eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Remonty chodników, dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Jarocin masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera oraz dróg gruntowych za pomocą walca i równiarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Jarocin: Remonty chodników, dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Jarocin masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera oraz dróg gruntowych za pomocą walca i równiarki
Numer ogłoszenia: 130082 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty chodników, dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta i gminy Jarocin masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera oraz dróg gruntowych za pomocą walca i równiarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia ma być wykonany w systemie zapewniania jakości opartym na normie DIN EN ISO 9001. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają powyższemu wymogowi, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z w/w normą jakościową. Przedmiotem zamówienia jest : 1/ remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera oraz remonty dróg gruntowych za pomocą walca i równiarki, Remonty nawierzchni należy wykonać wg technologii zamieszczonej w Katalogach Nakładów Rzeczowych 2-31- nawierzchnie na drogach i ulicach ; tablica nr 1106 - 01 i tablica nr 0311 - 05 i 06 (w przypadku nowej warstwy ścieralnej o grub. od 3cm) oraz szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do nin. specyfikacji. 2/ utwardzenie dróg gminnych gruzem budowlanym, tłuczniem, 3/ nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej grysowo-żwirowej w ilości: - < 10 t (nowa warstwa nawierzchni), - 10-100 t (nowa warstwa nawierzchni), - 100-500 t (nowa warstwa nawierzchni), - >500 t (nowa warstwa nawierzchni). 4/ wymiana krawężników lub przełożenie krawężników betonowych lub kamiennych, 5/ wykonanie ławy betonowej z B45 6/ ułożenie obrzeża na podsypce piaskowo- cementowej, 7/wykonanie podbudowy: - wbudowanie 1 t piasku, - wbudowanie 1 t piasku z cementem (1:4) - wbudowanie 1 t tłucznia - wbudowanie 1 t gruzu budowlanego, - wykorytowanie 1 m2 (głębokość do 25 cm), - wywóz urobku - 1 m3 na odległość do 10 km, 8/ frezowanie 1 m2 nawierzchni, 9/ praca równiarki samojezdnej ( 2 szt. ), 10/ praca walca statycznego samojezdnego ( 2 szt. ), 11/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, 12/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, 13/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubość 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm, 14/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grubość 6 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm 15/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, 16/ nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm 17/ nawierzchnie z płytek betonowych 35*35*5 na podsypce pisakowej 3 cm, 18/ wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, 19/ regulacja pionowa /wysokościowa/ ulicznych kratek ściekowych, włazów kanalizacyjnych, zaworów wodociągowych, gazowych itp znajdujących się w jezdni w/w dróg. 20/ wybudowanie przykanalika wraz z ze studzienką ściekową, 21/ wymiana wpustu ulicznego, 22/ wymiana zwężki 1000/600 na płytę śr. 1000 mm, 23/ badanie wskaźnika stopnia zagęszczenia gruntu, 24/ badanie strzałki ugięcia 25/ przepusty - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - w zł/szt, 26/ przepusty - ścianki czołowe dla rur o średnicy 30 cm - w zł/szt. 27/kopanie/odmulenie rowu bez profilowania skarpy na głębokość < 20 cm - w zł/mb, 28/ kopanie/odmulenie rowu bez profilowania skarpy na głębokość od 20 - 50 cm - w zł/mb, 29/ kopanie/odmulenie rowu bez profilowania skarpy na głębokość od 50 cm - 1,0 m - w zł/mb, 30/ kopanie/odmulenie rowu bez profilowania skarpy na głębokość > 1,0 m - w zł/mb, 31/kopanie/odmulenie rowu z profilowaniem skarpy na głębokość < 20 cm - w zł/mb, 32/ kopanie/odmulenie rowu z profilowaniem skarpy na głębokość od 20 - 50 cm - w zł/mb, 33/ kopanie/odmulenie rowu z profilowaniem skarpy na głębokość od 50 cm - 1,0 m - w zł/mb, 34/ kopanie/odmulenie rowu z profilowaniem skarpy na głębokość > 1,0 m - w zł/mb, Oferent we własnym zakresie zabezpieczy materiał do wykonania robót Przedmiot zamówienia każdorazowo będzie wykonywany według uzgodnień z Zamawiającym . Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka asfaltowa powinna być zlokalizowana w technicznie uzasadnionej odległości, tj. czas transportu mieszanek zagęszczanych (od załadunku do rozładunku) nie powinien przekraczać 2 godzin, pod warunkiem zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu. Czas transportu masy będzie liczony od telefonicznego poinformowania Zamawiającego o odbiorze masy (z jednoczesnym uzyskaniem potwierdzenia odbioru masy) do momentu dotarcia do miejsca inwestycji. Przystosowane samochody do odbioru masy muszą poruszać się zgodnie z postanowieniami Kodeksu Drogowego po drogach, gdzie dopuszczalny jest ruch samochodów ciężarowych. Wykonawca uzgodni telefonicznie odbiór masy bitumicznej z Zamawiającym. Na okoliczność jej odbioru uzyska potwierdzenie z podaniem: - daty i godziny pobrania masy bitumicznej, - nr rejestracyjny pojazdu odbierającego masę, - imię i nazwisko pobierającego, - podpis osoby wydającej masę. Zamawiający zastrzega sobie prawo praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca dostarcza mieszankę mineralno-asfaltową o właściwych parametrach jakościowych, z zaproponowanej wytwórni w wymaganym czasie do 2 godzin od momentu załadunku do momentu rozładunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo praktycznego sprawdzania w terenie, czy Wykonawca może dostarczać mieszankę mineralno-asfaltową o właściwych parametrach jakościowych, z zaproponowanej wytwórni. Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi koncesje, zezwolenia lub licencję, których posiadanie wymagają ustawy celem podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca przedkłada powyższe dokumenty jeżeli go dotyczą

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na remontach chodników, dróg i ulic o nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową z otaczarki lub recyklera oraz za pomocą walca i równiarki

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże: iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi maszynami oraz samochodami: samochody ciężarowe, układarka, frezarka, walec drogowy, zagęszczarka do gruntu, równiarka, wytwórnią mas bitumicznych z laboratorium

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie drogowym w zakresie kierowania budową, która posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma gwarancyjna nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normą jakościową DIN EN ISO 9001

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2007 Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3. wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonania przedmiotu umowy, w terminie określonym w § 2 umowy, 4. wystąpienia, w trakcie wykonywania prac ziemnych, urządzeń podziemnych nie wykazanych na mapie zasadniczej stanowiącej załącznik do projektu budowlanego, 5. z powodu wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, 6. w przypadku zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7. w przypadku siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.