Ogłoszenie z dnia 2016-02-08
Kraków: Roboty budowlane: Remont łazienki w budynku V Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Słomnikach
Numer ogłoszenia: 13021 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6195925, faks 12 6195927.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: Remont łazienki w budynku V Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Słomnikach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Remont łazienki w budynku V Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Słomnikach, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku do niniejszej dokumentacji. Zakres zamówienia obejmuje Remont łazienki w budynku V Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Słomnikach, w tym: Ze ścian łazienki należy skuć istniejące płytki ceramiczne, które ułożone są do wysokości 160 cm. Należy również na całej wysokości ścian skuć istniejący tynk i w jego miejsce wykonać nowy. Po przygotowaniu podłoża oraz zagruntowaniu ścian należy ułożyć nowe płytki gresowe szkliwione o wymiarach 40x40 cm (dostawa Zamawiającego) do wysokości 200 cm, natomiast nad płytkami należy wykonać gładzie gipsowe (zarówno na ścianach jak i sufitach), które następnie należy pomalować farbą lateksową w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym. Na posadzce należy skuć istniejące płytki ceramiczne oraz wylewkę cementową gr. ok. 4,5 cm. Po skuciu posadzki, należy wykonać nową, zbrojoną siatką stalową, wylewkę cementową o gr. 4 cm na folii PE. Nowo wykonaną wylewkę należy uszczelnić płynną folią, natomiast naroża posadzki zabezpieczyć dodatkowo taśmą uszczelniającą na zaprawie uszczelniającej dwuskładnikowej. Po zagruntowaniu podłoża należy ułożyć nowe płytki gresowe szkliwione o wymiarach 40x40 cm (dostawa Zamawiającego). Wszystkie istniejące w łazience drzwi (skrzydło drewniane, ościeżnica metalowa) należy wymienić na nowe drzwi w ramie z drewna iglastego, lakierowane białe, łazienkowe, pełne, ościeżnica kompletna regulowana MDF (skrzydło i ościeżnica z dostawy Zamawiającego). Nowe drzwi należy zaopatrzyć w klamki z szyldem metalowe, zwykłe lub łazienkowe, srebrne, szczotkowane, zgodnie z przedmiarem robót. W pomieszczeniach wskazanych w przedmiarze robót należy wykonać obudowy rur stalowych z płyt gipsowo-kartonowych wodoodpornych grubości 12,5 mm na rusztach metalowych. W nowo wykonanych obudowach należy zamontować drzwiczki rewizyjne stalowe o wymiarach 150x150 mm. W jednym z pomieszczeń istniejącą rurę stalową należy wymienić na długości wskazanej w przedmiarze na nową rurę stalową gwintowaną o średnicy 32 mm, którą należy wkuć w ścianę. Istniejące miski ustępowe należy wymienić na nowe urządzenia sanitarne porcelanowe typu kompakt i zaopatrzyć je w sedesy z tworzywa sztucznego (urządzenia sanitarne i sedesy z dostawy Zamawiającego). Należy również wymienić przyłącza elastyczne do armatury toaletowej stojącej w oplocie stalowym o długości 500 mm. Należy wykonać nową instalację wodną z rur PP o średnicy 20 mm. Istniejącą umywalkę wraz z baterią stojącą należy wymienić na nową umywalkę pojedynczą porcelanową z syfonem z tworzywa sztucznego (umywalka, syfon, bateria i przyłącze elastyczne z dostawy Zamawiającego). Należy zamontować pojemnościowy podgrzewacz wody 10 dm3 (z dostawy Zamawiającego). Wszystkie istniejące podejścia odpływowe z rur PVC, jak też podejścia dopływowe należy wymienić. W pomieszczeniu wskazanym w przedmiarze należy wymienić odcinek rury żeliwnej kanalizacyjnej o średnicy 50 mm. Należy również wymienić istniejące gniazda elektryczne oraz łączniki instalacyjne, a także istniejące oprawy żarowe na nowe oprawy 1x40W E27 IP44. Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco z remontowanych miejsc prac, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac, a następnie należy wywieźć w miejsce do tego przeznaczone, natomiast materiały, które tego wymagają - zutylizować. 2- Szczegółowy zakres zawiera opis przedmiotu zamówienia i przedmiary stanowiące załącznik do niniejszego zaproszenia. 3- Wymagany okres rękojmi/gwarancji - 48 m-cy. 4- Miejsce realizacji: Słomniki, os. Świerczewskiego 4. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność, ryzyko i koszt, dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i zdobył dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5- Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość krótkotrwałego przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w soboty. 6- Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 7- Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Wszelkie uszkodzenia i zabrudzenia powstałe przy prowadzeniu prac muszą być przez wykonawcę naprawione i usunięte na jego koszt. 8- Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego przed wbudowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią wymagania minimum. 9- Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 44.11.23.10 - Ścianki działowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ SKWARCZYŃSKI PHU BUDGREM-KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ SKWARCZYŃSKI PHU BUDGREM-KRAKÓW
- PHU Budgrem-Kraków Grzegorz Skwarczyński, ul. Lubomirskiego 7/1, 31-509 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12565,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13899,00
Oferta z najniższą ceną: 13899,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13899,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
niniejsze zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym, udzielanym w okresie nieprzekraczającym 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego o numerze 26/3/2015 z dnia 6 maja 2015 r. temu samemu wykonawcy i stanowiącym nie więcej niż 50 % jego wartości, przewidzianym w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 46273-2015; data zamieszczenia: 2.04.2015 r., przeprowadzanego w trybie przetargu nieograniczonego, polegającym na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego dotyczącego remontu pomieszczeń, w ramach których wykonywane były m.in.: roboty renowacyjne powłok malarskich ścian i sufitów, roboty tynkarskie, roboty posadzkarskie (płytki i wykładziny PVC), prace wyburzeniowe ścianek działowych, wstawianie stolarki drzwiowej, wznoszenie nowych ścianek działowych, a także roboty elektryczne, teletechniczne i sanitarne. Niniejsze zadanie będzie zrealizowane w standardzie nie wyższym niż średni, gdyż liczymy się, że w perspektywie roku do dwóch wydział zostanie zlikwidowany. Niemniej stan łazienki urąga warunkom BHP i działania te są konieczne. Na wniosek Kierownika Oddziału Gospodarczego Sądu Okręgowego w Krakowie oraz na podstawie zgody Burmistrza Słomnik, proponuje się wykonać remont łazienki, polegający m.in. na wymianie płytek ceramicznych na ścianach i posadzce, szpachlowaniu malowaniu ścian i sufitów, wymianie stolarki drzwiowej oraz wymianie elementów białego montażu wraz z podejściami i instalacją wodną w budynku V Wydziału Zamiejscowego Ksiąg Wieczystych w Słomnikach. Ze względów technicznych i ekonomicznych, uzasadnione jest, aby wykonawca, który okazał się najkorzystniejszym oferentem w przetargu nieograniczonym na roboty podstawowe oraz który udzielił gwarancji na wykonane prace, wykonał również roboty remontowe objęte zamówieniem uzupełniającym.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej oraz sprzętu weterynaryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa systemu próżniowego do pobierania materiału do badań wraz z dzierżawą czytnika OB na okres 3 lat
- Dostawa gazów specjalistycznych
- Wykonanie rezerwowego zasilania mikroskopów i urządzeń towarzyszących w pawilonie A-2 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-267/24
- Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
- Zapewnienie wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Palo Alto
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.