eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Organizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Pińczów: Organizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 130960 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pińczowie , ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 357 6001, faks 41 357 6007.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pinczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na organizację stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn.Usamodzielnienie przez dokształcenie- Samodzielni na rynku pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Stacjonarny turnus rehabilitacyjno - usprawniający przeznaczony jest dla osób niepełnosprawnych: z dysfunkcją narządu ruchu, również poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu wzroku, z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z padaczką, ze schorzeniami układu krążenia, z innymi niż wymienione dysfunkcjami lub schorzeniami, skierowanych na turnus przez lekarzy, pod opieką których się znajdują. W I turnusie uczestniczyć będzie 15 osób niepełnosprawnych z ŚDS, wraz z towarzyszącymi im opiekunami w liczbie 6 osób, oraz 10 rodziców z dziećmi niepełnosprawnymi, tj. łącznie 41 osób. Czas trwania I turnusu: 14 dni pobytowych, w terminie od 09.06.2012 do22.06.2012 W II turnusie uczestniczyć będzie 21 rodziców z dziećmi niepełnosprawnymi, tj. łącznie 42 osoby Czas trwania II turnusu: 14 dni pobytowych, w terminie od 07.07.2012 do 20.07.2012.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości 50% polegające na po powtórzeniu zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tys. zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zaświadczenie o posiadaniu uprawnienia do organizowania turnusów rehabilitacyjnych potwierdzone wpisem do rejestru prowadzonego przez właściwego wojewodę, zgodnie z przepisami rozporządzenia, o którym mowa w pkt III.5., z terminem ważności wpisu co najmniej do dnia 30 września 2012r.,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich daty i miejsca. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał dwie usługi związane z organizacją turnusów rehabilitacyjnych dla minimum 100 uczestników i ich opiekunów wraz z dowozem tych osób na miejsce turnusu i z powrotem. ( w wykazie należy podać informacje określone w warunku) Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wykaz musi zawierać informacje; dysponowanie ośrodkiem lub ośrodkami, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne i pobytu rehabilitacyjnego z warsztatami doskonalącymi umiejętności psychospołeczne, wpisanymi do rejestru właściwego wojewody z terminem ważności wpisu co najmniej do dnia kończącego II turnus., tj. prowadzenie własnego ośrodka lub uzyskanie zapewnienia ze strony uprawnionego podmiotu prowadzącego taki ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy w celu odbycia turnusu rehabilitacyjnego, w terminie wskazanym przez niego w ofercie; Ośrodek/ki musi spełniać warunki dostępności wymagane dla osób niepełnosprawnych uczestniczących w turnusie, rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz. 1694), posiadać bazę żywieniową (stołówka) i noclegową ( pokoje 2osobowe , w tym 10 na parterze z pełnym węzłem sanitarnym - w.c., prysznic lub wanna, umywalka, w tym łazienki dostosowane do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, telewizorem i czajnikiem elektrycznym, zaplecze techniczne i lokalowe do realizacji programów turnusów oraz aktywnych form rehabilitacji (sale zabiegowe, urządzenia do ćwiczeń, urządzenia do rehabilitacji, sale do zajęć), dysponować zapleczem do realizacji zajęć kulturalno oświatowych, dysponować zapleczem rekreacyjno -wypoczynkowym, Opis ośrodka, w którym ma odbyć się turnus rehabilitacyjny pod kątem jego wyposażenia i zaplecza technicznego do rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz spełnienia warunków, o których mowa w pkt 7.2.3.1, wraz z pisemnym zapewnieniem podmiotu prowadzącego ośrodek o gotowości udostępnienia go wykonawcy w celu odbycia turnusów rehabilitacyjnych, w terminach wskazanych przez zamawiającego lub umowę przedwstępną z takim podmiotem - jeżeli wykonawca nie prowadzi własnego ośrodka dysponowanie autokarami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, z WC i klimatyzacją, telewizorem + wideo, minibarkiem (kawa, herbata), minimalna ilość 55 miejsc siedzących, oraz jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim, autokar musi być nie starszy niż 5 lat i posiadać wszystkie urządzenia sprawne, należy wskazać prawo do jego dysponowania oraz określić markę i model oraz rok produkcji autokaru, dysponowanie odpowiednimi środkami transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w trakcie turnusu rehabilitacyjnego - co najmniej jednym pojazdem (typu bus).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż; Wymagania minimalne kadry 1 kierownik odpowiedzialny za przebieg turnusu osoba posiadająca wykształcenie wyższe z zakresu pedagogiki i zarządzania w pomocy społecznej, min 3 letnie doświadczenie w organizacji turnusów wypoczynkowych, w tym doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 2 pielęgniarka Osoba posiadająca wykształcenie medyczne i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki oraz min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 3 psycholog osoba posiadająca wykształcenie wyższe psychologiczne i uprawnienia pedagogiczne, min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 4 specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej osoba posiadająca wykształcenie wyższe, kwalifikacje fizjoterapeuty i min 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi 5 pedagog lub inna osoba posiadająca przygotowanie pedagogiczne Osoba posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, min. 3 lata doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi, posiadająca doświadczenie w organizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz zajęć sportowo- rekreacyjnych dla osób niepełnosprawnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie w organizacji turnusów rehabilitacyjnych oraz Pobytów rehabilitacyjnych z warsztatami doskonalącymi umiejętności psychospołeczne - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami: 1) Zmiana wykazanych środków transportu, zmienione pojazdy mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 2) Zamiana wskazanego w ofercie kadry tylko na kadrę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które niemiał wpływu wykonawca. 3) Zmiana miejsca organizacji turnusu wskazanego w ofercie tylko w przypadku klęski żywiołowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pinczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów - sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na organizację stacjonarnego turnusu rehabilitacyjno - usprawniającego dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn.Usamodzielnienie przez dokształcenie- Samodzielni na rynku pracy realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.