eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Dowożenie dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Olkusz: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 130638 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Edukacji, Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 62 60 169, fax 032 62 60 179.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych i opieka w czasie przewozu w roku szkolnym 2008/2009 z miejsca zamieszkania do: 1. Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wolbromiu ul. Skalska 22 i z powrotem- 7 dzieci niepełnosprawnych w tym 3 z niepełnosprawnością ruchową w/g poniższego wykazu: 1) 1 dziecko z miejscowości Zimnodół, 2) 1 dziecko z miejscowości Olkusz ul. Mieszka I /Pomorzany/, 3) 1 dziecko z miejscowości Olkusz ul. Skalska, 4) 1 dziecko z miejscowości Olkusz ul. Staszica, 5) 1 dziecko z miejscowości Olkusz ul. Sosnowa, 6) 1 dziecko z miejscowości Kosmolów, 7) 1 dziecko z miejscowości Troks. 2. Szkoły Podstawowej Nr 7 w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym dla Dzieci Słabo Widzących i Niewidomych w Dąbrowie Górniczej ul. Wybickiego 1 i z powrotem: 1 dziecko niepełnosprawne z miejscowości Olkusz ul. Korczaka. Liczba dowożonych dzieci w okresie objętym zamówieniem może ulegać zmianie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1/ posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zamawiający wymaga posiadania licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2/ posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że samochód, którym będzie wykonywana usługa dowozu jest przystosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych oraz oświadczenia, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, t.j. kierowca - kwalifikacje zawodowe kierowcy, opiekun - przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu na trasie dom-szkoła-dom, kwalifikacje zawodowe pozwalające na wykonywanie zawodu pielęgniarki lub świadectwo ukończenia kursu udzielania pierwszej pomocy, 3/ znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający wymaga polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z oferta należy złożyć: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Licencja na wykonywanie krajowego drogowego transportu osób. 4. Dokumenty potwierdzające, że samochód, którym będzie wykonywana usługa dowozu jest przystosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych . 5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, t.j. kierowca - kwalifikacje zawodowe kierowcy, opiekun - przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci w czasie przewozu na trasie dom-szkoła-dom, kwalifikacje zawodowe pozwalające na wykonywanie zawodu pielęgniarki lub świadectwo ukończenia kursu udzielania pierwszej pomocy. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/olkusz

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zespół Edukacji w Olkuszu ul. Rynek 1 pok. nr 319.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego Urząd Miasta i Gminy w Olkuszu ul. Rynek 1, pok. 304.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.