eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszyce › Remont i odwodnienie drogi dojazdowej do pól i gospodarstw rolnych w miejscowości Włostowice w gminie Koszyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Koszyce: Remont i odwodnienie drogi dojazdowej do pól i gospodarstw rolnych w miejscowości Włostowice w gminie Koszyce.
Numer ogłoszenia: 130132 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koszyce, ul. Nowa 14, 32-130 Koszyce, woj. małopolskie, tel. 041 35 14 115, fax 041 35 14 052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i odwodnienie drogi dojazdowej do pól i gospodarstw rolnych w miejscowości Włostowice w gminie Koszyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z remontem i odwodnieniem drogi dojazdowej do pól i gospodarstw rolnych w miejscowości Włostowice. Remont drogi będzie wykonywany na odcinku od km 0 + 03,50 do km 0 + 355. Na podanym odcinku zaprojektowano wzmocnienie-wyrównanie istniejącej nawierzchni żużlem wielkopiecowym, wykonanie nawierzchni bitumicznej , renowację odwodnienia lewostronnym rowem otwartym, trapezowym oraz przebudowę zjazdów do pól i gospodarstw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe dokumenty, będące które są integralną częścią SIWZ: 1) Specyfikacja techniczna na wykonanie remontu i odwodnienia drogi dojazdowej do pól i gospodarstw rolnych wraz z opisem przedmiotu zamówienia. 2) Przedmiar robót z opisem technicznym i mapą orientacyjną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium Przetargowe wynosi 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości 2500 zł (dwa tysiące pięćset złotych) należy wpłacić, w przypadku wnoszenia wadium w gotówce, na rachunek zamawiającego w NBS Solec Zdrój O/Koszyce 35 8517 0007 0054 0047 7059 0003 do dnia 07 lipca 2008 r. do godz. 12.00. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy...

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) z późniejszymi zmianami, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w niniejszej specyfikacji, tj.: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający oceni załączone dokumenty metodą spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregoś z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Dołączane dokumenty powinny być aktualne, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Z tytułu odrzucenia ofert Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy załączyć dokumenty poświadczające, że roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zostały wykonane terminowo i należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Koszyce/Wprowadzenie/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Koszycach ul. Nowa 14, 32-130 Koszyce tel:041-3514115 fax:041-3514052 e-mail:sekretarz@koszyce.gmina.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy w Koszycach ul. Nowa 14, 32-130 Koszyce - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.