łuków poziomych o parametrach większych lub równych niż minimalne określone w przepisach szczególnych, ponadto drogi i place posiadają wymaganą nośność oraz nie utrudniają dostępu służb ratowniczych i nie powodują wydłużenia ich czasu dojazdu; ponadto zaprojektowany zjazd spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych z dnia 24 lipca 2009r; Dziennik Ustaw Nr 124, poz. 1030;bezpieczeństwo użytkowania zapewnione jest poprzez zapewnienie minimalnych wartości widoczności oraz odpowiedniej równości i szorstkości nawierzchni; ochrona środowiska w tym ochrona przed hałasem i drganiami zapewniona jest poprzez zastosowanie równej nawierzchni;ścieki opadowe i roztopowe z jezdni będą odprowadzane do projektowanej kanalizacji deszczowej i wstępnie podczyszczane w osadnikach występujących na każdym wpuście deszczowym. Uwagi końcowe.Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany Planem BIOZ, zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126 z dnia 10 lipca 2003r.); Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zawiadomić zainteresowane instytucje i użytkowników których przewody znajdują się w pobliżu projektowanych sieci o terminie rozpoczęcia robót. Wszystkie prace należy prowadzić przy ścisłym zachowaniu przepisów bhp. W rejonie istniejącego uzbrojenia terenu prace prowadzić pod nadzorem przedstawicieli gestorów sieci. Inwestor powinien przestrzegać obowiązku systematycznego czyszczenia osadnika i części osadowych w studzienkach przy wpustach deszczowych i osadnikach. Oświetlenie uliczne.Na całym odcinku przebudowywanej drogi zaprojektowano oświetlenie uliczne. Zasilanie oświetlenia ulicy Górskiej zgodnie z warunkami przyłączenia należy wykonać ze złącza kablowego ZK5678 zlokalizowanego obok stacji transformatorowej nr 50035 Międzybrodzie Żywieckie - Szkoła Szybowcowa. Obok złącza należy zabudować zestaw pomiarowy 1P. z zestawu pomiarowego należy zasilić kablem YAKXS 4x35 mm2szafkę oświetleniową SOU-3 wyposażoną w aparaturę sterowniczo - rozdzielczą. Szafka wolnostojąca na fundamencie ustawiona zostanie obok zestawu pomiarowego. Z szafki SOU-3 wyprowadzić 1 obwód kablem YAKXS4x35 mm2 dla zasilania słupów oświetleniowych typu SAL-80M aluminiowych stożkowych z wysięgnikiem 1-ramiennym WR-151 oraz 1 słup z wysięgnikiem dwuramiennym WR-152, które należy ustawić na prefabrykowanych fundamentach betonowych B-71 oraz wyposażyć w oprawy LED typu SCHREDER TECEO 1510232Leds500mA NW324572 o mocy 51 W. Połączenia kabli w słupach wykonać za pomocą izolacyjnych złącz TB-1. Oprawy połączyć ze złączami przewodami kabelkowymi YDY 3x2,5 mm2.Sieć łączącą słupy wykonać kablami YAKXS 4x35 mm2. Kable oświetleniowe układać w rowie o głębokości 0,8 m, na posypce piaskowej grubości 10 cm. Następnie zasypać warstwą piasku grubości 10 cm, warstwą gruntu bez kamieni o grubości 20 cm, ułożyć taśmę ostrzegawczą folię kablową koloru niebieskiego i zasypać pozostałym gruntem. Kable w wykopie układać faliście oraz zaopatrzyć w oznaczniki z tworzywa sztucznego co 10 m, których treść należy uzgodnić z właścicielami linii. Przy skrzyżowaniach z wjazdami oraz uzbrojeniem terenu zastosować rury osłonowe DVK-110, pod drogami i zjazdami stosować rury osłonowe SRS-110, których końce należy zabezpieczyć przed zamuleniem. Minimalna głębokość posadowienia rury przy skrzyżowaniu z drogami, wjazdami - 1 m od górnej ścianki przepustu do nawierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera; projekt budowlany - branży drogowej i elektrycznej projekt wykonawczy - branży drogowej i elektrycznej specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót, wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet VII - Transport. Działanie 7.1. Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej. Poddziałanie 7.1.2. Modernizacja i rozbudowa infrastruktury uzupełniającej kluczową sieci drogową. Numer projektu -1764.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o., Wysoka, ul. Lipowa 5A, 52-200 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3245426,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2205970,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2756559,58 / Oferta z najwyższą ceną: 2205970,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.