To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-23
Warszawa: Usługi ochrony mienia i osób w budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Numer ogłoszenia: 130050 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91134 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony mienia i osób w budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia i osób w budynkach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przy ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 , Trębacka 3/5 i ul. Ksawerów 13 w Warszawie oraz w miejscowości Obory k. Konstancina. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 479 674,80 zł. Ze względu na charakter wykonywanych usług oraz obiektu, który podlega ochronie jak również znajdujących się w nim dzieł sztuki Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia 5 kwalifikowanych pracowników ochrony na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji zamówienia oraz 5 pracowników ochrony na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji zamówienia. Zamawiający najpóźniej w dniu zawarcia umowy będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia dowodów potwierdzających spełnianie wymagania Zamawiającego odnośnie zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, tj. w szczególności zawartych umów o pracę z kwalifikowanymi pracownikami ochrony oraz z pracownikami ochrony wskazanymi w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (Załącznik Nr 7 do SIWZ) na cały okres realizacji zamówienia, zgłoszenia tych osób do ubezpieczenia. W przypadku nie udokumentowania powyższego, uznaje się, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie skutkowało zatrzymaniem wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie na każde wezwanie Zamawiającego, do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych, przedłożenia dokumentów mogących mieć wpływ na realizację umowy, w tym w szczególności dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób zgodnie z umową tj. umowę o pracę oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje pracowników realizujących zamówienie. W przypadku zwolnienia lekarskiego bądź urlopu wypoczynkowego pracownika wskazanego przez Wykonawcę jako zatrudnionego na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na okres realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania deklarowanego zatrudnienia pracownika przez okres przebywania na urlopie wypoczynkowym bądź zwolnieniu lekarskim oraz dokonywania wypłaty wynagrodzenia za ten okres jak również odprowadzania wymaganych składek zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Na okres nieobecności pracownika zatrudnionego na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo. Wykonawca informuje o tym fakcie Zamawiającego drogą pisemną oraz przedstawia do akceptacji propozycję osoby wskazanej na zastępstwo, a następnie przedstawia Zamawiającemu umowę zawartą z tą osobą (o pracę, zlecenia bądź innej formie prawnej) ze wskazaniem ilości godzin zastępstwa oraz wysokości stawki godzinowej, bądź ilości godzin zastępstwa oraz łącznej wartości wynagrodzenia należnego osobie wykonującej zastępstwo. Wykonawca nie będzie płacił wynagrodzenia niższego niż stawka wynikającą z obowiązujących przepisów, w okresie świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego. Wykonawca przy świadczeniu usługi będzie respektował przepisy prawa pracy oraz inne przepisy mające zastosowanie wobec osób na umowę o pracę oraz innych umów cywilno - prawnych, w imieniu i na rzecz Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum:Anna Prasek PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE PRA-MED PLUS Zdzisław Prasek Z.P.PRAGAL PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE, ul. Tartaczna 5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479674,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 475011,00
Oferta z najniższą ceną: 475011,00 / Oferta z najwyższą ceną: 688428,81
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- "Ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Lipnie."
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
- Usługa całodobowej ochrony nieruchomości Business Park Nad Drwiną położonej przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie (część -1) oraz nieruchomości przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie (część-2)
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.