eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Ochrona fizyczna budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie i Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul.Lisa-Kuli 20.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Rzeszów: Ochrona fizyczna budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie i Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul.Lisa-Kuli 20.
Numer ogłoszenia: 130676 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie , Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8524010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powszechne jednostki organizacyjne prokuratury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie i Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie zlokalizowanego w Rzeszowie przy ul.Lisa-Kuli 20..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki realizacji: a)ochrona pełniona będzie w ilości minimum 2 osób przez pracowników wykonawcy ,którzy posiadają wymagane prawem kwalifikacje , a w razie konieczności lub na pisemną prośbę zamawiającego obsada na obiekcie zostanie zwiększona b)ochrona pełniona będzie przez 5 dni tygodnia - od poniedziałku do piątku w godzinach od 22:00 do 6:00 oraz wszystkie dni świąteczne ustawowo wolne od pracy w roku 2010 (w okresie obowiązywanie umowy), jak również we wszystkie dni wolne od pracy dla zatrudnionych w WUP portierów tj. od godziny 6:00 w soboty do godziny 6:00 w poniedziałki. c)Ponadto Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego zapewnić ochronę budynku na wypadek nieprzewidzianych okoliczności (np. choroba, nieplanowany urlop zatrudnionych w WUP portierów) w godzinach od 6.00 do 22.00. (Zamawiający dopuszcza max. do 416 godzin dodatkowych ). d)pracownicy ochrony muszą być niekarani. W przypadku braku zaświadczenia o niekaralności Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w/w zaświadczenie w terminie do 3 dni od chwili podpisania umowy .Brak zaświadczeń jest podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w terminie uregulowanym w umowie; e)punktualne rozpoczynanie służby ; f)jednolite i estetyczne umundurowanie ; g)minimalizacja zmian kadrowych pracowników ochrony; h)przestrzeganie zarządzeń kierownictwa Prokuratury i WUP, regulaminów wewnętrznych, instrukcji ppoż oraz instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych; i)przestrzeganie zakresu czynności przez pracowników na stanowisku ochrony ustalonego przez Zamawiającego ; j)zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu. Wykonawca będzie obowiązany do: Przechowywania kluczy i prowadzenie właściwych ewidencji wydawania kluczy, Wydawanie pilotów do alarmu oraz kluczy, Utrzymania czystości na posesji, a w szczególności: w okresie jesiennym - zamiatanie, w okresie zimowym - odśnieżanie schodów, chodników i parkingu położonego przy nieruchomości (wraz z usuwaniem z nich lodu), Dozoru obiektu w zakresie kontroli zamknięcia budynku tj. drzwi wejściowych od strony północnej i południowej, Kontroli zamknięcia drzwi po wyjściu pracowników, Prowadzenie ewidencji osób wchodzących i wychodzących do/z budynku poza godzinami służbowymi, Czuwanie nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym wewnątrz budynku oraz nadzór nad mechaniczną wentylacją w suterenach budynku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu ( w tym co najmniej jednego pracownika,który będzie nadzorował i kontrolował pracę pracowników ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu ( w tym co najmniej jednego pracownika,który będzie nadzorował i kontrolował pracę pracowników ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a)zmiany pracownika ochrony fizycznej, w tym przypadku najpóźniej na 3 dni przed dokonaniem zmiany wykonawca obowiązany jest dostarczyć zamawiającemu kartę karną pracownika , b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy związana ze zmianą osób reprezentujących Strony umowy, w sytuacji, kiedy nastąpi zmiana osób mogących składać oświadczenia woli w imieniu reprezentowanej Strony;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie ,Plac Śreniawitów 3,35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3,35-959 Rzeszów , pokój 203 (piętro II )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.