eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Roboty budowlane - remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół dla programu Podniesienie jakości życia na terenie wsi Dąb Polski i Modzerowo poprzez remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół (plac zabaw, boisko) .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Włocławek: Roboty budowlane - remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół dla programu : Podniesienie jakości życia na terenie wsi Dąb Polski i Modzerowo poprzez remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół (plac zabaw, boisko) .
Numer ogłoszenia: 130152 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Włocławek , ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, faks 054 230 53 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół dla programu : Podniesienie jakości życia na terenie wsi Dąb Polski i Modzerowo poprzez remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół (plac zabaw, boisko) ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Roboty budowlane - remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół dla programu : Podniesienie jakości życia na terenie wsi Dąb Polski i Modzerowo poprzez remont świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół (plac zabaw, boisko) 1. Świetlica wiejska oraz plac zabaw z boiskiem w miejscowości Modzerowo - 45.40.00.00-1, , 45.11.27.232-9 ) : 1. Wykonanie robót rozbiórkowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z przemurowaniem i naprawą ścian, wykonanie stropu podwieszanego wraz z izolacją cieplną, rozebranie starych podłóg i wykonanie nowych z gresów , roboty wykończeniowe wewnętrzne- wykładzina scienna z paneli, malowanie, glazura w pomieszczeniach WC i mag. Technicznym, tynk na elewacji z malowaniem, wykonanie nowych schodów wejściowych zewnętrznych z podestem, roboty instalacyjne- elektryczne, wod-kan i wyposażenie instalacji, montaż kominka 2. Wykonanie robót przygotowawczych - roboty pomiarów, wykonanie robót ziemnych, ustawienie obrzeży, wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej na podsypce piaskowej i żwirowych, budowa boiska z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze czerwonym, bezfazowej , wykonanie ogrodzenia z 3 furtkami , wykonanie placu zabaw ze żwiru płukanego , wykonanie robót wykończeniowych - profilowania oraz obsiania trawą skarp, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 2. Świetlica wiejska oraz plac zabaw z boiskiem w miejscowości Dąb Polski - 45.40.00.00-1, , 45.11.27.232-9 ) : 1.Wykonanie robót rozbiórkowych pokrycia i konstrukcji dachu, rozebranie ścianek drewnianych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z przemurowaniem i naprawą ścian , wzmocnienie budynku poprzez spięcie wieńcem żelbetowym, wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z pokryciem z blachodachówki , strop podwieszany wraz z izolacją cieplną, rozebranie starych podłóg drewnianych i wykonanie nowych z gressów , roboty wykończeniowe wewnętrzne- wykładzina ścienna z paneli , glazura w pomieszczeniach WC i mag. technicznym , roboty zewnętrzne - docieplenie ścian na elewacji, roboty instalacyjne - elektryczne, wod-kanalizacyjne i wyposażenie ubikacji , montaż kominka wraz z rozprowadzeniem ciepła. 2. Wykonanie robót przygotowawczych - roboty pomiarów, wykonanie robót ziemnych, ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej z kostki brukowej betonowej szarej na podbudowie z betonu B-15 , wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej na podsypce piaskowej , wykonanie nawierzchni boiska z kostki betonowej , ustawienie kosza typu gęsia szyja , urządzenia wielofunkcyjnego na placu zabaw, ławek, ustawienie ogrodzenia z bramą przesuwną 4 m i furtką, wykonanie robót wykończeniowych - profilowania oraz obsiania trawą skarp, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Roboty należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi oraz sztuką budowlaną. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w terenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 7000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego : BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052 - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. - Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,chyba , że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców , którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 i2 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy , 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą 2.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia , z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykaz wykonanych w ciągu w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli przedmiotowy wykaz będzie zawierał mniej niż 2 wykonane podobne roboty remontowe albo gdy z dokumentów potwierdzających ich wykonanie będzie wynikało, że którakolwiek z wykonanych robót ( wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat poprzedzonych terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) nie została wykonana należycie, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wymagane są minimum 2 referencje. 2. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi wraz z wymaganymi uprawnieniami, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( załączyć kserokopię uprawnień) Kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 ze zmianami) prawa budowlanego. Majster - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi . 3). Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , W przypadku dysponowania osobami innego podmiotu, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4 ) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykona : rusztowania rurowe o wys. do 4 m, betoniarka , przyczepa skrzyniowa 5 ton , samochód samowyładowczy do 5 ton , zagęszczarka spalinowa , samochód dostawczy min do 5 ton,). W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami innych podmiotów Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu o ich udostępnieniu. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 350 tysięcy złotych , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Certyfikat lub oświadczenie , że materiały , które będą wbudowane , będą odpowiadać co do jakości , wymogom wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r .Prawa Budowlanego ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156 , poz. 1118 j.t ze zmianami ) . 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IX ust 1 niniejszej specyfikacji składa następujące dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. OFERTA SKŁADANA PRZEZ PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE (KONSORCJUM): 1. Zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego ( dot. konsorcjów, spółek cywilnych ). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza kopii, z którego będzie wynikało pełnomocnictwo 2. Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: IX ust 1 pkt 1,2 oraz z ust.7 pkt 4 oraz oświadczenia z art. 22 ustawy dotyczące każdego podmiotu. Pozostałe dokumenty i oświadczenia są wspólne i może je złożyć którykolwiek z Wykonawców. 3 . W przypadku wybrania oferty wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia wymaga okazania umowy konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: - Jednoznacznie określała wspólne przedsięwzięcie gospodarcze obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia. - Zawierała zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty. - Określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym. - Stwierdzała, że partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, - Była zawarta na czas trwania umowy, powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi. - Określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia. - Opatrzona podpisami . 7. Wykonawcy zobowiązani są również dostarczyć do przedkładanej oferty następujące dokumenty: 1.Oferta powinna być sporządzono według wzoru formularza oferty. 2. Wycena w oparciu o kosztorys ofertowy . 3. Zaakceptowany projekt umowy podpisany na ostatniej stronie z wyrazem Akceptuję i parafowany na każdej stronie projektu umowy 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania ( art. 24 i art. 22 PZP) 5. Wstępny harmonogram robót Brak wstępnego harmonogramu robót jest podstawa do odrzucenia oferty z postępowania przetargowego. 6. Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 7. Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 8. Dowód wpłaty wadium . 9. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z dokumentacją projektową . Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem można dokonać w dwojaki sposób tj.: 1) na każdej stronie dokumentu lub 2) w przypadku dokumentów wielostronicowych, każdy dokument oddzielenie można poświadczyć za zgodność z oryginałem na pierwszej stronie z podaniem ilości stron tego dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za odpłatnością 10,0 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek -pokj nr 5 - sekretaria. Publiczne otwarcie ofert w dniu 22.05.2009 rok godz. 9:15 - sala konferencyjna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.