eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › DOSTAWA I INSTALACJA 15 PARKOMATÓW NA TERENIE MIASTA INOWROCŁAWIA ORAZ ICH ZAPROGRAMOWANIE, URUCHOMIENIE, SERWISOWANIE I KONSERWACJA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-06

Inowrocław: DOSTAWA I INSTALACJA 15 PARKOMATÓW NA TERENIE MIASTA INOWROCŁAWIA ORAZ ICH ZAPROGRAMOWANIE, URUCHOMIENIE, SERWISOWANIE I KONSERWACJA
Numer ogłoszenia: 130783 - 2011; data zamieszczenia: 06.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA 15 PARKOMATÓW NA TERENIE MIASTA INOWROCŁAWIA ORAZ ICH ZAPROGRAMOWANIE, URUCHOMIENIE, SERWISOWANIE I KONSERWACJA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja 15 parkomatów na terenie miasta Inowrocławia oraz ich zaprogramowanie, uruchomienie, serwisowanie i konserwacja przez okres 24 miesięcy. 2. Zakres prac wchodzących w skład zamówienia: 1) wykonanie projektu lokalizacji urządzeń wraz z uzyskaniem opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz zgłoszenie w imieniu Zamawiającego instalacji parkomatów do właściwego organu, 2) dostawa 15 fabrycznie nowych urządzeń parkingowych (parkomatów) tego samego typu oraz ich instalacja (zgodnie z projektem) i uruchomienie, 3) dostawa 5 dodatkowych kaset wymiennych do opróżniania skarbca lub 5 pojemników transportowych w przypadku wyposażenia parkomatów w stałą kasetę, 4) uruchomienia centralnej bazy danych w serwerze Wykonawcy, zarządzającej, monitorującej i kontrolującej funkcjonowanie sieci parkomatów oraz dostarczenie oprogramowania do zdalnego nadzoru technicznego urządzeń, zbierania informacji finansowych (zestawień transakcji i operacji zbioru gotówki), 5) dostawa fabrycznie nowych 2 terminali kontrolerskich wraz z oprogramowaniem, 6) dostawa i uruchomienie oprogramowania finansowo-windykacyjnego do obsługi strefy płatnego parkowania, 7) integracja elementów składowych zamówienia (sprzętu i oprogramowania) w taki sposób, aby stanowiły one jeden spójnie i sprawnie działający system, 8) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania, 9) monitoring techniczny i serwis, bieżące utrzymanie, naprawy, konserwacja parkomatów oraz dostarczonych urządzeń i oprogramowania do sprawowania nadzoru Nad funkcjonowaniem strefy płatnego parkowania, a także wymiana materiałów eksploatacyjnych przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne jest zawarty w zał. nr 1a do siwz. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Odbiór parkomatów i terminali nastąpi na podstawie protokołu podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, po ich dostarczeniu i uruchomieniu. 6. Zamawiający zapłaci za przedmiot zamówienia polegający na dostawie, montażu i uruchomieniu parkomatów po jego odbiorze bez zastrzeżeń, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. Za usługi określone w ust. 2 pkt. 9 Zamawiający będzie płacił wynagrodzenie miesięczne, określone w ofercie. Miesięczne wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i jest niezmienne przez okres 24 miesięcy wykonywania umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.73.00.00 - Parkometry 51.21.40.00 - Usługi instalowania parkometrów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy (wraz z instalacją i uruchomieniem) min. 10 parkomatów każda i wykonali lub wykonują w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy usługę ich bieżącego utrzymania. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA , 2) specyfikacja techniczna parkomatów określająca co najmniej: typ obudowy, źródło zasilania, środowisko pracy (temperatura powietrza i wilgotność), system zamków, system opróżniania skarbca, pamięć i transmisja oraz gromadzenie danych (komunikacja z serwerem), czytnik monet, wyświetlacz, metody płatności, zabezpieczenia, obsługa, wymiary i ciężar - proszę podać nazwę producenta i znak handlowy oferowanych parkomatów, 3) specyfikacja techniczna terminali kontrolerskich określająca co najmniej: środowisko pracy (temperatura powietrza i wilgotność), temperaturę przechowywania, pamięć, wyświetlacz, drukarkę (wbudowana w terminal czy oddzielna) i jej parametry techniczne, komunikację (transmisja danych), zasilanie, wymiary i ciężar, wytrzymałość, system operacyjny i zainstalowane aplikacje, interfejs użytkownika (co najmniej ekran, klawiatura) - (proszę podać nazwę producenta i znak handlowy oferowanych terminali kontrolerskich).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

mm

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80.00
  • 2 - parametry techniczne - 15.00
  • 3 - warunki serwisu - 5.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że termin dostawy nie może zostać zachowany z przyczyn, za które nie odpowiada, - działania siły wyższej, - ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, - zmiany warunków finansowania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.