Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-26
Szczecin: Dostawa rolek termicznych biletów do urządzeń typu Parkeon Stelio Solar TX pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania dla potrzeb Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 130072 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej , ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 421 63 23, 421 63 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rolek termicznych biletów do urządzeń typu Parkeon Stelio Solar TX pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania dla potrzeb Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostarczenie zamawiającemu 1.500 sztuk rolek termicznych do urządzeń typu PARKEON STELIO SOLAR TX pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania, 2) na jednej wstędze rolki termicznej umieszczone zostanie 4.000 sztuk biletów, 3) wykonanie jednej próbnej rolki termicznej biletów, przedstawienie jej do przetestowania i pisemnej akceptacji zamawiającego. 2. Wykonawca zapewni następujący sposób wykonania rolek termicznych biletów do urządzeń typu PARKEON STELIO SOLAR TX pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania: 1) druk biletów powinien być wykonany techniką flexodruku, 2) bilety wykonane zostaną zgodnie z wzorem dostarczonym przez zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 6 do siwz, a) awers biletu wykonany zostanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz i zawierać będzie numeracje biletów od 1 do 4000 licząc od końca wstęgi, b) na rewersie biletu umieszczona będzie reklama. Wzór reklamy zostanie przekazany wykonawcy po wyborze oferty. 3) Rolki termiczne biletów powinny spełniać następujące parametry: Parametry techniczne: a) szerokość wstęgi: 60 mm b) długość wstęgi: ca. 436 m c) szerokość biletu: 60 mm d) długość biletu: 70-111 mm e) ilość biletów na rolce: 4000 szt f) max. średnica rolki: 235 mm g) średnica karkasu: 70 mm h) nawój: stroną termiczną do wewnątrz i) nadruk po stronie termicznej: 0 - 4 kolorów + czarny marker pozycjonujący j) nadruk po stronie nie termicznej: 0 - 4 kolorów k) markery pozycjonujące o wysokim nasyceniu czerni (100%) : - 7 × 4 mm na każdym bilecie, - 7 × 7 mm na bilecie nr 500 licząc od końca wstęgi, - 7 × 11 mm na bilecie nr 200 licząc od końca wstęgi, l) numerator - wysokość 4 mm i pogrubiony nadruk, ł) ponadto rolki termiczne powinny spełniać dodatkowe parametry określone w załączniku nr 7 do siwz. 3.Rolki powinny być wykonane z papieru ECO 05-24, który spełnia następujące parametry: 1) gramatura: 73 ? 5g/m2 , ISO 536, 2) grubość: 82? 8?m, ISO 534, 3) zawartość wilgoci: 6.5 ? 1%, ISO 287, 4) białość (R457+): >91%, ISO 2470, 5) gładkość (wg skali Bekka): > 250 s, ISO5627, 6) wytrzymałość na rozciąganie: >3,7/2,2 kN/m: DIN EN ISO 1924-1 7) wytrzymałość na zrywanie: >400/>400mN: DIN EN 21974. 4. Rolki termiczne biletów powinny posiadać właściwości dostosowane do powstawania obrazu w urządzeniach typu PARKEON STELIO SOLAR TX pobierających opłaty w strefie płatnego parkowania: Charakterystyka powstawania obraz: 1) obraz: czarny, 2) prędkość druku: max. 200mm/s, 3) czas archiwizacji: min. 7 lat,, 4) temperatura początkowa - (OD 0,2)*: 90? 5 st. C; TP3000QM,X-Rite 530, 5) temperatura efektywna - (OD) 0,8)*: 100? 5 st. C; TP3000QM, X-Rite 530 6) gęstość optyczna nadruku >1; Atlantek 200 (100 mm/s), X-Rite 530*) OD - opilca density (gęstość optyczna)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa rolek termicznych biletów do urządzeń typu Parkeon Stelio Solar TX pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania dla potrzeb Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej w Szczecinie o wartości nie przekraczającej 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.24.00 - Wyroby reprograficzne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) w terminie do dnia 7 czerwca 2011 r. do godz. 900. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej Nr : 52 1240 3927 1111 0010 3715 5639. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Miejskiej Jednostki Obsługi Gospodarczej. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzenia tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za dostawę podobną zamawiający uzna: dostawę rolek termicznych, na których umieszczony został druk wykonany techniką flexodruku na kwotę minimum 50 tys. złotych brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4)ofertę wykonawcy - załącznik nr 1 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5) 1 sztukę wzoru oferowanej rolki termicznej biletów do urządzeń typu Parkeon Stelio Solar TX pobierających opłaty za postój w strefie płatnego parkowania, wykonanej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają możliwość: 1) zmian redakcyjnych umowy, 2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, 3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, o których mowa w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://bip.um.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej , ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin (pok. nr 21A).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejska Jednostka Obsługi Gospodarczej w Szczecinie, ul. Czesława 9, 71-504 Szczecin (pok. nr 21).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.