eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa materiałów do pobierania, przetwarzania i zabezpieczania materiału biologicznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Łódź: Zakup i dostawa materiałów do pobierania, przetwarzania i zabezpieczania materiału biologicznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 131056 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86492 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów do pobierania, przetwarzania i zabezpieczania materiału biologicznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego specjalistycznych materiałów do pobierania, przetwarzania i zabezpieczania materiału biologicznego, przeznaczonych do kontynuacji prac naukowo-badawczych prowadzonych na rzecz projektów rozwojowych, badawczych oraz zakończenia badań, których wyniki są przedmiotem publikacji naukowych, prezentacji naukowych, raportów i ekspertyz, z uwzględnieniem konieczności zapewnienia ciągłości, jednorodności, miarodajności i powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych. Ze względu na kontynuację badań i konieczność zapewnienia ciągłości, jednorodności, miarodajności i powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych, Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał oprócz opisu również Producenta oraz numery katalogowe aktualnie używanych materiałów. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca spełniający kryteria określone przez Zamawiającego zainteresowany Wykonaniem przedmiotowego zamówienia. Całość przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwie części: Część 1 - Zakup plastiku laboratoryjnego do biologii molekularnej. Uwaga do części 1 Materiały są niezbędne do prawidłowej realizacji tematu badawczego i stanowią uzupełnienie wcześniej zakupionych materiałów. Metody badawcze zostały opracowane z użyciem zamawianych materiałów. Konieczny jest zatem zakup wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ materiałów do otrzymania prawidłowych, powtarzalnych i specyficznych wyników pomiarów z zakresu epigenetyki. Część 2 - Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego do pobierania materiału biologicznego. Uwaga do części 2 Materiały są niezbędne do prawidłowej realizacji tematu badawczego. Zakup systemu pobierania krwi firmy BD jest dostosowany do systemu, który jest używany w Klinice Urologii UM w Łodzi (Próżniowy system do pobierania krwi firmy BD), współwykonawcy projektu. Umożliwi to tylko jednorazową ingerencję w organizm pacjenta, w trakcie rutynowego pobierania krwi na oddziale szpitalnym, co jest niezwykle istotne z etycznego punktu widzenia i wymagane przez lokalną komisję etyczną. Szczegółowy wykaz zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1. Materiały wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać wymagane atesty (certyfikaty) oraz odpowiednio oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Produkty muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników. 3. Dostawy odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy. 4. Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. 5. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i w miejsce wskazane przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 7. Bezpośrednim odbiorcą materiałów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ jest Pracownia Genetyki Molekularnej i Epigenetyki Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.25.00 - Probówki 33.14.13.20 - Igły medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup plastiku laboratoryjnego do biologii molekularnej..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eppendorf Poland Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13605,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16734,27

  • Oferta z najniższą ceną: 16734,27 / Oferta z najwyższą ceną: 16734,27

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego do pobierania materiału biologicznego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eclipse Sp. z o. o., ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23929,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24479,28

  • Oferta z najniższą ceną: 24479,28 / Oferta z najwyższą ceną: 24479,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.