eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni (obejmujących pranie wodne, wodno - chemiczne i dwustronne maglowanie oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno - chemiczną) oraz materacy. Zakres świadczonych usług obejmuje transport z siedziby Zamawiającego (odbiór brudnej bielizny) oraz z powrotem do siedziby zamawiającego (zwrot czystej bielizny i materacy) zapakowanej w worki foliowe Wykonawcy wraz z załadunkiem i rozładunkiem..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni (obejmujących pranie wodne, wodno - chemiczne i dwustronne maglowanie oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno - chemiczną) oraz materacy. Zakres świadczonych usług obejmuje transport z siedziby Zamawiającego (odbiór brudnej bielizny) oraz z powrotem do siedziby zamawiającego (zwrot czystej bielizny i materacy) zapakowanej w worki foliowe Wykonawcy wraz z załadunkiem i rozładunkiem..
Numer ogłoszenia: 131079 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106307 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni (obejmujących pranie wodne, wodno - chemiczne i dwustronne maglowanie oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno - chemiczną) oraz materacy. Zakres świadczonych usług obejmuje transport z siedziby Zamawiającego (odbiór brudnej bielizny) oraz z powrotem do siedziby zamawiającego (zwrot czystej bielizny i materacy) zapakowanej w worki foliowe Wykonawcy wraz z załadunkiem i rozładunkiem...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług prania bielizny dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni (obejmujących pranie wodne, wodno - chemiczne i dwustronne maglowanie oraz dezynfekcję termiczną lub termiczno - chemiczną) oraz materacy. Zakres świadczonych usług obejmuje transport z siedziby Zamawiającego (odbiór brudnej bielizny) oraz z powrotem do siedziby zamawiającego (zwrot czystej bielizny i materacy) zapakowanej w worki foliowe Wykonawcy wraz z załadunkiem i rozładunkiem. 1. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zaleceniami SANEPIDU 2. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług stanowiących przedmiot postępowania środkami piorąco-dezynfekcyjnymi zapewniającymi 100% czystość bakteriologiczną, posiadającymi atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru bielizny i materacy codziennie o godzinie 13.00. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu bielizny i materacy wypranej i wydezynfekowanej, pobranej poprzedniego dnia najpóźniej do godziny 7.00. 5. Pranie i zwrot bielizny oraz materacy następować będzie na podstawie każdorazowo sporządzonego protokołu w formie pisemnej. Protokół powinien zawierać wyszczególnienie rodzajów bielizny i materacy pobranej do prania wraz z podaniem ilości (w sztukach) oraz podpisy przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. 6. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń bielizny i materacy przekazywanej do prania, Wykonawca będzie zobowiązany do zaznaczenia rodzaju uszkodzenia przy odbiorze bielizny i materacy w protokole odbioru. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku Zamawiający przyjmie iż bielizna i materace oddane do prania były w stanie nieuszkodzonym i obciąży Wykonawcę kosztami wymiany bielizny na nieuszkodzoną. 7. W przypadku zastrzeżeń w przedmiocie jakości wykonywanej usługi - Wykonawca będzie zobowiązany do powtórnego wykonania usługi na własny koszt. 8. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń bielizny w następstwie prania - Wykonawca będzie zobowiązany do ustosunkowania się w formie pisemnej do przedstawionych zarzutów w terminie 7 dni od daty ich doręczenia. W przypadku stwierdzenia, iż uszkodzenia bielizny i materacy nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, będzie on zobowiązany do niezwłocznej wymiany bielizny na wolną od wad. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli procesu prania (oraz rodzaju używanych środków) w siedzibie Wykonawcy, w wybranym terminie. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do prania bielizny kolorowej środkami nie powodującymi jej nadmiernego odbarwienia. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu bielizny i materacy stanowiącej własność Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109366,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127649,97

  • Oferta z najniższą ceną: 127649,97 / Oferta z najwyższą ceną: 129320,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.