eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Dostawa artykułów spożywczych, mięsa i wędlin do stołówek szkół i przedszkoli Urzędu Miejskiego w Prudniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Prudnik: Dostawa artykułów spożywczych, mięsa i wędlin do stołówek szkół i przedszkoli Urzędu Miejskiego w Prudniku
Numer ogłoszenia: 130041 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik , ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych, mięsa i wędlin do stołówek szkół i przedszkoli Urzędu Miejskiego w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięsa i wędlin do następujących stołówek szkół i przedszkoli Urzędu Miejskiego w Prudniku: 1) - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Prudniku ul. Podgórna 9, 2) - Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Prudniku ul. Szkolna 12, 3) - Zespół Szkół w Prudniku ul. Dąbrowskiego 2, 4) - Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Prudniku ul. Armii Krajowej 1. Zamówienie jest podzielone na 6 następujące części: CZĘŚĆ Nr 1 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Prudniku ul. Podgórna 9; CZĘŚĆ Nr 2 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Prudniku ul. Szkolna 12; CZĘŚĆ Nr 3 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół w Prudniku ul. Dąbrowskiego 2; CZĘŚĆ Nr 4 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Prudniku ul. Armii Krajowej 1 ( stołówka szkolna ul. Traugutta 10 ); CZĘŚĆ Nr 5 - Dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Zespole Szkół w Prudniku ul. Dąbrowskiego 2; CZĘŚĆ Nr 6 - Dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Prudniku ul. Armii Krajowej 1 ( stołówka szkolna ul. Traugutta 10 ). Opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości przedstawione zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ (Kosztorys)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.11.00.00-2, 15.13.11.20-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ - kosztorys

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności: a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy. 2) Przewiduje się zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta spowodowana może być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. koniecznością zaprzestania wydawania posiłków, w przypadku nie wykorzystania wartościowego przedmiotu umowy przedłużenie terminu na czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu umowy, lecz nie dłużej niż 1 miesiąc itp. b) obniżenie ceny za przedmiot umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i wymaga sporządzenia aneksu do umowy, c) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy d) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, e) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Prudniku ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat - pok. nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Prudniku ul. Podgórna 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych paczkowanych, w słoikach, słodyczy, przypraw, makaronów, mąki, kasz, soli, cukru. Opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości przedstawione zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ (kosztorys).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Prudniku ul. Szkolna 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych paczkowanych, w słoikach, słodyczy, przypraw, makaronów, mąki, kasz, soli, cukru. Opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości przedstawione zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ (kosztorys).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół w Prudniku ul. Dąbrowskiego 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych paczkowanych, w słoikach, słodyczy, przypraw, makaronów, mąki, kasz, soli, cukru. Opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości przedstawione zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ (kosztorys).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Prudniku ul. Armii Krajowej 1 ( stołówka szkolna ul. Traugutta 10).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych paczkowanych, w słoikach, słodyczy, przypraw, makaronów, mąki, kasz, soli, cukru. Opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości przedstawione zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ (kosztorys).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Zespole Szkół w Prudniku ul. Dąbrowskiego 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin. Opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości przedstawione zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ (kosztorys).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Prudniku ul. Armii Krajowej 1 ( stołówka szkolna ul. Traugutta 10 ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin. Opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości przedstawione zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ (kosztorys).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.11.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.