Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Sosnowiec: Wykonanie robót budowlanych obejmujących: Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym technikum energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65.
Numer ogłoszenia: 130353 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Klub im. Jana Kiepury , ul. Będzińska 6, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2913948, faks 0-32 2913948.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiepura.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących: Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym technikum energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu imienia Jana Kiepury w Sosnowcu przy ulicy Będzińskiej 65..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy odrębne zadania.
1.1.Zadanie I-Remont niektórych pomieszczeń strychowych w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu i polegający na wykonaniu robót malarskich, pokrywaniu podłóg i ścian, wykonaniu robót izolacyjnych w zakresie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów elektrycznych.
1.2.Zadanie II - Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania do potrzeb Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury - na salę zajęć środowiskowych wraz z zapleczem i polegający na wyko-naniu robót malarskich, nakładaniu powierzchni kryjących, wymianie stolarki drzwiowej i zainstalowaniu okien.
1.3.Zadanie III - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu - i polegająca na montażu rurociągów a rur C-Stahl zewnętrznie ocynkowanych, łączonych przez zaciskanie, montażu i podłączeniu grzejników, montażu urządzeń oraz armatury odcinająco-regulacyjnej i pomiarowej, próbie szczelności instalacji grzewczych (na zimno i na gorąco), rozruchu i regulacji instalacji grzewczych, wykonaniu izolacji termicznych rurociągów grzewczych oraz wykonaniu podłączenia obiegów grzewczych w pomieszczeniu wymiennikowni..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.44.20.00-7, 45.33.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I - Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania prac remontowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę 50.000,00 zł (brutto) każda;
Zadanie II - Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania prac remontowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę 20.000,00 zł (brutto) każda;
Zadanie III - Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji centralnego ogrzewania na kwotę 600.000,00 zł (brutto) każda;
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował: Zadanie I:
- co najmniej 5 robotnikami budowlanymi,
-jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie,
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie;
Zadanie II:
- co najmniej 4 robotnikami budowlanymi,
- jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie,
Zadanie III:
- co najmniej 6 robotnikami budowlanymi posiadającymi aktualne badania lekarskie dopuszczające pracownika do pracy na wysokości,
-jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę należy sporządzić pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta jest dokumentem zawierającym treść oświadczenia woli - zatem wykonawca musi ofertę własnoręcznie podpisać. Wszelkie miejsca w ofercie, w których nanoszone były zmiany muszą być bezwzględnie parafowane przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca do podpisania oferty i parafowania zmian ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kserokopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany osób z odpowiednimi uprawnieniami po pisemnym zawiadomieniu o tym zamawiającego i dostarczeniu potwierdzających ich uprawnienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kiepura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Klub imienia Jana Kiepury
ul. Będzińska 6,
41-200 Sosnowiec,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 14:00, miejsce: Miejski Klub im. Jana Kiepury, ul. Będzińska 65 41-200 Sosnowiec, pokój nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Remont niektórych pomieszczeń strychowych w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania obiektu do potrzeb siedziby Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich, pokrywaniu podłóg i ścian, wykonaniu robót izolacyjnych w zakresie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów elektrycznych-według przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.11.12.20-6, 45.30.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.32.00.00-6, 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remont niektórych pomieszczeń w budynku po byłym Technikum Energetycznym w ramach przystosowania do potrzeb Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury - na salę zajęć środowiskowych wraz z zapleczem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich, nakładaniu powierzchni kryjących, wymianie stolarki drzwiowej i zainstalowaniu okien - według przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.20.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż rurociągów a rur C-Stahl zewnętrznie ocynkowanych, łączonych przez zaciskanie, montaż i podłączenie grzejników, montaż urządzeń oraz armatury odcinająco-regulacyjnej i pomiarowej, próba szczelności instalacji grzewczych (na zimno i na gorąco), rozruch i regulacja instalacji grzewczych, wykonanie izolacji termicznych rurociągów grzewczych oraz wykonanie podłączenia obiegów grzewczych w pomieszczeniu wymiennikowni - według projektu budowlanego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Budowa drogi przeciwpożarowej wraz z budową chodnika przy Sportowej Szkole Podstawowej nr 17 ul. Zamkowa 17 w Sosnowcu
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ZLOKALIZOWANEGO W SZCZEKOCINACH-PRZY UL. POLNEJ - powtórzone postępowanie
- dostawa PRODUKTÓW LECZNICZYCH, ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA ŻYWIENIOWEGO I WYROBÓW MEDYCZNYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- ZP-2200-25/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH I BIOCHEMICZNYCH
- Projekt i budowa dla zadania "Budowa czterech boisk na terenie Stadionu Ludowego przy ul. Kresowej w Sosnowcu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy pasa włączenia i wyłączenia na ciągu drogi DK94 w ramach zadania pn.: "Rozbudowa i przebudowa DK 94 w Sosnowcu - Etap II"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.