eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Łódź: świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II
Numer ogłoszenia: 129934 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II CPV 79111000-5 - usługi w zakresie doradztwa prawnego Zakres zamówienia obejmuje: 1.Udzielanie opinii i porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa niezwłocznie- nie później niż 3 dni robocze liczone od daty otrzymania pisma. 2.Prowadzenie instruktaży pracowników Administracji dotyczących zmian lub wchodzenia nowych przepisów prawnych w odniesieniu do profilu działalności firmy Zamawiającego oraz przekazywanie w formie pisemnej na bieżąco zaleceń z nich wynikających celem wprowadzenia do stosowania. 3.Uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, których celem jest powstanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza w odniesieniu do kontraktów nietypowych lub wieloletnich. 4.Pomoc prawna przy opracowaniu umów związanych z udziałem Zamawiającego w spółkach w kraju. 5.Opracowywanie z udziałem wytypowanego pracownika Administracji sposobu podejmowania działań w dochodzeniu lub uznaniu roszczeń poprzez bieżący kontakt. 6.Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego Zamawiającego (obsługa nie dotyczy Wspólnot Mieszkaniowych) w postępowaniu sądowym i administracyjnym w kraju a także przed innymi organami orzekającymi oraz na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu trwających procedur. 7.Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych będzie wykonywana w zakresie zwykłego zarządu wynikającego z umowy o administrowaniu zawartej przez Zamawiającego ze Wspólnotą Mieszkaniową. Reprezentacja Wspólnot w postępowaniach procesowych wymaga odrębnego zlecenia uzgodnionego z Zarządem Wspólnoty zarówno w zakresie rzeczowym jak i finansowym. 8. Nadzór nad postępowaniami komorniczymi łącznie z ustaleniem dalszego sposobu zachowania, przy bezskutecznych działaniach komorniczych. 9.Nadzór nad postępowaniami eksmisyjnymi celem zapewnienia skuteczności eksmisji. 10.Współpraca z Dz. Księgowości i Eksploatacji w zakresie klasyfikowania należności przeterminowanych, oraz wydawanie opinii prawnych o spisaniu należności w ciężar strat lub zysków Zleceniodawcy, należności zgłoszonych do umorzenia i wytypowaniu należności na które powinny być utworzone rezerwy. 11.Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych firmy Zleceniodawcy. 12. Opiniowanie zasadności finansowych roszczeń osób trzecich wobec Administracji. 13. Analiza prawna zawieranych polis ubezpieczeniowych z udziałem ubezpieczycieli pod kątem właściwego zabezpieczenia interesów Administracji. 14.Opracowanie projektów umów dla poszczególnych trybów występujących w ustawie Prawo zamówień publicznych, oraz kodeksie cywilnym na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw. 15.Opiniowanie dokumentów przygotowanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówieniach Publicznych, oraz kodeksu cywilnego otrzymanych z Sekcji Zamówień Publicznych niezwłocznie, ale nie później niż 3 dni. 16.Kancelaria prawna powinna prowadzić następujące rodzaje dokumentacji: - repertorium sądowe - dziennik korespondencji - akta spraw sądowych czynnych i biernych - teczki opinii prawnych. 17.Udzielanie informacji wraz ze wskazaniem niezbędnych zmian koniecznych do uwzględnienia w bieżącej pracy AN CII w następującym zakresie : - zmian przepisów prawa dotyczących jednostki - raz na kwartał, - środków zaskarżania wniesionych w imieniu jednostki lub przeciwko niej, -kwartalnego sprawozdania z prowadzonych spraw sądowych ze wskazaniem przewidywanego wyniku oraz terminu zakończenia sprawy - rocznego zestawienia wszystkich spraw sądowych ze wskazaniem ich wyniku lub przewidywanego zakończenia - wskazanie spraw, które mogą zostać skierowane w najbliższej przyszłości na drogę postępowania sądowego - listy zarchiwizowanych spraw sądowych 18.Czas pracy radcy prawnego lub adwokata Wykonawcy składa się z czasu prowadzenia spraw w sądzie oraz pobytu w siedzibie AN C.II, tj. 4 razy w tygodniu w godzinach pracy AN po 5 godzin dziennie, a w szczególnych przypadkach po telefonicznych uzgodnieniach wg. potrzeb AN. Sumaryczna ilość godzin pracy średnio wynosi minimum 32 godziny tygodniowo. Nieobecność radcy prawnego lub adwokata bądź zmiana godzin może nastąpić w porozumieniu ze Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74400 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elżbieta Bednarek KANCELARIA ADWOKACKA PARAGRAF, ul. Żwirki 16, 90-450 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 74400
  • Oferta z najniższą ceną: 74400 oferta z najwyższą ceną: 156000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.