eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Usuwanie wyrobów zawierających azbest zakwalifikowanych do I lub II stopnia pilności usunięcia, realizowane przez Powiat Pleszewski oraz gminy Powiatu Pleszewskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-05

Pleszew: Usuwanie wyrobów zawierających azbest zakwalifikowanych do I lub II stopnia pilności usunięcia, realizowane przez Powiat Pleszewski oraz gminy Powiatu Pleszewskiego.
Numer ogłoszenia: 130395 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103335 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, woj. , tel. 062 7429652, faks 062 7429665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest zakwalifikowanych do I lub II stopnia pilności usunięcia, realizowane przez Powiat Pleszewski oraz gminy Powiatu Pleszewskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi obejmującej : - demontaż materiałów zawierających azbest z obiektów budowlanych znajdujących się na terenie Powiatu Pleszewskiego, zakwalifikowanych do I lub II stopnia pilności usunięcia, następnie ich załadunek, transport na składowisko, rozładunek i unieszkodliwienie lub utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - załadunek wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na terenie nieruchomości w Powiecie Pleszewskim, transport na składowisko, rozładunek i unieszkodliwienie lub utylizację odpadów zgodnie obowiązującymi przepisami. 2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany według zasad określonych w: a).Regulaminie wykonania i finansowania usług polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest, realizowanych przez Powiat Pleszewski w roku 2011, zwanym dalej Regulaminem, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. b). w przepisach z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami, bhp oraz budowlanych m.in. określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. Nr 8, poz. 31), Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyborów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71 poz. 649 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216 poz. 1824). 3) Przedmiot zamówienia finansowany będzie przez Powiat Pleszewski ze środków gmin Powiatu Pleszewskiego, budżetu Powiatu Pleszewskiego oraz dotacji WFOŚiGW. 4) Przedmiot zamówienia realizowany będzie do górnej granicy środków zabezpieczonych na ten cel, tj. maksymalnie do kwoty 177.400,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że dofinansowanie ze środków Powiatu na realizację jednego wniosku nie może przekroczyć kwoty 3.000, 00 zł brutto. 5). Zamawiający zastrzega, że kwota za wykonanie przedmiotu umowy może być niewykorzystana w całości, ze względu na ilość złożonych wniosków. W takim przypadku, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze z tytułu wykonania usług o mniejszej wartości niż określona powyżej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mazowieckie Przedsiębiorstwo Ekologiczne Danuta Abramczyk, ul. Arkuszowa 65 / 43, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164259,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 842,40

  • Oferta z najniższą ceną: 842,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1836,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.