eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Utrzymanie czystości w obiekcie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Stalowa Wola: Utrzymanie czystości w obiekcie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15
Numer ogłoszenia: 130198 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski, ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, fax 015 643 36 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obiekcie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiekcie Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ulicy Podleśnej 15. Zamówienie winno być realizowane w sposób sprawny, dokładny, terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy. Obiekt w którym realizowane będzie zamówienie jest obiektem 5-kondygnacyjnym, o powierzchni użytkowej 3088 m2 . Na korytarzach, holach, klatce schodowej, w sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych i sali narad na posadzkach znajdują się płytki gres i terakotowe. W pomieszczeniach biurowych na posadzkach w większości wykładzina dywanowa ( wykładzina PCV w archiwach, oraz w kilku pomieszczeniach biurowych na posadzkach płytki gres. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia: 1.własnym sprzętem, 2.własnymi: środkami czyszczącymi, dezynfekującymi, zapachowymi, odpowiednimi do rodzaju czyszczonych powierzchni i dopuszczonymi do obrotu 3.Wykonawca dostarcza własne worki na śmieci, 4.przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem, 5.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie obiektu należyty ład, porządek, przestrzegać przepisy BHP i p.poż 6.Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę 7.Wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy urzędu ( 7.30-15-30 od poniedziałku do piątku) 8.Zamawiający będzie we własnym zakresie dostarczał i uzupełniał papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie w sanitariatach 9.Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją usługi 10.Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w obiekcie, w którym będzie realizowane zamówienie II.Zakres prac objętych zamówieniem. - mycie stolarki okiennej i drzwiowej w całym obiekcie - 2 razy w roku - czyszczenie na mokro wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych - 1 raz w roku - pranie żaluzji pionowych - 1 raz w roku - utrzymanie porządku wokół budynku ( w granicach ogrodzenia, w tym koszenie trawy w okresie wiosenno-letnim, w miarę potrzeby). - w zakresie utrzymania czystości w pokojach biurowych należy: odkurzanie wykładzin dywanowych, usuwanie na bieżąco ewentualnych plam na wykładzinach, mycie i konserwacja wykładzin z płytek lub PCV, usuwanie kurzu z powierzchni mebli, parapetów i grzejników, czyszczenie mebli środkiem do konserwacji mebli, parapetów i grzejników, codzienne opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymianą worka na śmieci - śmieci z pokoi biurowych będą wystawiane przed drzwiami do pokoi - w zakresie utrzymania czystości na korytarzach, holach i klatce schodowej należy: zamiatanie, wycieranie na mokro i konserwacja posadzek, przecieranie z kurzu i mycie balustrady klatki schodowej, usuwanie kurzu z parapetów, grzejników, gablot, czyszczenie drzwi przeszklonych. - w zakresie utrzymania czystości w kabinie windy należy: zamiatanie, wytarcie na mokro posadzki, utrzymanie w czystości poprzez wyszczyszczenie odpowiednim środkiem elementów ze stali nierdzewnej kabiny windy i luster - w zakresie utrzymania czystości w toaletach należy: mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych, mycie glazury i terakoty, opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymiana worka - w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach socjalnych należy: mycie i dezynfekcja umywalek i zlewozmywaków, mycie glazury i terakoty, opróżnianie pojemników na śmieci wraz z wymiana worka na śmieci - w zakresie utrzymania czystości w archiwach należy zamieść i zmyć lub odkurzyć posadzkę - w zakresie utrzymania czystości w serwerowniach należy zmyć lub odkurzyć posadzkę - w zakresie utrzymania czystości w sali narad należy: zamieść, wytrzeć na mokro i konserwować posadzkę z płytek, usunąć kurz z parapetów i mebli, konserwować meble środkiem do konserwacji. III.Częstotliwość wykonywania prac porządkowych; - korytarze, hole, wiatrołap, klatka schodowa ( powierzchnia korytarzy 571,76 m2 , powierzchnia klatki schodowej 71,63 m2 - 5 razy w tygodniu, - pokoje biurowe o numerach: 409, 410,412,413, 418, 419,420, 321, 201, 209,211, 9,12,13 i łącznej powierzchni ok.400 m2 - 5 razy w tygodniu - sala narad - nr 113 o powierzchni 80 m2 - 1 raz w tygodniu - toalety, pokoje śniadań o powierzchni ok. 147 m2 - 5 razy w tygodniu - serwerownie, archiwa o powierzchni ok. 252 m2 - 1 raz w miesiącu - pomieszczenia o nr 417, 312, 204, 205 o powierzchni ok. 80 m2 - nie będą sprzątane przez Wykonawcę - pozostałe pokoje biurowe o powierzchni około; 1350 m2 - 2 razy w tygodniu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonywali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną, trwającą minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy, usługę sprzątania w obiektach biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 , b) wskażą do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby, z których każda posiada wynikający z jednej umowy co najmniej 6-miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu pomieszczeń biurowych c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1). Wykaz wykonywanych usług sprzątania w obiektach biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2, z wskazaniem całkowitej wartości zamówienia, zamawiającego, okresu realizacji zamówienia - Załącznik nr 4 i załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało zrealizowane należycie 2). Informacje o osobach, które będą realizowały zamówienie - Załącznik nr 5 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15 pokój nr 310 lub 311.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15 sekretariat- pokój nr 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.