Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-03
Zakopane: Świadczenie usługi transportowej dla uczniów na staże - wizyty zawodoznawcze w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 130146 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. A. Dziedzica w Zakopanem , ul. Kasprusie 14 B, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 634 35, faks 18 20 626 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1-zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi transportowej dla uczniów na staże - wizyty zawodoznawcze w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego usługi w zakresie transportu drogowego, polegające na transporcie uczniów Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Aleksandra Dziedzica w Zakopanem na staże-wizyty zawodoznawcze w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.2. przedmiotowej SIWZ: a)Transport uczniów technikum lub szkoły zawodowej uczestniczących w projekcie realizowanym przez Zespół Szkół Zawodowych nr 1 w Zakopanem. Wykonawca zrealizuje transport dla dwóch grup uczniów: Skład jednej grupy to: (15 uczniów i 1 opiekun). Wykonawca zapewni odpowiednią ilość niezbędnego sprzętu (pojazdów transportowych o licznie miejsc siedzących min: 17), umożliwiając uczestnikom swobodny przejazd do miejsca staży - wizyt zawodoznawczych. Wszystkie koszty związane z transportem uczniów ponosi Wykonawca) Transport uczniów nr 1 obejmuje : transport uczniów ze szkoły Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Aleksandra Dziedzica w Zakopanem ul. Kasprusie 14 b do Fiat Auto Poland S.A. w Tychach ul. Turyńska 100, postój a następnie powrót pod szkołę, wyjazd z Zakopanego ok. godziny 6.00, powrót do Zakopanego ok. godziny 19.00, - ilość transportów: 1 - ilość grup: 1 - terminy realizacji: od 01.05.2013r do 30.06.2013r. - ilość kilometrów podczas transportu uczniów - 366 km Transport uczniów nr 2 obejmuje : - transport uczniów ze szkoły Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 im. Aleksandra Dziedzica w Zakopanem ul. Kasprusie 14b do Fabryki Mebli Ryś w Izdebniku, Krzywaczka 487 postój a następnie powrót pod szkołę, wyjazd z Zakopanego ok. godziny 8.00, powrót do Zakopanego ok. godziny 16.00 - ilość transportów : 1 - ilość grup: 1 - termin realizacji : od 01.05.2013r do 30.06.2013r - ilość kilometrów podczas transportu uczniów - 180 km Wykonawca zobowiązany jest do przewozu uczniów, które odbywać się będą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy- Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. W przypadku awarii środka transportu wykonawca zabezpiecza pojazd zastępczy spełniający w/w wymagania. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca zobowiązanych jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający postanowił odstąpić od obowiązku wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich stosowania, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1)Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, Aktualną licencję/zezwolenie na wykonywanie przewozu osób wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym z późń. zm.;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.2.Posiadania wiedzy i doświadczenia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1)Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, Aktualną licencję/zezwolenie na wykonywanie przewozu osób wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym z późń. zm.;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaz pojazdów przewidzianych do wykonania usługi posiadających ważne, ubezpieczenie OC, badania techniczne pojazdów, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1)Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu pojazdów przewidzianych do wykonania usługi odpowiadającym wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 2)Wykaz pojazdów przewidzianych do wykonania usługi min. 1 pojazd/środek transportu przeznaczony do transportu osób min. 17 miejsc siedzących - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik numer 6 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykaz pojazdów przewidzianych do wykonania usługi posiadających ważne, ubezpieczenie OC, badania techniczne pojazdów, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 2)Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi odpowiadającym wymaganiom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi, wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania osobami; min. 1 osoba posiadająca uprawnienie do kierowania środkiem transportu przeznaczonym do transportu osób min. 17 osób - - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik numer 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8.4.Sytuacji ekonomicznej i finansowejocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1)Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1)Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ, Aktualną licencję/zezwolenie na wykonywanie przewozu osób wydana na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym z późń. zm.;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1, 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 4 do niniejszej SIWZ, Zamawiający działając na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych, żąda aby Wykonawca w składanej ofercie przetargowej (w Załączniku Nr 8 do SIWZ) wskazał (o świadczył) że: 1)całość zamówienia objęta przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego zostanie wykonana przez Wykonawcę samodzielnie bez udziału podwykonawców, bądź w przypadku zamiaru powierzenia do wykonania części zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego podwykonawcy 2)części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zlecenie wykonania części prac podwykonawcom nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jakby to były działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników lub przedstawicieli.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym rozdziale. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 i 2 niniejszej umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 3.Zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi, warunkami atmosferycznymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie może ulec termin realizacji umowy. 4.Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia- zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 5.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany liczby godzin lub uczestników projektu. W przypadku zmniejszenia liczby godzin lub uczestników projektu Zamawiający odpowiednio (proporcjonalnie) zmniejszy wynagrodzenia w tym zakresie. 6.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany Wykonawcy umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz1-zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Aleksandra Dziedzica w Zakopanem, ul. Kasprusie 14 b, 34-500 Zakopane,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. Aleksandra Dziedzica w Zakopanem, ul. Kasprusie 14 b, 34-500 Zakopane, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.